Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä a-m-i aloittanut aikaan 23.03.2006 klo 11:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yli 14 vuoden kumppanuus päättyi kolme viikkoa sitten, kun jouduin muutamaan pois kodistani. Mies päätti asiasta hieman ennen joulua ja ilmoitti yks´kantaan, ettei tästä tule enää mitään. Oli kuulemma miettinyt asioita jo yli puoli vuotta. Ei ollut vain kertonut asiasta minulle mitään. Sanoin olevani eroamisesta erimieltä, mutta sillä ei ollut…

Käyttäjä Herra44 aloittanut aikaan 27.03.2006 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kyllä hän on jo päätöksen tehnyt. Muuttaa tällä viikolla. Täytyy alkaa elään omaa elämää lasteni kanssa. Terveisin kaikille, koittakaa jaksaa!😑❓☹️🙂👍🙂🌻

Käyttäjä Herra44 aloittanut aikaan 10.03.2006 klo 12:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Terve! Pommi putosi taivaalta 4.3-06 kun tyttäreni tuli kotio kolme jälkeen yöllä ja kertoi avovaimoni lähteneen toisen miehen kanssa. Soitin ja tekstasin välittömästi perään, ei vastausta. Olin shokissa enkä tiennyt mitä tehdä. Enkä edelleen tiedä mitä tehdä tänä päivänä. Kävin eilen lääkärissä hakemassa lääkkeitä ahdistukseen, jotta jaksaisin käydä kurssini loppuun.…

Käyttäjä murheen murtama aloittanut aikaan 23.03.2006 klo 19:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Älä suostu yhdenyön suhteisiin, ansaitset parempaa. Tuttavuuden ja kaveruuden pohjalta löytää joskus sen rakkaan ja tällainen suhde kestää usein kauemmin kuin päätön salamarakastuminen, jossa kaikki nähdään ruusunpunaisten lasien läpi. Sitten se arki onkin melkoinen pudotus…kestääkö suhde sen? Sinä olet hieno, fiksu nuori nainen. Sinun tulisi panostaa itseesi ja itsetunnon…

Käyttäjä aavaton aloittanut aikaan 01.01.2006 klo 15:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on lapset nyt siinä iässä, että ovat tosi paljon alkaneet puhua minun kuolleesta äidistäni ja isästäni, mummosta ja ukista. Vaikka kuolemista onkin jo aika kauan, niin minulle on tullut mieleen, että alkoiko minun 3v nyt tehdä surutyötä, hän ehti mummon jo tuntea hetken. Samaan keskusteluun osallistuu sitten pienempi poikakin.…

Käyttäjä Ujulaala aloittanut aikaan 20.03.2006 klo 12:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luin tuossa juuri ketjun, jossa joku auttoi ongelmaista äitiään. Tuli niin paha mieli – Mitäs silloin kun ei enää itse osaa? Ei jaksa ei pysty. Minäkin jo aikuinen, oma elämä jatkuvasti jotenkin hitaalla, ei osaa nauttia kohta mistään. Ahdistun ja masennun ja väsyn. Joskus olen lopen uupunut. Viime aikoina lähes…

Käyttäjä Jeanie aloittanut aikaan 28.02.2006 klo 13:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Täällä puhutaan paljon siitä, kuinka seurustelun aloittaminen on vaikeampaa kuin seksisuhteet. Olen tavallaan yllättynyt. Itse seurustelin 2 vuotta ikäiseni pojan kanssa, ilman varsinaista seksiä. Kyse oli vakaumuksesta. Nyt seurustelen itseäni 11 vuotta vanhemman kanssa. Olen edelleen neitsyt, koska en ole halunnut tai uskaltanut hätiköidä seksin suhteen. Olen aina varonut…

Käyttäjä poppanen aloittanut aikaan 17.03.2006 klo 14:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voi kun oli ihana lukea kirjoituksianne ja todeta, että löytyy vielä nykymaailmassa tälläisiä ”aarteita”! Itse olen aviossa, jossa mieheni on mua 10 vuotta vanhempi, eikä se ole koskaan ollut ongelma. Tapasimme ensi kun olin kahdenkymmenen! Tietysti tuntuu hullulta joskus leikkiä ajatuksella, että kun olin kymmenen ja hän kahdenkymmenen.Ups Mutta itselleni…

Käyttäjä poppanen aloittanut aikaan 17.03.2006 klo 13:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siinäpä trio, jonka kanssa riittää tasapainoilua!!! Kun tuo ”kolmas” elämänkumppanini ottaa vallan niin fyysisesti kuin psyykkisestikin….on myrskyssä hukkua!!! Hoida siinä sitten parisuhdetta, kun et meinaa itsekkään jaksaa! Potilaan roolista kun ei aina jaksa irtaantua ”rooleihin”; äiti, ystävä, rakastajatar, vaimo jne. Mistä sitä repii voimia arkeen tai miten irti arjesta?! Huh…

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 01.01.2006 klo 14:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Muuten mieheni sanoo että hän rakastaa mua mut sit kuitenkin niin hän kirjoittelee ja narraa toisii naisii että hän muka niitä rakastaa. Hän ei välillä edes kerro totuutta asioista. Mä olen hyvä siinä että tiedän kun se ei puhu mulle totta? Onks se näin et mies saa valehdella mut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: