Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 06.08.2005 klo 14:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! en tiiä onko tää nyt oikee otsikko, mut yhestä asiasta haluisin et sais vähä kommenttia ym. eli näin tossa äidin 12 vuoden jälkee viime vkon lauantaina, muistaakseni. Oli kyllä muuttunu viime näkemästä aika paljo, varmaa oli paksuna, en tiiä eikä kyl oikee kiinnosta sen perheen asiat. Mutta sitte asiaan,…

Käyttäjä Huomiseen aloittanut aikaan 28.07.2005 klo 16:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Löytyykö tämän keskusteluryhmän kautta ihmisiä joille on tullut seinä vastaan seurustelussa siksi että kumppani sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä tai itse sairastaa ja onko onnellisia tarinoita jossa suhde kestää??. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia aiheesta. Itse olen joutunut lähtemään suhteesta pois koska en jaksanut enää. Meno oli liian lujaa, maniajaksoissa viina virtasi…

Käyttäjä syystuuli aloittanut aikaan 13.08.2005 klo 11:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mustasukkaisuus on vahva voima.Se raastaa häntä,joka on mustasukkainen ja myös sen kohdetta.Olen itse sitä lajia. Ei auta vaikka ikää on jo 50v.paremmalla puolella. Nyt se on tuhoamassa muuten hyvän suhteen.Taistelen sitä vastaan.Tiedän,että jos haluan tämän jatkuvan,on se saatava hallintaa. En tiedä,onko muilla näin..Mutta oma järki sanoo,ettei ole mitään syytä tähän…

Käyttäjä Centaurea aloittanut aikaan 05.09.2005 klo 22:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Valtavan sisäisen työn tuloksena muutin pitkästä kuolleesta liitosta. Koti hoitui, rutiinit toimi, ei riitelyä, ei alkoholia. Ei henkistä eikä fyysistä yhteyttä. Yksinäisempää kuin yksin. Silti hän haluaisi jatkaa. Toinen antoi sitten fyysistä yhteyttä.Henkistäkin. Luulin rakastavani. Ja tulin hyväksikäytetyksi ja petetyksi. Hän palasi. Mutta luottamus meni. Kierre jatkuu. Kohtalo osoitti kolmannen,…

Apua

2
Käyttäjä helmi1975 aloittanut aikaan 19.08.2005 klo 12:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mistä aloittaa, muutamassa vuodessa on tapahtunut niin paljon hirveyksiä. En ole ikinä kunnolla seurustellut, mutta pari vuotta sitten tapasin sielunkumppanini. Hän soitti jokapäivä ja puhuimme aina tunnin puheluita, teimme asioita yhdessä, kävimme oluella, sienimetsässä, hän laittoi minulle ruokaa, mutta emme seurustelleet. Minä olisin kyllä ollut valmis, mutta siitä…

Käyttäjä Sanska aloittanut aikaan 22.08.2005 klo 14:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt tarvitsis apua aja nopeasti. Itsellä ja miehellä suhde todella karilla eikä kumpikaan halua erota :/ Välillä kun ollaan puhelimessa riidelty, ukko suhtautuu asenteella ”ei kiinnosta puhua tästä aiheesta ollenkaan” ja (useimmiten kyse on siitä että vaan kaipaisin paria hellää sanaa siihen että kulta on lähdössä baaireissulle) kun mulla menee…

Käyttäjä saga f aloittanut aikaan 22.08.2005 klo 11:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kovasti tunnen myötätuntoa sinua kohtaan, tilanteesi on raskas. Sinulla ei varmasti ole kovin paljon jaksamista tai voimia lähteä asiaa selvittelemään. Toivon kuitenkin, että kertoisit tilanteesta ja ajatuksistasi vaikka neuvolassa,sieltä varmasti löytyy henkilö, joka kuuntelee ja kertoo, mitä olisi tehtävissä. Miehesi suhteen ei kai voi tehdä muuta, kuin puhumalla saada hänet…

Käyttäjä ~rajatapaus~ aloittanut aikaan 16.08.2005 klo 17:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen yli 2 vuotta elänyt parisuhteessa, joka nyt näyttää päättyneen. Itselläni on todella paljon ongelmia, olen ollut sairaalahoidossa masennuksen ja itsemurhayritysten takia (koska pitkä suhde loppui), käynyt psykologien ja psykiatrien puheilla, syönyt lääkkeitä jne. Mutta itsemurha-ajatuksista luovuin kun hankin kissan, vaikka joskus tuntuukin että olisi helpompaa jos ei olisi olemassa…

Käyttäjä patarouva aloittanut aikaan 17.08.2005 klo 10:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Iloisena ja positiivisena ihmisenä olen aina ajatellut, että se mikä ei tapa se vahvistaa vastoinkäymisten osalta! Mielen vahvuutta toki varmaan on tullutkin lisää, mutta kun enää ei jaksaisi olla vahva. Tunnen jotenkin kuolevani pikkuhiljaa sisältäpäin ja minusta jäljelle jää vain kuori, se muuttumaton minä, jonka kaikki tuntevat iloisena ja positiivisena…

Käyttäjä saga f aloittanut aikaan 16.08.2005 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Elän parisuhteessa jossa koen olevani se alistuja,kumppani taas se pomottaja. Merkilistä on se,että kaikki tapahtuu äärimmäisen korrektisti ja tyylikkäästi. Non-verbaalinen viestintä on kuulemma monin verroin sanallista tehokkaampi viestintäkeino. Meillä se toimiii niin, että jo äänensävystä tai ilmeestä tai melkein mistä vain tiedän, koska ajatukseni, puheeni tai kommenttini on typerä,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: