Parisuhde, koti ja perhe

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3753
Käyttäjä Iija aloittanut aikaan 31.10.2004 klo 23:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloin jokin aika sitten seurustella ihanan miehen kanssa, upeaa 🙂🌻. Ongelmana on äitini, aina kun aloitan suhteen hän parjaa ja mollaa minut ja suhteeni maan rakoon ja lopulta katkaisee välimme kokonaan sekä koettaa kääntää veljenikin minua vastaan. Olen 25, äiti 50v.😯🗯️

Käyttäjä Puff aloittanut aikaan 19.12.2004 klo 19:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olisiko kenelläkään vinkkejä, miten tulisi toimeen erään vaikean ihmisen kanssa. Hän on puhuu ja vaatii huomiota lähes jatkuvasti. Hyvä että siinä saa toiset edes suunvuoroa! Ei tunnu arvostavan toisten ihmisten mielipiteitä ja näkemyksiä elleivät ne ole samanlaisia kuin hänen omansa. Kyllä hän kyselee kovasti muilta asioita, mutta vain sellaisia…

Käyttäjä kohti uutta elämää aloittanut aikaan 19.12.2004 klo 22:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, tarinani on pitkä ja monimutkainen. Elämäni on päällepäin tälläkin hetkellä ihan kunnossa. Asun viisi vuotiaan poikani kanssa omassa kodissa. Lapsi on minulle tärkeintä mitä elämässä voi olla. Minulla on myös hyvä ammattipätevyys omalla alallani sekä mielenkiintoinen harrastus. Hyviä ystäviäkin löytyy. Olen kuitenkin hyvin yksin. Yksin asioiden kanssa joita minulle…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: