Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä tähtienkeli aloittanut aikaan 21.10.2005 klo 17:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Jep, olen uusi täällä ja nyt tuntui että haluan purkaa tätä pahaa oloa johonkin. Mies ei ymmärrä/halua ymmärtää eikä mulla ole oikeen ketään ystävääkään, jonka niskaan tätä viittis kaataa. Mutta täällähän sitä ollaan kai enemmän tai vähemmän samassa veneessä, joten täältä tulee. ☹️ Mulla on siis perhe: 1- ja 3-vuotiaat…

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 12.09.2005 klo 14:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen naimissa ja meillä on kaksi lasta ja hyvä koti. Olen saanut turvallisen perhe-elämän niin kuin aina olen haaveillut. Mutta miksi sitten aina vaan masennun ja kaipaan muuta. Tahtoisin ihastua kokoajan johonkin ja matkustaa ja bilettää. Tahtoisin viettää vapaata elämää, kun toisaalta toivon, että saataisiin rakennettua omakotitalo ja haaveilen eläkepäivistä…

Käyttäjä susanna61 aloittanut aikaan 12.10.2005 klo 14:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen naimissa, meillä on kolme lasta. Elän jatkuvan itsemurhauhkausten alla, tätä on jatkunut jo kymmenen vuotta. Mieheni sairastaa sosiaalista fobiaa ja on tosi huono lähtemään yhtään mihinkään kodistamme, olen kuin yksinhuoltaja, hoidan kaikki perheemme ulkopuoliset asiat. Masennuskausina hän uhkaa tehdä itsemurhan ja nimeää vieläpä jonkun perheen jäsenen syyliseksi, milloin se…

Käyttäjä antonina aloittanut aikaan 15.10.2005 klo 00:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kun vihdoin sain revittyä itseni irti 16 vuoden suhteesta väkivaltaiseen mieheen, luulin omaavani sen verran elämänkokemusta, viisautta tai edes itsesuojeluvaistoa etten joutuisi vahingossakaan samanlaisen miehen pauloihin. Vaan kuinkas kävikään… -Elän tällä hetkellä väkivaltaisen ja mustasukkaisen alkoholistin kanssa, jolle olen viidennellä kuulla raskaana. Näinhän minä alusta lähtien että mies ei…

Käyttäjä Fenix aloittanut aikaan 17.10.2005 klo 12:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut avomieheni kanssa nyt pari vuotta, tavattiin kansanopistossa, jonka jälkeen muutin hänen kotipaikkakunnalleen. Nyt olemme asuneet vuoden yhdessä. Olemme kaikessa täysin erilaisia ja riitelemme melkein päivittäin. Tiedän jollakin tasolla, että meiltä on väärin olla yhdessä, koska en oikeasti koskaan halua hankkia lapsia tämän miehen kanssa. Tiedän jo kuinka saan…

Käyttäjä lyyti_ aloittanut aikaan 16.10.2005 klo 16:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni sairastaa ahdistuneisuushäiriötä, joka oireilee vakavina pakkoajatuksina ja -tekoina. Hän syyllistyy milloin mistäkin, varmistelee kaikkea, pyytelee koko ajan anteeksi, pesee käsiään, epäilee rikkoneensa koskettamaansa jne. Ajatukset ovat niin yliampuvia ja typeriä, että hänen on todettu olevan osittain psykoottinen. Hänen oireilunsa on sen verran vakavaa, että hän on nyt psykiatrisella osastolla,…

Käyttäjä xena aloittanut aikaan 12.10.2005 klo 15:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen uusi täällä ja selailin tuossa arkistoja ja huomasin että oli aihe joka on sama kuin minun elämässäni. Joten jos vielä olet täällä jossain niin nyt olisi vertainen tilanne. Eli tässä viesti: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kirjoittaja: Iija 10.06.2005 klo 22.27 Onko kellään muulla masennusta sairastavalla kumppanina henkilöä jolla on ADHD? Minulla…

Käyttäjä elämä uusiksi aloittanut aikaan 16.07.2005 klo 02:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei.onko jollain kokemusta milla selvitä väkivaltaisen parisuhteen jättämistä henkisistä ”jäljistä”?kerron ensin vähän taustoja.seurustelimme 3,5 vuotta ja asuimme 2,5 vuotta yhdessä.viimeiset kaksi vuotta oli niin henkistä kun fyysistäkin väkivaltaa.mies oli mustasukkainen,epäilevä lähes kaikessa,alistava,oli alkoholi ongelmaa ja pettämistä.kaverit kaikkosivat,sukulaisia ja ystäviä en saanut kysymättä pyytää kylään.vaikutukset minuun:masennus,pelkotiloja,yksinäisyys,itsetunto ja ihmisarvo nollilla.en enää jaksanut…

Käyttäjä mammiska aloittanut aikaan 10.10.2005 klo 13:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei,haluaisin tietää että vaihteliko sinnulla mieliala poikkeuksellisen paljon ennen plustestiä? Epäilen vahvasti että olen itsekkin raskaana ja siihen on aihetta.eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa ja viikko sitten rupesi mieliala vaihtelemaan samana päivänä monesti maasta taivaaseen.Sairastan itsekkin kaksisuuntaista tyyppiä 2.eikä koskaan ole ahdistanut ja masentanu niin paljon ja sitten ihan yhtäkkiä…

Käyttäjä lumiakka aloittanut aikaan 31.07.2005 klo 15:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Perheessämme kauan jatkunut miehen liiallinen alkoholinkäyttö tuntuu vaikuttavan lumipalloilmiön tavoin meihin kaikkiin. Jokainen vastaa tietysti omasta elämästään ja tekemisistään, mutta mitä tehdä silloin, jos ”virtahepo” on asettunut taloksi eikä siitä noidankehästä tunnu pääsevän pois. Olen kamppailllut asian kanssa vuosia, viime aikoina tilanne on vaan pahentunut kun mieheni alkoholinkäyttö on entisestään…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: