Parisuhde, koti ja perhe

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä Damidee aloittanut aikaan 22.02.2006 klo 10:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mua puristaa nyt sisältä ja tekis mieli vaan huutaa saakelin lujaa. Musta tuntuu että olen masentunut tai jotain, on niin sekavaa etten oikein ota selvää itsestäni. Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä melkein 3 vuotta, mutta luulen etten rakasta häntä enää. En uskalla sanoa sitä hänelle koska en halua että häntä…

Käyttäjä Vilttitossu aloittanut aikaan 17.01.2006 klo 08:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä miten aloittaa, yritän kuitenkin. Erosin avomiehestäni 9kk sitten, nyt seurustellut uuden kanssa n.4kk Viikonloppuna nousi pintaan ahdistus, muistot menneestä suhteesta ja siinä suhteessa käytetystä henkisestä väkivallasta. Eilen illalla yritin kertoa uudelle ihmiselleni tapahtuneista, mutta syytän itseäni kaikesta… jos olisin ollut toisin, jos en olisi sanonut,valittanut,nalkuttanut,itkenyt tai katsonut väärin.…

Käyttäjä myöhästynyt aloittanut aikaan 21.02.2006 klo 17:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys ihmiset! Innostuin tässä kovasti lueskelemaan teidän tekstejänne, kun minua on aina kiehtonut kovasti pohdinta mistä terve parisuhde lähtee/mitä se vaatii ja kuinka sellaisen voisi saada. Vastaamaan en ole mikään viesteihinne(vaikka olenkin monta ystävää asioissa tukenut), koska en ole koskaan pahemmin seurustellu(miehet mahdollisuuksiani halveksineet, ja jotkut naiset käyttäneet hyväkseen) ja…

Käyttäjä Distre aloittanut aikaan 17.02.2006 klo 14:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nuori nainen jolla on ihana miesystävä. Huolehtiva, komea ja hellä. Mutta minulla ei ole mikään hyvin. Olen tasapainoton, ailahteleva, surullinen…Olen myös erittäin mustasukkainen 😠 Mieheni ei ole ollenkaan epäluotettava. En voisi koskaan kuvitella, että hän pettäisi minua. Mutta auta armias jos Karita Tuomola, Ellen Jokikunnas tai Halle Berry tupsahtaa…

Käyttäjä taikatyttö aloittanut aikaan 10.02.2006 klo 16:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten ihmeessä saisin tuolta Net-Tuen kautta äkkiä jotain apua? Siinä sanottiin että vastaus tulee 5 vuorokauden kuluessa!!! HALOO, mä olen ihan lopussa, ihan poikki! Vauva huutaa ja kirkuu koko ajan eikä mulla ole ketään kuka auttaisi. Olen niin väsynyt, niin lopussa tähän…

Käyttäjä Hannu aloittanut aikaan 15.02.2006 klo 13:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä olen yksinäinen mies, vaimo otti ja lähti neljä vuotta sitten. Lapsiin, jo aikuisiin on hyvät välit, kaksi pientä lastenlastakin on. Heitä näen muutaman kerran vuodessa, asumme kaukana toisistamme. Käyn töissä, muuten olen yksin. Minun ystäväni ovat nettiystäviä. Aloin kirjoittaa eräälle foorumille, kun jäin yksin. Kirjoitin yksinäisyydestä ja sain heti…

Käyttäjä aina yksin aloittanut aikaan 17.02.2006 klo 21:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Olen viisikymmentä täyttänyt nainen ja aikuisella ( yli 20v) lapsellani on asperger, masennusta ja hyvin erikoista ajattelua eikä hän halua itsenäistyä. On myös pelkoa psykoosista. Kertokaa minulle miten jaksan tämän asian kanssa, että voin tukea aikuista lastani aikuistumaan ja löytämään paikkansa. 😯🗯️Poikani on saanut apua, mutta hän on hyvin…

Käyttäjä eemi aloittanut aikaan 13.02.2006 klo 11:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on 9 kk ikäinen tyttö, ja siitä lähtien kun hän täytti 4 kk olen ollut enemmän ja vähemmän väsynyt. Joinakin päivinä tuntuu, etten kestä lapsen itkua laisinkaan ja olenkin ollut viime aikoina aivan uskomattoman stressaantunut, kireä ja hermostunut pienimmistäkin vastoinkäymisistä. Tyttö on myös sairastanut tässä kuukauden sisään 2 korvatulehdusta…

Käyttäjä paholaisnainen aloittanut aikaan 27.01.2006 klo 16:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin,siis petetty olen ja ehkä pahimmalla tavalla,mikä loukkaa minua naisena suunnattomasti.Olen ollut kolmisen vuotta suhteessa,joka tuntui aivan ihanalta,kaikki toimi parisuhteessa ja lasten suhteen.Ja sitten..pam…isku kasvoille.Sain selville,että mies pettää ja vielä miesten kanssa…Miehellä on ollut koko ajan alkoholin liika käyttöä ja sen myötä myös erillaisa vaikeuksia elämässään.Meidän yhdessä olon aikana hän…

Käyttäjä sanza aloittanut aikaan 23.01.2006 klo 22:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen 4 vuotta kärsinyt bulimiasta ja masennuksesta. poikaystäväni haaveilee yhteen muutosta, yms. ajatus kauhistuttaa, koska hän ei tiedä sairaudestani. sitä olisi ahdistavaa salata saman katon alla, miltein mahdotonta. koska minulla on joskus todella huonoja päiviä, enkä jaksa silloin ketään, näinä päivinä olen tähän asti keksinyt tekaistuja menoja, ja lukkiutunut kotiin.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: