syöpäepäily

syöpäepäily

Käyttäjä mustapää aloittanut aikaan 06.04.2006 klo 20:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mustapää kirjoittanut 06.04.2006 klo 20:49

Pyydän sydämestäni anteeksi , mutta tälle otsikolle ei täällä taida olla tilaa ?!
Mutta jonnekkin mun on purettava tämä ahdistukseni 😞. Poistakaa vaan !
Multa tänään otettiin koepala dekolteesta , siinä on ollut 5kk , millään voiteella parantumaton outo ihomuutos , auringon polttama kohta kolme kertaa vuodessa palanut ( olen ollut kaukomailla 30 vuoden ajan ) .Nyt mä joudun odottamaan kolme viikkoa vastausta .Onko kenelläkään kokemusta syöpäepäilyn vastauksen odotuksen kestämisestä ?? Ne olisi tosi tervetulleita ideoita .

Käyttäjä elroy kirjoittanut 07.04.2006 klo 20:06

Mulla ei ole syöpää, mutta eräs vakava sairaus ja siihen olen saanut todella paljon tukea ja tietoa vertaisfoorumilta. Vähän niin kuin täältä saa tukea masennukseen. Neuvoisin sinuakin purkamaan tuntojasi odottamisen vaikeudesta jollain syöpäfoorumilla. Tässä yksi linkki minkä löysin http://www.cancer.fi/keskustelut/.

Omalla vertaisfoorumilla on myös syöpää sairastavia ja monet siellä ovat kertoneet juuri tuosta samasta asiasta. Tässä tapauksessa on kuitenkin se helpottava puoli, että ainoastaan 5% on pahanlaatuisia.

Käyttäjä mustapää kirjoittanut 10.04.2006 klo 15:24

Elroy , kiitos vastauksestasi ja linkistä . Tämä aiheeni tuntuikin olevan väärässä paikassa täällä . Mutta sen hetkiseen hätääni , en muutakaan löytänyt .
Paljon voimia ja iloa Sulle elämäntaipaleellasi . Halaukset !🙂🌻

Käyttäjä mustapää kirjoittanut 28.04.2006 klo 20:37

Eilen lääkäri soitti PAD-vastauksen . Minulla on ihosyöpä .Koin ,että se vastaus ei koskenut minua ollenkaan , se oli jonkun toisen vastaus .En tajunnut kysyä yhtään mitään hoidoista ,selviämisestäni .Nyt olen kauhuissani ! Sen lääkäri sanoi ainoastaan , että hän kirjoitti lähetteen sähköisesti Ihotautiklinikalle suuremman alueen leikkausta varten iholtani .Nyt on odotettava vapun yli , kunnes saan tietää ,milloin minut leikataan .😭

Käyttäjä mustapää kirjoittanut 08.05.2006 klo 22:40

Viime perjantaina minut leikattiin . Onneksi ei tarvinnut odotella kauempaa .