Miks mies lupaa tulla mukaan synnytysvalmennuksen mut ei tuu?

Miks mies lupaa tulla mukaan synnytysvalmennuksen mut ei tuu?

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 08.01.2006 klo 23:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nuori25 kirjoittanut 08.01.2006 klo 23:47

Hei!
Onko kenelläkään muulla käynnyt samaal taval eli mun mieheni lupasi että tulee mukaan synnytysvalmennuksen joka tapahtuu sairaalassa jossa näytetään missä on synnytyshuone ja mihin vauva ja äiti viedään synnytyksen jälkeen. No mul nyt tapahtui ja saan mennä sinne yksin, arvatkaa tuntuuko kivalta kun mieheni ei tule mukaani. Jos se kerran tulee synnytykseen niin miks se ei voi tulla nyt mukaan kattomaan paikkoja. Se sanoi että perhevalmennukses joka järjestettiin neuvolassa jossa videolla näytettiin synnytyssali riitti hänelle ja nyt hän tietää kaiken. Onpa tosi idioottimaista jos luulee olevansa kaikkitietävä. Mut näköjään mä ja vauva ei merkitä niin paljon hänelle että hän edes tulis mukaan kun hän jo kerran sitä lupas. 😠 Joskus tuntuu että miehet sanoo liian paljon. Sit se sanoo et sil on parempaa tekemist jossain Hesas kun se et se tulis mukaan TYKSIIN. Mua voi sit ottaa päähän tollaiset miehet. Kertokaa ja auttakaa mua please!!!😠😠😭

Käyttäjä Hille kirjoittanut 11.01.2006 klo 00:59

Niin että miksi mies lupaa kaikenlaista mitä ei sitten tapahdu...täällä ainakin hyvin tuttua. Olen joskus yrittänyt saarnata, että älä hemmetissä lupaa kaikenlaista, jos et kerran pysty pitämään. Se on kait jotakin sairaalloista miellyttämisen tarvetta...?...joka kääntyy täysin tarkoitustaan vastaan siinä vaiheessa, kun puoliso pettyy siihen, että taas kerran lupaus rikotaan.