Parisuhde, koti ja perhe

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä aavaton aloittanut aikaan 01.01.2006 klo 15:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on lapset nyt siinä iässä, että ovat tosi paljon alkaneet puhua minun kuolleesta äidistäni ja isästäni, mummosta ja ukista. Vaikka kuolemista onkin jo aika kauan, niin minulle on tullut mieleen, että alkoiko minun 3v nyt tehdä surutyötä, hän ehti mummon jo tuntea hetken. Samaan keskusteluun osallistuu sitten pienempi poikakin.…

Käyttäjä Ujulaala aloittanut aikaan 20.03.2006 klo 12:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin tuossa juuri ketjun, jossa joku auttoi ongelmaista äitiään. Tuli niin paha mieli – Mitäs silloin kun ei enää itse osaa? Ei jaksa ei pysty. Minäkin jo aikuinen, oma elämä jatkuvasti jotenkin hitaalla, ei osaa nauttia kohta mistään. Ahdistun ja masennun ja väsyn. Joskus olen lopen uupunut. Viime aikoina lähes…

Käyttäjä Jeanie aloittanut aikaan 28.02.2006 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Täällä puhutaan paljon siitä, kuinka seurustelun aloittaminen on vaikeampaa kuin seksisuhteet. Olen tavallaan yllättynyt. Itse seurustelin 2 vuotta ikäiseni pojan kanssa, ilman varsinaista seksiä. Kyse oli vakaumuksesta. Nyt seurustelen itseäni 11 vuotta vanhemman kanssa. Olen edelleen neitsyt, koska en ole halunnut tai uskaltanut hätiköidä seksin suhteen. Olen aina varonut…

Käyttäjä poppanen aloittanut aikaan 17.03.2006 klo 14:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voi kun oli ihana lukea kirjoituksianne ja todeta, että löytyy vielä nykymaailmassa tälläisiä ”aarteita”! Itse olen aviossa, jossa mieheni on mua 10 vuotta vanhempi, eikä se ole koskaan ollut ongelma. Tapasimme ensi kun olin kahdenkymmenen! Tietysti tuntuu hullulta joskus leikkiä ajatuksella, että kun olin kymmenen ja hän kahdenkymmenen.Ups Mutta itselleni…

Käyttäjä poppanen aloittanut aikaan 17.03.2006 klo 13:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siinäpä trio, jonka kanssa riittää tasapainoilua!!! Kun tuo ”kolmas” elämänkumppanini ottaa vallan niin fyysisesti kuin psyykkisestikin….on myrskyssä hukkua!!! Hoida siinä sitten parisuhdetta, kun et meinaa itsekkään jaksaa! Potilaan roolista kun ei aina jaksa irtaantua ”rooleihin”; äiti, ystävä, rakastajatar, vaimo jne. Mistä sitä repii voimia arkeen tai miten irti arjesta?! Huh…

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 01.01.2006 klo 14:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Muuten mieheni sanoo että hän rakastaa mua mut sit kuitenkin niin hän kirjoittelee ja narraa toisii naisii että hän muka niitä rakastaa. Hän ei välillä edes kerro totuutta asioista. Mä olen hyvä siinä että tiedän kun se ei puhu mulle totta? Onks se näin et mies saa valehdella mut…

Käyttäjä poppanen aloittanut aikaan 17.03.2006 klo 08:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siitä on viikko, kun mentiin ambulanssilla!!! Miten sen voisi unohtaa?! Tuntuu kuin eilen… Aina se yllättää, kuin salama kirkkalta taivaalta!!! Pikkuhiljaa se siirtyy taka-alalle ja sitten TAAS!!!☹️ ”mörkönä” tuolla takaraivossa, siellä se on ja pysyy, eikä se sieltä mihinkään katoa. On vain elettevä päivä kerrallaan, eikä murehdittava huomista, niin ne…

Käyttäjä armin aloittanut aikaan 08.03.2006 klo 04:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

”Cold is the night, cold are my hands, cold is my heart.. ” Istun illalla poikaystäväni kotona, hän on tänään, niinkuin muutaman kerran vuodessa, yksin kavereittensa kanssa baarissa… -ja minua pelottaa. Ei poikaystäväni, vaan tämä tilanne, että olen yksin kotona ja joskus myöhään saattaa joku mies tulla baarista, ehkäpä humalassa……

Käyttäjä Maruzka aloittanut aikaan 15.03.2006 klo 08:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun eletään nykyaikaista tietokone- ja kännykkäkulttuuria, niin joka paikasta löytyy monenlaisia mahdollisuuksia (mielestäni aivan liikaa) hakea seuraa ja kumppaniakin. Toiset meistä etsivät elämänkumppania tosissaan ja toiset.. kuka mitäkin. Tässäkin on lieveilmiönsä, eli myös varattujen on helpompi nykyisin hakea salaista seuraa, pettääkseen puolisoaan.🙂🌻 Minulla oli treffi-ilmoitus n. puoli vuotta sitten netissä,…

Käyttäjä texmex aloittanut aikaan 14.03.2006 klo 12:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meille tuli ero pitkän ns yrittämisen jälkeen. Mies sekä petti että oli epärehellinen. Hän on myös ollut väkivaltainen noin vuoden ajan. Ja hänellä on päihdeongelma. Me asumme edelleen saman katon alla sillä minä ja lapsi odotamme että asunto vapautuisi mutta tämä on ihan yhtä helvettiä eikä asuntoa kuulu. Miehellä on…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: