Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä Jani74 aloittanut aikaan 13.12.2005 klo 07:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olisikohan joku teistä joutunut tilanteeseen, jossa minä nyt olen, ja voisi antaa neuvoja, kuinka toimia? Vanhempani ovat koko elämänsä juoneet paljon, lähes joka toinen päivä. Isäni on pahoinpidellyt äitiäni useaan otteeseen mm. puukolla. Viime viikonloppuna tilanne kärjistyi niin, että ulkopuolinen soitti poliisit, koska oli kuullut jälleen isäni tappouhkauksen. Itse asun…

Käyttäjä orasta aloittanut aikaan 17.01.2006 klo 18:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kenelläkään kokemuksia työpaikkakiusattuna olemisesta ja miten saitte selvitettyä asian?

Riidat

1
Käyttäjä rikkaruoho aloittanut aikaan 24.01.2006 klo 12:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Missä on vika, kun riidat muuttuvat aina vain pahemmiksi? Miten sen etenemisen saisi loppumaan? Ensimmäinen riita oli pelkkää tiuskimista, seuraavissa korotettiin ääntä jo vähän enemmän, lopulta tuli pieni töniminen, sitten kaataminen, riuhtominen, heitteleminen, lyöminen ja nyt uhkaillaan jo veitsellä. Joka kerta myös jäljet ja kipu on pahentunut, eli otteet on…

Käyttäjä Terri aloittanut aikaan 30.11.2005 klo 13:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Takana pitkä suhde ja kaksi kertaa puoliso jäänyt kiinni pitkästä sivusuhteesta. Nyt on ero haussa. Mutta eihän mikään riitä tälle miehelle. Hänen pitäisi saada pitää molemmat, saada koko omaisuus, lapset, kaikki. Ja se sinkoilu meidän kahden naisen välillä on järkyttävää. Valehtelua. Kattettomia lupauksia suhteen lopettamisesta ja aina se vaan jatkuu.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 12.01.2006 klo 14:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulle on tullut vähän sellaine tunne, että, jos aikune ihminen menettää äitinsä, niin se ei saisi oikein miltään tuntuu. Mie olin kyllä silloin nuori, kun äiti kuoli mutta nyt olen aikune. aika usein mulle sanotaan netissä, että etkö jo ole asiasta päässy ohi. Tai verrataan mun surua jonkun lesken suruun…

Käyttäjä klapp aloittanut aikaan 15.01.2006 klo 13:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimo muutti nyt pois lopullisesti toiseen kaupunkiin. Tuntuu sanoinkuvaamattoman tyhjältä ja millään ei ole enään mitään väliä. Onneksi olemme edelleen erittäin hyvissä väleissä. Mutta silti on niin hirveän ikävä häntä ja on niin yksinäinen olo. Rakastan häntä edelleen, hän oli elämäni suurin rakkaus, olimme olleet naimisissa jo pitkän aikaa. Rakastan…

Käyttäjä Maikku05 aloittanut aikaan 01.08.2005 klo 13:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viestini aihe liittyy lainoihin ja niiden takaisin maksamiseen. Kultaisella 90-luvulla ihmiset saivat helposti lainarahaa pankista ja liki kuka tahansa kelpasi takaajaksi lainalle. Hölmöyksissäni menin itsekin laittamaan nimeni useampaankin lainaan enkä missään vaiheessa ajatellut joutuvani maksamaan ne!☹️ Meillä on perheessä ollut työttömyyttä ja äitiyslomia joten emme ole joutuneet takausvelkoja ulosottoon maksamaan.…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 09.01.2006 klo 14:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ja taas tätä aihetta, mutta kun ei ole muuta kanavaa mihin puhua ja purkaa tuntojaan niin te rakkaat ihmiset saatte sitten kärsiä.😞 MIehelläni on naispuoleisia ystäviä ja paljon. Ja ei siinä mitään. Mutta hän etsii niitä koko ajan lisää. Ja jos kysyn asiasta niin vastaus on että eikö hänellä saisi…

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 26.12.2005 klo 17:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Asun erillään mun miehestäni nyt vähän aikaa. Kuitenkin mieheni käy aina välillä mun luona.Me rakastetaan toisiamme tai no niin ainakin luulen. Mieheni kuitenkin on välillä niin ihmellinen. Jos miehellä on jo nainen jota se rakastaa niin miks se sit kattoo nakuja naisia netissä? En mä ainakaan katso nakuja miehiä…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 29.12.2005 klo 11:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä oikein kuuluuko tämä tänne, mutta kirjoitan kuitenkin.☹️ Osa varmasti tietää taustoistani jotain, mutta lyhesti.. Olen maalta kaupunkiin muuttanut 01. Koko suku, ystävät ja tuttavat jäivät sinne maalle. Eli tulin työn ja miehen perässä tänne. Elämäni on ollut ylä ja alamäkeä. Vaikeuksia on ollut ja niistä on päästy yli.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: