Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä ilokivi aloittanut aikaan 01.10.2005 klo 12:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin, että perustettaisiin uusi teemaryhmä. Se olisi tarkoitettu keski-ikäisille, joiden lapset lentävät pesästä tai joiden lasten pitäisi jo lentää pesästä. Tähän aikaan liittyy paljon ahdistusta, levottomuutta ja yksinäisyyttä. Toisaalta pitää yrittää tukea lastaan (joka on jo aikuinen) itsenäistymispyrkimyksissä, mutta toisaalta itsekin on uudessa elämäntilanteessa. Nyt olisi aikaa harrastaa ja käydä…

Käyttäjä ilokivi aloittanut aikaan 01.10.2005 klo 11:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Poikani valmistui ammattikoulusta vuosi sitten ja armeijasta hän pääsi tänä kesänä. Nyt poika etsii paikkaa yhteiskunnassa. Hän on työtön, ja mikään ei kiinnosta. Itse olen mielenterveyskuntoutuja. Muutama vuosi sitten sanoin itseni irti silloisesta työpaikasta ja lähdin opiskelemaan. Tuolloin olin hyvin huonossa kunnossa, sairastin vaikeaa masennusta. Kuntouduin opiskelun aikana niin, että…

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 21.09.2005 klo 15:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain selville että minut on joskus diagnotisoitu rajatilapersoonallisuudeksi. Onko se jotain mistä ei voi selvitä ilman apua, vai onko se jotain mikä menee ohi itsestään. Tuntuu että kierrän kehää, enkä pääse pois sieltä koskaan.

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 17.09.2005 klo 21:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen yrittänyt koko elämäni miellyttää muita, ja lopputulos on se, että olenkin loukannut muita ja tehnyt kaikkea päätöntä ja ollut uskoton… Haluaisin olla vaan yksin, poissa kaikkien läheltä koska satutan aina muita, vaikken tahtoisi. Ja vielä pitäisi näillä voimilla perhe ja koti pitää pystyssä.😭

Käyttäjä fariini aloittanut aikaan 25.08.2005 klo 22:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikeastaan tiedä mistä aloittaisin. Tuntuu, että taakkani on tällä hetkellä niin suuri, että itse ongelmaa on vaikea määritellä. Olen nuori aviovaimo. Meillä on kaksi pientä (alle 3v) lasta. Olen palannut töihin muutamia kuukausia sitten, monista eri syistä ja lapset aloittivat päivähoidossa. Työhönpaluu tuntuu kiristäneen välejä mieheni kanssa entisestään, joskaan…

Käyttäjä fairi aloittanut aikaan 19.09.2005 klo 20:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei kaikki kaksisuuntaista mielialahäiriötä/ skitsoaffektiivista häiriöstä kärsivät kanssa eläjät. on se niin kummaa kun menee mieli jatkuvasti ees taas vaikka lääkitys on, pahinta tässä on että menettää sen viimeisen oljen korren, toivon. olen parisuhteessa miehen kanssa joka ei ole tutustunut ”tautini” kuvaan, eikä tiedä masennuksesta. kyllä on ihanaa että joku…

Käyttäjä Nirppana aloittanut aikaan 19.09.2005 klo 17:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Onko kellään kokemuksia jakaa kanssani tästä kyseisestä sairaudesta raskauden aikana? Itse olen monta vuotta sairastanut, mutta nyt raskaana ollessani joutunut jättämään lääkityksen pois kokonaan. Nyt iski sitten aika rankka masennus 😭 enkä tiedä miten tästä selviäisin 😟 .

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.08.2005 klo 17:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämän esitän omaisille ja läheisille. Mikä on itsekkäintä 1. tehdä tai yrittää itsemurhaa 2. puhua omaisille itsemurhasta 3. eläminen sairaana toisten harmina taustaa. Olen 18v ja aika monesti jo yrittänyt itsemurhaa. En niistä puhu perheessä, en sitä ennen, enkä sitten, kun ole selvinnyt sairaalasta kotia ala millään tavalla itsemurhayrityksestä puhumaan.…

Käyttäjä debis69 aloittanut aikaan 14.04.2005 klo 20:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 35 vuotias kahden pojan äiti pohjanmaalta. Sairastin vakavan masennuksen,psykoosin piirtein 2,5vuotta sitten,lääkityksenä minulla on tällä hetkellä zoloft 50mg päivässä,ja nyt haluaisin kysyä teiltä kohtalotovereilta,oletteko huomanneet seksuaalisessa halukkuudesanne(anteeksi arka aihe) muutoksia,kun käytätte lääkkeitä. Itse en enää tiedä,mistä haluttomuuteni johtuu,koska masennusta minulla ei mielestäni tällä hetkellä ole. Olen kyllä lääkäriltäkin…

Käyttäjä nainen35 aloittanut aikaan 29.07.2005 klo 19:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 35-vuotias, eronnut, kahden kouluikäisen lapsen äiti. Seurustelen parhaillaan ihanan miehen kanssa, joka osoittaa välittävänsä minusta monin eri tavoin. Ongelmani on mustasukkaisuus, jonka vuoksi olemme riidelleet lyhyen suhteemme aikana jo useita kertoja. En epäile, että mies edes pettäisi minua, siitä ei ole kyse. Olen mustasukkainen siitä, jos hän katsoo tai…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: