Mies ja naisystävät

Mies ja naisystävät

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 09.01.2006 klo 14:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Joneka kirjoittanut 09.01.2006 klo 14:23

Ja taas tätä aihetta, mutta kun ei ole muuta kanavaa mihin puhua ja purkaa tuntojaan niin te rakkaat ihmiset saatte sitten kärsiä.😞

MIehelläni on naispuoleisia ystäviä ja paljon. Ja ei siinä mitään. Mutta hän etsii niitä koko ajan lisää. Ja jos kysyn asiasta niin vastaus on että eikö hänellä saisi olla ystäviä.. 😑❓

Eilen sattui tilanne jossa hän oli koneella ja kävin hänen luonaan jossa hänellä oli viesti auki josta kävi ihan selvään ilmi että kyseessä treffipalsta ja hän on kiinnostunut kyseisestä naisesta paljonkin..ja jos tämä nainen ottaisi yhteyttä häneen. Kysyin asiasta niin hän sanoi kirjoittavansa että mistä tämä nainen on saanut hänen osoitteensa. Tällöin sanoin että hän valehtelee ja kerroin näkemiseni. Tähän hän reagoi niin että poistui paikalta. Sanoin että hän ei voi aina vain mennä pois, jolloin hän tuli takaisin ja sanoi että totta kai hän on kiinostunut tietämään että miksi sillä naisella on tämä hänen postinsa.
Ja sitten hän aloitti sen että minä en kestä kun hän on konella.. ja siihen tuli sitten minun tekemiset ja laiskuudet samaan kasaan. JOlloin olin vain hiljaa ja sain taas paskaa niskaani.

Illalla ennen nukkumaan menoa sanoin sitten että joko hän sai tietoon että miksi tällä naisella oli hänen osoitteensa.. Ja jatkoin että sopivatko profiilit treffipalstalla yhteen tämä naisen kanssa.

Näin.. ja aamulla hän oli kuin ei mitään?!

En siis tiedä mitä tehdä? En voi lähteä mihinkään kun en oikein tunne ketään ja lapsia en voi jättää yksin..

Siis 😠😠

Mitä teen väärin?

Käyttäjä orasta kirjoittanut 10.01.2006 klo 17:35

Moikka! Mulla on ihan sama tilanne,että miehelläni on paljon naispuolisia ystäviä. En tiedä mitä laatua nämä ystävyydet ovat, mutta en ole mustasukkaista tyyppiä. Vituttaa vaan se, että hän ei hyväksyisi minulle miespuolisia ystäviä, se on kuulemma eri juttu.Haluaisin erota, mutta mies ei halua eikä ymmärrä lainkaan tunteitani. olemme olleet yhdessä 21 vuotta ja meillä on 13- ja 16-vuotiaat pojat.Välillä tuntuu ,että olen ihan umpikujassa. Rakastan miestäni, mutta vain ystävänä. Tämä on hirveää, tuntuu,että kukaan ei ymmärrä minua. Olen ehdottanut pariterapiaakin, mutta mieheni ei suostu.😑❓

Käyttäjä Hille kirjoittanut 11.01.2006 klo 01:17

Voi yäk! Tulipa taas mieleeni, mitä meillä tapahtui viime keväänä. Mieheni hillui kaikenmaailman treffipalstoilla ja chateissä ja lähetteli tulenpalavia rakkauskirjeitä entiselle heilalleen. Ja parisuhdeterapiassa myöhemmin sanoi, että se oli pelkkää ajanvietettä ja virkistäytymistä, paineiden purkua ja rentoutumista. Voisi kyllä keksiä sellaisen rentoutumistavan tämä Sinunkin miehesi, jolla ei loukkaisi Sinua!

Onko Sinunkin miehesi sellainen kuin minun, että rakastaa harrastaa jotakin jännitystä tuottavaa? Minä taas tykkään sellaisesta elämästä, jossa olisi mahdollisimman vähän yllätyksiä - myös vapaa-aikana. Näitä ikäviä yllätyksiä kun on ollut ihan tarpeeksi.

Miehesi on kyllä aika oksettava tyyppi, jos kuvauksesi pitää paikkansa. Mahtaneeko kärsiä Don Juanismista?

Käyttäjä orasta kirjoittanut 12.01.2006 klo 22:38

Kiitos Hille vastauksestasi. Mieheni on juuri sellainen, minkä käsityksen sait. Olen todellakin ollut onneton tässä suhteessa jo kolme vuotta, mutta minulla ei ole rohkeutta tehdä lopullista eropäätöstä, sillä tiedän, että erosta tulisi todella vaikea ja monet syyttömät ihmiset saisivat kärsiä. Mieheni on sitä tyyppiä, että häntähän ei jätetä! Välillä tuntuu,että olen aivan loppu tämän asian kanssa. Ainoa lohtu ovat lapseni, heidän takiaan yritän jaksaa, mutta mitä tehdä kun tunteet miestä kohtaan ovat pikku hiljaa kuolleet? Meillä on 21-vuoden yhteinen historia, olenko läheisriippuvainen vai mikä minua vaivaa, olen sentään ammatiltani psykiatrinen sairaanhiotaja,autan muita ihmisiä, mutta itse olen ihan pihalla kaikesta. Onko muita ihmisiä, jotka ovat tällaisessa tilanteessa?😭

Käyttäjä Terri kirjoittanut 14.01.2006 klo 18:20

Niin kyllähän noita edellä kuvattuja sikoja löytyy varmaan joka talosta. Kun selkäsi käännät, ollaan vehtaamassa muualla.
Mutta arvatkaas mitä minä tein. Vastasin treffipalstalla olleeseen ilmoitukseen ja aloin saman pelin. Onpa älyttömän virkistävää. sitä innolla tekee kotitöitä, että pääsee koneelle vastaamaan. Kirjoiteltiin s-postilla.
Ja kyllä sitä oltiin sitten siinä selän takana vaikka millä tekosyyllä kysymässä mitä teen. Vastasin samoilla inhottavilla vastauksilla, mitä itse olen saanut. Niin eihän se pöljä edes tajunnut. Ihmetteli, miksi olen niin ilkeä hänelle. Voiko mikään olla tyhmempi kuin mies?

No eihän se mieskään iäisyyksiä suostunut roikkumaan pelkän s-postin päässä, mutta olipahan virkistävää kertoa toiselle miehelle, millaisia 'kaimoja' hänelläkin on.
En muuten koskaan kuitenkaan lähtenyt tapaamaan sitä vierasta. Keksin aina jonkun tekosyyn, ettei tarvinnut mennä.En kai mä nyt pettämään silti rupea, mutta eikö yhtä hyvin naiset voi pitää miehiä pelleinään, kun nekin pitää meitä? 😀