Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä jontsa aloittanut aikaan 22.06.2005 klo 21:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan nyt ensi kertaa, joten tilanne on tämä: Olen 24v mies, jolla kaksi tyttöä 3v ja 6v. Lasten äidin kanssa ollaan erottu n. 2,5v sitten. Päädyimme ratkaisuun, jossa molemmat huolehtivat lapsista. Toinen pitää lapsia parilliset, ja toinen parittomat viikot. Kuitenkin elämä on alkanut osaltani muuttua. n. vuosi sitten alkanut parisuhde…

Käyttäjä Kutya aloittanut aikaan 20.06.2005 klo 09:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa useamman vuoden. Rakastan häntä, ja meillä on hyvin pitkälti samanlaiset ajatusmaailmat ja tulevaisuudensuunnitelmat. Viime kesänä tunsin etääntyväni suhteesta, mutta asia jäi jotenkin roikkumaan, koska en oikein osannut puhua itseäni vaivaavista asioista. Halusin aikalisän, ja hän muutti syksyllä töihin toiselle paikkakunnalle. Ratkaisu ei ollut oikea, vaan ero…

Käyttäjä aavaton aloittanut aikaan 31.05.2005 klo 11:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedän, että kenelläkään ei ole tähän mitään sanottavaa. Mutta, jos itseäni hieman helpottaisi, kun johonkin purkaisin tämän oloni. Tulva pyyhkäisi läpi pihan ja kellarin, kosteus levisi hetkessä koko taloon. Hetken Lappi oli koko kansan puheenaihe, nyt jo häviämme otsikoista vaikka tuntuu siltä, että juuri nyt sitä tarvitsisi koko Suomen tuen.…

Käyttäjä sariM aloittanut aikaan 06.05.2005 klo 21:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meidän perheessä mä olen masennuspotilas, ja kieltämätt parisuhteemme on kokenut kovia sairauteni aikana.

Käyttäjä siksko aloittanut aikaan 29.06.2005 klo 20:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heips, Seurustelin 5 vuotta, kaksi viimeistä vuotta olin masentunut. Erosta on nyt vuosi. Exäni ei jaksanut tukea. Nyt kun olen saanut asiat suht kuntoon, on hän kerran käynyt työpaikallani ja soittanut minulle. Puhelussa hän kertoi ajattelevansa minua päivittäin. Nyt hän on kohta puoli vuotta seurustellut toisen naisen kanssa. En tiedä…

Käyttäjä Peni aloittanut aikaan 19.05.2005 klo 12:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Suhteemme on jatkunut kohta 40 vuotta ja jatkuu erittäin todennäköisesti kuolemaan saakka. Puolisollani ei muistini mukaan koskaan ole tullut fyysisesti viereeni, ottanut kaulasta kiini tai suudellut. Ei oma-aloitteisesti, muttei ole pannut vastaankaan,. Liioin ei ole kysymättä sanonut rakastavansa minua tai haluavasa eroottista kansssakäymistä. Ei oma-aloitteisesti, mutta kylläkin sitä ehdotettuani. Yhdyntää…

Käyttäjä hmetku aloittanut aikaan 31.05.2005 klo 18:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voisitteko ottaa kantaa: Tapasin äskettäin miellyttävän oloisen itseäni jonkin verran nuoremman miehen. Hän halusi rehellisyyden nimissä kertoa meneisyydestään: Kertoi olleensa päihteiden väärinkäyttäjä toistakymmentä vuotta, alkoholia, huumeita, myös suonensisäisiä. Sen seurauksena rikoksia, petoksia, varkauksia…Kuusi vuotta sitten kertoi käytön lopettaneensa. Retkahtanut ei ole kuulemma kertaakaan. Käy säännöllisesti tukiryhmässä, lisäksi psykoterapiassa. On töissä.Maksaa…

Käyttäjä Silent rage aloittanut aikaan 27.04.2005 klo 15:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tavannut naisen, joka tuntuu kaikin tavoin oikealta, ja hänestä tuntuu aivan samalta. Ongelmana tässä on minun menneisyyteni. Minua on satutettu pettämällä ja jättämällä yms. jutuilla niin paljon ja monta kertaa menneisyydessä, että en pysty luottamaan. Tämä on kaukorakkaus, ja aina kun olemme erossa, pelkään. Pelkään ihan vainoharhaisia asioita (vaikka…

Käyttäjä Iija aloittanut aikaan 10.06.2005 klo 22:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kellään muulla masennusta sairastavalla kumppanina henkilöä jolla on ADHD? Minulla on ja haluaisin kuulla kokemuksianne.

Käyttäjä Seri aloittanut aikaan 30.05.2005 klo 13:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Keskiviikkona menen masennuksen takia lääkäriin ja kaiken järjen mukaan saan jotain lääkettä. Saako niistä kelalta korvausta ja mitä ne ylipäänsä maksavat? Osaisi sitten vähän varautua…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: