Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 08.01.2006 klo 23:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Onko kenelläkään muulla käynnyt samaal taval eli mun mieheni lupasi että tulee mukaan synnytysvalmennuksen joka tapahtuu sairaalassa jossa näytetään missä on synnytyshuone ja mihin vauva ja äiti viedään synnytyksen jälkeen. No mul nyt tapahtui ja saan mennä sinne yksin, arvatkaa tuntuuko kivalta kun mieheni ei tule mukaani. Jos se…

Käyttäjä Nasutin aloittanut aikaan 30.12.2005 klo 11:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Löytyyköhän täältä samanlaista kokenutta kuin oma tilanteeni on. Minulla on 3 ihanaa lasta ja mies, eli pitäisi olla onnellinen. Mutta kolmannen lapsen jälkeen alkoi sairastelu joka kesti 3 vuotta. Synnytyksen jälkeen kovat kivut, vuodot ja jatkuvat tutkimukset. Viimein löydettiin kasvaimia ja kohtu jouduttiin poistamaan viime kesänä. Silloin varoiteltiin surusta joka…

Käyttäjä Monic aloittanut aikaan 21.12.2005 klo 16:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Olen uusi kirjoittaja täällä. Olen alle kolmikymppinen nainen ja olen täysin hukassa itseni kanssa. En oikein tiedä mistä aloittaa. Lapsuuteni oli hyvin vaikea, molemmat vanhempani ovat alkoholisteja. Näin ja koin kotona paljon traumaattisia asioita mitä aikuiset tekivät ja puhuivat humalassa. Kaikki rahat menivät vanhemmilla viinaan, näimme välillä jopa…

Käyttäjä lumiakka aloittanut aikaan 18.12.2005 klo 22:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Mitä minä teen, olo hyvin ahdistunut ja kaikki masentaa. Mies lisännyt juomistaan, jäi nyt lomalle ja on 2 viikkoa lomalla. On juonut jo pe alkaen. Itse saan raivokohtaiksia, iltapäivän itkin vain enkä jaksanut tehdä mitään, nukuin jonkin aikaa. Onko nyt aika sanoa miehelle että pakkaa laukkunsa ja lähtee? Pelkään…

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 25.10.2005 klo 13:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mä en ymmärrä, kun välillä tuntuu, että asiat selviää, mutta sitten ne ei selviäkään ja on ihan turhaa yrittänyt piristyä. On umpikuja mistä ei pääse mihinkään. Yritän kovasti sitten tehdä niin kuin muut haluaa, mutta kehnosti siinäkin onnistun. Olen niin huono esittämään. Miten voi elää avioliitossa, kun toinen yrittää ja…

Käyttäjä katak aloittanut aikaan 08.12.2005 klo 19:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko jollain tietoa missä järjestettäisiin vertaisryhmiä parisuhde ongelmiin? pääkaupunki seutu infottkaa jos tiedätte ja kertokaa kokemuksia jos niitä löytyy

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 17.11.2005 klo 10:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näin taas.. Joku osasi valita taas oikeat sanat ja näin sitä taas ollaan 😭 Kuopus ollut kipeänä reilun viikon ja alkuviikosta todettiin korvatulehdus. Lapsi ollut todella kiukkuinen ja väsynyt sekä valvottanut öitä. Tietysti yritän hoitaa lapsia yötä päivää koska mies käy töissä. Aamulla lapsi huusi reilun tunnin ja yö oli…

Käyttäjä wm61 aloittanut aikaan 03.11.2005 klo 11:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 44-vuotias kolmen lapsen isä. Sain toukokuussa 2003 tietää, vaimoni itse kertoi, että hän oli tapaillut toista miestä. Otin asian yllättävän rauhallisesti ja vaimoni lupasi että se loppuu. Kuitenkin seuraavan vuoden aikana hän jäi kiinni neljä kertaa siitä, että oli tavannut tämän kyseisen miehen. Jokaisen kerran jälkeen hän lupasi että…

Käyttäjä aloittanut aikaan 29.09.2005 klo 14:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä sitten tapahtuu? Kun multa on äiti ja isä kuollut ja nyt sitten olen vissiin vähän kaikkien mielestä tarpeeksi surrut. Ja vähäsen tuntuu, että itsekään en enää jaksaisi surutyötä tehdä. Miksi silti tuntuu vaikealta? Mikä on nyt tämä vaihe ketä tulee surutyön jälkeen. Ei ole muistoissa eläminen, koska siitä hyvin…

Käyttäjä petetty_80 aloittanut aikaan 30.11.2005 klo 09:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin aikaisempia kirjoituksia pettämisestä eilen. Ne on järkyttäviä ja varmaankin vielä vaikeampia kokemuksia kun omani mutta tuntuu, että haluaisin jakaa kokemukseni ja saada siitä ”palautetta”. Olen seurustellut nykyisen avopuolison kanssa kaksi vuotta. Suurin osa ajasta kului kaukosuhteen merkeissä, välillä oli 250 km. Heinäkuussa muutin samalle paikkakunnalle ja tietenkin samaan asuntoon…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: