Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3753
Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 18.04.2006 klo 14:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole ihan varma että kuuluuko tämä tänne mutta kirjoitan kuitenkin. MInulla on ollut viimeisen reilun vuoden ajan ollut erinäisiä vatsavaivoja. Lääkärissä laukattu ja kokeissa juostu eikä mitään löydy. Nyt menossa sitten kolonoskopiaan. Samoin minulla on ollut saman ajan emetofobia. Välillä lievä ja välillä pahempi. Olen muualta muuttanut kaupunkiin -01…

Käyttäjä katak aloittanut aikaan 08.12.2005 klo 17:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kokemuksia tai edes tietoa että suhde olisi voinut muuttua toimivaksi petetyksi tulemisen jälkeen? Onko täällä sellaisia ketkä olisi pettänyt mutta muuttuneet niin etteivät petä? Jos siis jatkaa niin onko toivoa pystyä luottamaan toisen uskollisuuteen vai pitääkö asennoitua ettää se toinen mahdollisesti pettää?

Käyttäjä jp_77 aloittanut aikaan 19.08.2005 klo 21:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Enpä tiedä miten asian kirjoittaisi, mutta vähän taustaa; Sain muutama päivä sitten selville, että vaimoni on pettänyt 2 eri miehen kanssa viimeisen 1½ vuoden aikana. Olemme olleet yhdessä lähes 10 vuotta ja naimisissa tästä ajasta 3 vuotta. Suhteessamme on jaksoittain ollut vähän huonompia aikoja, mutta silti tämä tilanne tuli täysin…

Käyttäjä sirpakka aloittanut aikaan 10.04.2006 klo 21:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain perjantaina aika pommin niskaani.. rakkaalle aviomiehelleni tuli viesti toiselta naiselta..😭 luuri sattui olemaan minulla koska omani unohtui kotiin ja miehen kanssa oltiin liikenteessä. ei mukamas ensin tiennyt keltä oli ym. mutta kun viestittelin kyseisen naisen kanssa, selvisi että mieheni on todellakin antanut oman numeronsa sille eukolle. tää nainen kertoi…

Käyttäjä tummataiva aloittanut aikaan 12.04.2006 klo 16:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Täällähän minä…. Jostain syystä vastaaminen sinun viestiisi ei onnistunutkaan… No joka tapauksessa olisi kiva jutella näistä asioista kahden kesken…. -> meitä yhdistää samanlainen menneisyys. Todellakin menneisyys pulpahtaa esiin silloin tällöin, mustana ja synkkänä. Mitenkähän saisin sinuun yhteyden? Otappa yhteyttä🙂🌻. t. tummataiva

Käyttäjä diipadaapa aloittanut aikaan 11.04.2006 klo 14:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei…Todella ikävää ,että joku muukin on joutunut kestämään narkomaanin kanssa eloa☹️.Itse kestin sitä kauheutta n.puolitoista vuotta.).siitä suhteesta on nyt n.3 vuotta ja jäljet se on jättänyt..(paniikkihäiriötä ja masennusta ja ahdistusta ilmaantuu vieläkin)Onneksi on lääkkeet mihin voin turvautua..Ja lisäksi käyn juttelemassa kerran viikossa ”kallonkutistajan” kanssa. Minä muös niinkuin sinäkin ,tummataiva haluaisin…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 01.12.2005 klo 14:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Missä kulkee pettämisen raja. Sen tiedän että mieheni ei ole minua fyysisesti pettänyt. Ja sen tiedän siksi että mieheni ei käy oikein missään paitsi töissä. Mutta miehelläni on naispuolisia ystäviä netissä ja puhelimessa numeroina (netistä saatuaj) Ja uskon että ystäviä ovatkin.. Mutta jo aikojen alussa mieheni jäi kiinni ”puhelinseksistä” eli…

Käyttäjä ei mitään... aloittanut aikaan 31.03.2006 klo 16:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siellä jossain on maa jossa minuakin rakastetaan… olisi ees ihminen,seki helpottais…miksi aina kaatuu kun kerron todellisuuden itsestäni?☹️ olen 39v neitonen ja sairauksien vuoksi menettänyt molemmat jalat polvesta alaspäin ja kävelen proteeseilla…kun kerron pelkästään sen olen jälleen yksin,mikä ihmisiä vaivaa,kun ei ole täydellinen?Onko rakkaus jaloista kiinni?Ei kai se minusta sen kummempaa…

Käyttäjä lumiakka aloittanut aikaan 08.04.2006 klo 16:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys! Viime kuukaudet ovat menneet samoissa kuvioissa kuin aikaisemminkin, muutosta parempaan ei liene tässä yhtälössä olevan. Mies juo vapaa-aikoinaan entistä enemmän, sammuu usein jo päivällä. Ei piittaa juuri kodin yhteisitä töistäkään. Käyttäytyy välillä lapsia ja minua kohtaan törkeästi, haukkuu ja haastaa riitaa vaikka mistä. Olen opintojen loppusuoralla, on vaan hankala…

Käyttäjä runotar aloittanut aikaan 04.04.2006 klo 01:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Avomieheni petti minua 4 kuukautta sitten. Olen elänyt sen jälkeen shokkitilassa ja nyt fiilikset on pelkkää tuskaa. Hän muutti pois n.kk sitten, ilmoitti vain, ettei enää rakasta minua. Kaikki tuli täytenä yllätyksenä. En olisi ikinä uskonut, että me eroamme, olemme jopa olleet kadehdittu pari. Tämä toinen nainen alkoi lähettelemään miehelleni…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: