Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä patarouva aloittanut aikaan 17.08.2005 klo 10:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Iloisena ja positiivisena ihmisenä olen aina ajatellut, että se mikä ei tapa se vahvistaa vastoinkäymisten osalta! Mielen vahvuutta toki varmaan on tullutkin lisää, mutta kun enää ei jaksaisi olla vahva. Tunnen jotenkin kuolevani pikkuhiljaa sisältäpäin ja minusta jäljelle jää vain kuori, se muuttumaton minä, jonka kaikki tuntevat iloisena ja positiivisena…

Käyttäjä saga f aloittanut aikaan 16.08.2005 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Elän parisuhteessa jossa koen olevani se alistuja,kumppani taas se pomottaja. Merkilistä on se,että kaikki tapahtuu äärimmäisen korrektisti ja tyylikkäästi. Non-verbaalinen viestintä on kuulemma monin verroin sanallista tehokkaampi viestintäkeino. Meillä se toimiii niin, että jo äänensävystä tai ilmeestä tai melkein mistä vain tiedän, koska ajatukseni, puheeni tai kommenttini on typerä,…

Käyttäjä benkku aloittanut aikaan 30.07.2005 klo 13:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen naimisissa oleva 47 vuotias kahden lapsen isä. Lapset ovat 11 ja 9 vuotiaita. Sekä puolisoni että minä käymme töissä ja talous on kunnossa (omistusasunto, auto, lapsilla hyvät harrastukset, ulkomaanmatkoja, yms). Oma lapsuuteni oli lievästi sanottuna epätavallinen. Isää voisi lähinnä luonnehtia psykopaatiksi tai sosiopaatiksi (tuomittu lapsen raiskauksesta, pahoinpiteli perhettään sekä…

Käyttäjä maape aloittanut aikaan 29.07.2005 klo 13:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 36 v naimisissa oleva nainen. Minulla on pitkä psykiatrian historia. Ihan nuorena, alle 20 v, olin terapiassa, jota kesti 6 vuotta. Sairaalahoitoja oli useita. Paljon ongelmia ym. mahtui niihin vuosiin. 23-vuotiaana tapasin mieheni ja elämä alkoi hymyillä. Mieheni on minua 15 vuotta vanhempi. Menin kouluun ja opiskelin itselleni ammatin…

Käyttäjä Kaarnalaiva aloittanut aikaan 16.07.2005 klo 15:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitin jo kerran pitkän viestin ja sain sen katoamaan. Nyt en jaksa ihan kaikkea uudestaan. Olen hämmentynyt ja väsynyt. Mieheni mielialat ovat olleet vaihtelevia jo pitkään. Hän on herkkä ympärillä oleville ihmisille ja asioille, taiteellinen ja luova. Tekee myös työtään sillä saralla. Työ on itsenäistä ja henkisesti tuntuu on tosi…

Käyttäjä aavaton aloittanut aikaan 21.04.2005 klo 12:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

” Jos yhdet MM-kisat johtavat avioeroon, ei sellaista liittoa ollut edes tarkoitettu kestämään. Sellainen sietääkin loppua, ukkomies Karalahti sanoi eilen Areenassa maajoukkueen harjoitusten jälkeen. Värikästä elämää viettäneen Jeren jos kenen luulisi tietävän, mitä kaikkea parisuhde kestää tai ei kestä. ” Lainaus tämän päivän Iltasanomista. Keskustelu alkoi, kun osa jääkiekkoilijoista kieltäytyi…

Käyttäjä xxx84 aloittanut aikaan 01.08.2005 klo 13:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heipsan, ehkä vastauksia täältä saisin. Totesin tänään että voi ei olen raskaana, että pillerit pettivät, avopuoliso ei lasta halua (kanta selvä jo etukäteen)ja en uskalla edes kertoa tädtä raskaudesta.Olen väsynyt ja alakuloinen, pohdin eri vaihtoehtoja, abortti, vai paikkakunnan vaihto vai mitä tekisi? Huomenna lääkäriin meno ja yrittää viisastua siellä. Mutta…

Käyttäjä akaton ukko? aloittanut aikaan 30.01.2005 klo 16:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde= tulin juuri leskeksi, Aasian otsikossa olen kertonut miten näin kävi. Perheeni= minä, koiria iso läjä (omistan kennelin) ja kukkia, vaimolta perittyjä. Asiamme= emme selviä ilman vaimon mäkätystä. Tulemme perheenä kysymään teiltä neuvoja miten jatkamme eteenpäin? Syömme, juomme, ulkoilemme, minä käyn jopa töissä. Olemme robotteja, sisäinen kellomme kertoo milloin on…

Käyttäjä valonsäde aloittanut aikaan 18.04.2005 klo 19:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Tutustuisin mielelläni tämän keskustelupaikan kautta toiseen perheeseen, jossa olisi sama tilanne. Meidän nuoremme sairastui kesken lukion ensimmäistä luokkaa psykoosiin. Ilmeisesti kyseessä on lääkärin mielestä paranoidinen skitsofrenia… Tätä uutta elämää olemme eläneet nyt vuoden. Onko kohtalotovereita täällä palstoilla???

Käyttäjä Pieni tyttönen aloittanut aikaan 24.05.2005 klo 18:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi kaikille! Olen tosi onnellinen kun löysin tämän palstan ja toivon että saan täältä apua. Olen jo pitkään ollut onneton parisuhteeni vuoksi mutta nyt tämä surullisuus alkaa jo viedä voiton enkä jaksa enää. Toivottavasti jaksat lukea tarinani!! Yritän lyhyesti kertoa taustaa: Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, asumme yhdessä. Ollaan molemmat…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: