Pettämisen raja

Pettämisen raja

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 01.12.2005 klo 14:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Joneka kirjoittanut 01.12.2005 klo 14:06

Missä kulkee pettämisen raja. Sen tiedän että mieheni ei ole minua fyysisesti pettänyt. Ja sen tiedän siksi että mieheni ei käy oikein missään paitsi töissä.

Mutta miehelläni on naispuolisia ystäviä netissä ja puhelimessa numeroina (netistä saatuaj) Ja uskon että ystäviä ovatkin.. Mutta jo aikojen alussa mieheni jäi kiinni ”puhelinseksistä” eli ei itse tehnyt vaan tämä toinen osapuoli ja mies valehteli että ihna kuulumisia kyseli , mutta satuin kuuntelemaan heidän keskusteluaan vaikka yrittivätkin puhua hiljaa. Silloin sain raivarin ja sanoin että seuraavaa kertaa ei tule että lähden..sillä lasken sen pettämikseksi vaikka mitään fyysistä kontaktia ei ollutkaan. Ja tähänmieskin vetosi mutta lupasi jättää sen ainoaksi kerraksi.

Nyt kuitenkin on ilmaantunut muutama mese ystävä joiden kanssa keskustelee useinkin. Olen siis alkanut seurata hänen viestittelyään ja lukenut hänen postiaankin. (tiedän rikkovani lakia)
Mieheni sanoo että ei ole mitään kuin vain ystävyyttä mutta postit kertovat karua totuutta.. Seksiä tihkuvia viestejä😠😭 Mutta en voi tuoda julki asioita mitä tiedän vaan ne kärjistyvät riitoina ym.

En todellakaan tiedä mitä teen!? Onko tämä nyt sitten pettämistä vai ei? Kuinka ihmeessä saan tämän solmun auki. Kaduttaa se päivä jolloin luin postinsa.

Neuvoja kaivataan nyt ja paljon!

Käyttäjä eloweena kirjoittanut 05.12.2005 klo 22:35

Moikka Joneka🙂

Kyllä mä pitäisin sitä pettämisenä jos mun mieheni mesekeskustelisi muiden naisten kanssa, ja varsinkin jos puhelimeen ottaisi numeroita ja puhelimessa juttelisi. Mä pitäisin sitä pettämisenä siksi, koska jos mä itse tekisin niin, pitäisin sitä myös pettämisenä. Ei se kertakaikkiaan noin mene.
Vaikea on neuvoja antaa tollaisessa tilanteessa.. Rehellisyys? Pystyttekö miten hyvin juttelemaan? Jos suoraan sanoisit miltä tuntuu, ellet ole jo yrittänyt.

Miehesi ei ehkä käsitä sun tilannettasi täysin, miten väsynyt oot ja millaista elämä ja arki sulle kotona on.
Väsymys on sun tilanteessasi ihan ymmärrettävää, itsekin kun olen.. Ja tottakai sitä on oikeus olla väsynyt jos ei saa nukkua. Kukaan ei jaksa elämäänsä jos ei saa nukkua. Miehet kun ajattelee yleensäkin niin suoraviivaisesti. En tarkoita kaikkia, poikkeuksia aina on, mutta omalla kohdallani, ja omien tietojeni perusteella oon huomannu että he eivät tiedä mitä se kotona olo on ennen kun sen saavat kokea.
Kurjaa jos sulla ei ole tukiverkostoa (kuten muistelen lukeneeni aijemmin), sellaista tarttisit kyllä. Kaikki tarvitsevat. Entä psykologi? Onko auttanut?

Missään nimessä en puolustele miehesi käytöstä. Todella inhottavaa käytöstä sua kohtaan. Tollanen on väärin. Ainut mikä tulee mieleen on, että sun miehesi ei vain ymmärrä tai jaksa tai halua ymmärtää sun osaasi.
(kommentoin tässä myös jotain aijemmin kirjottaimiasi juttuja)
Se että et jaksa hymyillä tai vastaavaa.. En mäkään vuosi sitten jaksanut. En millään. Olin niin rikki että pahaa tekee ajatella. Mulla on onneksi ne muutamat parhaat ystävät säilyneet joille voin puhua, ja erään "äitiryhmäterapian" kautta oon saanut uutta voimaa ja muutaman ystävän lisää. Se on niin paljon helpompaa näin.
Pitkästä aikaa musta tuntuu että musta olisi johonkin.
Kurjaa kun täällä ei taida voida pystyä vaihtamaan minkäänlaisia yhteystietoja, mielelläni omani antaisin ja sähkäriä tai meseilyä..😟

Taisi mennä vähän viestisi ohitse tämä.
Älä missään nimessä ainakaan sulje asioita sisällesi vaan kerro niistä miehellesi. Pura ne ulos, anna hänen tietää mitä ajattelet ja mitä tunnet. Älä välitä siitä loukkaatko häntä vai et, vaan anna kaiken tulla. Elämä ei ole niin helppoa kun hän taitaa luulla, ja suututtaa 😠 todella hänen käytöksensä. Miltä hänestä tuntuisi jos sä tekisit samoin kun hän?

Voimia arkeen!!🙂🌻
(Voi kun voisin auttaa enemmänkin.)

Käyttäjä Terri kirjoittanut 10.12.2005 klo 19:55

Kyllä mielestäni tuo kertomasi on pettämistä, vaikka fyysistä kontaktia ei olekkaan. Mielestäni on vain ajan kysymys, koska se muuttuu fyysiseksi jos annat tilanteen jatkua.
Nosta kissa pöydälle ja ota asia puheeksi. Sano että kuuntelit salaa.
Selvitä asia ihmeessä, älä mieti sitä yksin.

Ja jos ei lopu, heitä mokoma otus ulos! Ei kukaan ansaitse pettämistä, mutta sitähän nämä sika-ihmiset - pettäjät itse - eivät tajua.😠

Käyttäjä katak kirjoittanut 09.04.2006 klo 17:06

Pelin säännöt selviksi, tullaisesta tulee luottamuspula. jos se on viatonta ja harmitonta niin silloinhan toinen osapuoli pystyy puhumaan asiasta koska silloin ei ole mitään salattavaa

Käyttäjä sirpakka kirjoittanut 12.04.2006 klo 12:35

Mulla tuolla on kanssa melkei samasta aiheesta aloitus ja minä otin sen pettämisenä että edes kirjotteli txtviestejä toisen naisen kanssa..😭
Ei muuta kun voimia sinulle..🙂🌻