Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä Elsasmer aloittanut aikaan 09.03.2006 klo 20:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Jätin mieheni 4 vuoden yhdessä olon jälkeen. Luulin että tunteeni ovat kuolleet..vaan eivätpä olleet, tajusin tämän pienen miettimisen jälkeen, mutta liian myöhään. Mies oli jo kerennyt hommata ”laastarin” jonka kanssa suhde nyt sitten eteneekin nopeasti. Heillä tuntuu oikeasti synkkaavan hyvin, ainoa ongelmahan on vain se, että minulla ja exsällä on…

Käyttäjä Aiti85 aloittanut aikaan 21.02.2006 klo 08:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies päätti tässä yhtenä päivänä ilmoittaa ettei rakasta minua. Se tuli ihan pommina, koska emme ole riidelleet tms. En voi ymmärtää koko asiaa. Olen ihan hukassa. En ymmärrä mistään mitään. Masentaa, itkettää, ahdistaa. Meillä on 4kk ikäinen vauva, eikä sekään asiaa mitenkään helpota. Kaikki tuntuu kaatuvan hetkenä minä hyvänsä. Mies…

Käyttäjä idiootti aloittanut aikaan 01.03.2006 klo 17:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen keski-ikäinen mies,onnellisessa avioliitossa jota on siunattu myös kahdella lapsella.(kaikki on siis paremmin kuin hyvin). 6v-sitten meillä oli vaikeuksia ja purin tuntojani toiselle naiselle,(ei seksiä)oltuani toisella paikkakunnalla töissä. Tämä toinen nainen rakastui minuun ja halusi että lähden vaimoni luota ja aloitan elämän hänen kanssaan,olen kuitenkin rakastanut vaimoani siitä kun hänet…

Käyttäjä Shadow2 aloittanut aikaan 09.02.2006 klo 11:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapasin miehen, joka on kaikkea sitä mitä mieheltä toivoisin. Ihastuin korviani myöten. Kului pari päivää ja tapasimme uudelleen. Tänä aikana mitään erikoista ei ollut tapahtunut. Kuitenkin vahva ihastus oli tiessään ja sen tilalla hämmennys tunteistani sekä ahdistus puuttuvasta ihastumisen tunteesta. En voi ymmärtää mitä tapahtui. Miehestä tämä ei johdu, sillä…

Käyttäjä Ääliö aloittanut aikaan 05.03.2006 klo 20:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Morjens! En tiedä oikein mitä tähän sanoisin. Omalla tavalla on samanlaisia tunteita.Mieheni sanoo minulle välillä ettei jaksa enää ja hän lähtee.Meillä sentään tapellaan aika usein ja useimmiten yöllä.Olen todellakin kypsä tilanteeseen mutta meillä on alkoholi ongelmana. Olen itse vuorotöissä ja olen väsynyt kun tulen kotiin iltavuorosta. Silloin mieheni on jo…

Käyttäjä nyyti82 aloittanut aikaan 02.03.2006 klo 20:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

jaa,a mistähän aloittaisin… noh, olemme olleet avomiehenkanssa yhdessä viitisen vuotta, meillä on pieni lapsi. meillä riitaa on aiheuttanut minun typerä mustasukkaisuus, johon ei ole ollut aihetta ollenkaan kun nyt asiaa ajattelee. mies on rauhallinen, minä hermostun helposti. vedän aina kaiken itseeni ja saan ihme kohtauksia pienistä riidoista. en kestä itseäni😠…

Käyttäjä marsuli aloittanut aikaan 02.03.2006 klo 15:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitenhän tän kaiken puhuisi lyhyesti…. Olen lapsena hyväksikäytetty,isoveljeni toimesta.Viime syksynä sairastuin pahaan masennukseen ja aloitin lääkityksen Lääkkeet vaikutti hyvin ja niinpä kuvittelin etten tarvitse niitä enää.Lopetin ne naps tosta vaan…ikävin seurauksin.Masennukseni palasi moninkertaisena ja aloin kuvittelemaan etten rakasta miestäni enää ja kaikki on toivotonta.Yksi mies töissä lähestyi minua ahdingossani ja…

Käyttäjä fivesmile aloittanut aikaan 16.02.2006 klo 11:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei!Tarinani on pitkä niin kuin kaikilla väkivaltaa kokeneilla naisilla, mutta lyhyesti kerron asiani.Tutustuimme reilu viisi vuotta sitten ja melkein heti tulin raskaaksi. Raskaus oli vaikea ja jouduin täydelliseen vuodelepoon puoleksi vuodeksi samaan aikaan mieheni aloitti henkisen väkivallan eli nälvimisen, syyttelyn, syyllistämisen, haukkumisen, uhkailun jne.Lapsen synnyttyä hän kävi ensimmäisen kerran käsiksi…

Käyttäjä Damidee aloittanut aikaan 22.02.2006 klo 10:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mua puristaa nyt sisältä ja tekis mieli vaan huutaa saakelin lujaa. Musta tuntuu että olen masentunut tai jotain, on niin sekavaa etten oikein ota selvää itsestäni. Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä melkein 3 vuotta, mutta luulen etten rakasta häntä enää. En uskalla sanoa sitä hänelle koska en halua että häntä…

Käyttäjä Vilttitossu aloittanut aikaan 17.01.2006 klo 08:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä miten aloittaa, yritän kuitenkin. Erosin avomiehestäni 9kk sitten, nyt seurustellut uuden kanssa n.4kk Viikonloppuna nousi pintaan ahdistus, muistot menneestä suhteesta ja siinä suhteessa käytetystä henkisestä väkivallasta. Eilen illalla yritin kertoa uudelle ihmiselleni tapahtuneista, mutta syytän itseäni kaikesta… jos olisin ollut toisin, jos en olisi sanonut,valittanut,nalkuttanut,itkenyt tai katsonut väärin.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: