Masturbaatio ei kiihota

Masturbaatio ei kiihota

Käyttäjä KaroL aloittanut aikaan 04.05.2006 klo 20:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä KaroL kirjoittanut 04.05.2006 klo 20:33

Olen 23-vuotias nainen, tällä hetkellä joudun sinkkuilemaan. Seksuaalisuuteni on hyvin voimakasta, mutten estyneisyyteni vuoksi löydä baarista seuraa – sokkotreffejä mainitsemattakaan. Haluaisin siis palavasti rakastella, muttei se ole nyt mahdollista. Olen useasti ollut ihastunut saamatta kuitenkaan vastausta tunteisiini.
Ongelmani on se, etten kiihotu omista käsistäni; kun lukioikäisenä kokeilin masturbointia sain kyllä orgasmin noilla muutamilla kerroilla, mutta nyttemmin tunnen vain pohjatonta yksinäisyyttä ja kyllästymistä oman käden onneen. Yleensä alan itkemään. Lisäksi herään aamuöisin toivottomaan yksinäisyydentunteeseen ja haluun pitää jotakuta sylissä. Yhtenäkin aamuna menin kuudelta parvekkeelle katselemaan heräävää kevätluontoa… No, nämä asiat kyllä järjestyvät kunhan löydän jostakin rakastettavan, mutta onko kenelläkään kokemuksia siitä, ettei itsetyydytys kiihota?

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2006 klo 11:05

On kokemusta enkä kyllä ymmärrä ees koko juttua. Terveydenhoitajakin koulussa aina selitti kuinka itsetyydytys on aivan normaalia ja kuuluu jokaisen ihmisen elämäänn. ei kai sitten ole normaalia, jos ei itsetyydyttele itseään jatkuvasti. Mua ei ole koskaan koko tyydyttäminen mitenkään innostanut. Olen aika tarkkaan kaikki teokset lukenut asiasta ja periaatteessa homman kai osaan mutta en näe mitään järkeä sitä tehdä. Olenkin varmaan syntynyt seksistä vapaana ihmisenä. Naapurin vanhapiika sano kerran, että kun se kuolee, niin se palautetaan taivaaseen avaamattomana, koska se oli neitsyt vielä 86vuotiaana.

Tämä ei varmaha ollut sellainen vastaus mitä ootit. Mutta mie vaan aattelin kyseenalaistaa koko itsetyydytyksen tarpeellisuuden ihmisen keholle.

Käyttäjä KaroL kirjoittanut 06.05.2006 klo 21:03

Niin, itse en tosin ole aseksuaali. Pari kertaa (ensimmäisillä masturbaatioyrityksilläni) olen orgasmin saanutkin, mutta sittemmin koko seksitapa on kuivunut kokoon.