Auttakaa joku

Auttakaa joku

Käyttäjä taikatyttö aloittanut aikaan 10.02.2006 klo 16:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä taikatyttö kirjoittanut 10.02.2006 klo 16:31

Miten ihmeessä saisin tuolta Net-Tuen kautta äkkiä jotain apua? Siinä sanottiin että vastaus tulee 5 vuorokauden kuluessa!!! HALOO, mä olen ihan lopussa, ihan poikki! Vauva huutaa ja kirkuu koko ajan eikä mulla ole ketään kuka auttaisi. Olen niin väsynyt, niin lopussa tähän…

Käyttäjä matkalainen kirjoittanut 15.02.2006 klo 12:10

hei taikatyttö! Mene ihmeessä kiireesti jonnekkin neuvontapaikkaan hakemaan apua.!! Eikös sitä saa Suomessakin jonkun kotiavustajan tai jotain muuta sen kaltaista, jos itse ei enää jaksa vauvaa hoitaa, koska on niin poikki. Ehkä joku lääkärikin voisi auttaa eteenpäin. Mutta mene, ennenkuin näännyt! Ei sun tarvitse yksin kaikkea kantaa! Voimaa ja rohkeutta sinulle!🙂🌻 toivoo matkalainen

Käyttäjä mustonen kirjoittanut 15.02.2006 klo 13:42

Moi Taikatyttö,
koska itselläni ei ole lapsia en tarkkaan tiedä, mistä kaikkialta apua saa. Kaiva kuitenkin puhelinluettelo käteen ja soita heti kuntasi kotipalveluun (lähettävät kotiapua tai neuvovat sinua eteenpäin) tai terveyskeskuksen päivystävälle psykiatrille.

Älä ihmeessä nyt anna periksi vaan sinnittele vielä sen veran että saat apua - sen jälkeen joku kantaa osan taakastasi ja saat itse hengähtää. Suuri halaus ja tsemppiä!! 🙂👍

Käyttäjä Jannah kirjoittanut 18.02.2006 klo 20:33

Hei! Ainakin mun paikkakunnalla on Ensi- ja turvakoti jonne voi mennä kun on vaarallista olla kotona esim. perheväkivallan takia, tai sitten kun voimat ovat vain lopussa, kun tuntuu ettei jaksa. Soita ihmeessä sinne! Olen itsekkin ollut siellä joten tiedän mistä puhun. Voimia!🙂🌻