Parisuhde, koti ja perhe

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä eloweena aloittanut aikaan 23.12.2005 klo 21:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa kaikille Millainen on parisuhde normaalisti? Onko olemassa sellaista rakkautta joka on niin suuri että se kestää läpi elämän? Tunne jonka kokea täysillä, ja ehdoitta rakastaa toista? Entä se rakastuminen? Alkuhuumahan aina häviää ja tulee arki. Mutta eikö pitäisi olla niin että arjesta huolimatta rakastaa puolisoaan. Ehkä jopa päivä päivältä…

Käyttäjä Blackrockgirl aloittanut aikaan 28.03.2006 klo 21:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Monissa tutkimuksissa todetaan, että Perheongelmat vaikutavat lapsen tulevaisuuteen aikalailla. Olen nähnyt kun isäni alkoholin vaikutuksessa oli ampua äitiä. Jokapäiväinen huuto,alkoholi, väkivalta, pelko silloin kun olin pieni, Voi vaikuttaa ns. mielenterveyteeni..? Oma ongelmani mielestäni ei ole suuri. Olen itsetuhoinen. Viiltelen, raavin ihoni verille. En tiedä mutta olen kai ahdistunut. Koulu ja…

Käyttäjä K83 aloittanut aikaan 01.02.2006 klo 18:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi kaikille! Olen kohta 23-vuotias ja minulla ei ole ollut yhtään pitkää suhdetta. Pisin suhteeni on kestänyt vaiin yhden kuukauden. Teiniaikoina mulla oli pahoja pelkotiloja, jotka estivät tutustumisen vastakkaiseen sukupuoleen. Minuun elämääni tulivat ensin yhdenyönjutut ja seksisuhteet ja vasta sitten lyhyet seurustelut. 😑❓ Tunnen itseni luuseriksi, kun minulla ei ole…

Käyttäjä kilpi aloittanut aikaan 19.03.2006 klo 03:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun kaiken pitäisi olla hyvin…On ihana mies joka rakastaa ja nykyään terve poika….(aiemmin leikattu 9 kertaa).. Vanhat asiat,nuoruudessa koetut, raiskaus, abortti ym vaan kummittevat mielessä. Miten niistä kaikista muistoista pääsee eroon?😭

Käyttäjä mies57 aloittanut aikaan 29.03.2006 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voisiko joku sanoa mitä tehdä. olen ollut aviossa liki 20 v rakastamani naisen kanssa nyt hän kertoi minullle harkinneensa eroa jo pitemmän aikaa koska minä rakastan liikaa ja saan hänet tuntemaan ahdistusta, hän haluaa omaa tilaa ja rauhaa. minulla on kai ”viidenkympin villitys” joka kohdistuu omaan kultaan kun tunnen kuin…

Käyttäjä poppanen aloittanut aikaan 16.03.2006 klo 11:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tätä tänäpäivänä ”pähkäilen”?! Edellämainitut kun tuovat tullessaan niin monenlaista…. Elämä pitkäaikaissairauteni kanssa kun on yhtä luopumista! En voi niin kuin ennen; Tehdä työtäni, harrastaa fyysistä liikuntaa, nauttia kulinaristina kulttuurista, hyvästä ruuasta jne.😭 Tiedän, että uusi tapa toimia antaa lisävoimia…mutta kun ei jaksais aina niitä uusia tapoja!! 😐 Luopuminen tuo melkein…

Käyttäjä a-m-i aloittanut aikaan 23.03.2006 klo 11:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yli 14 vuoden kumppanuus päättyi kolme viikkoa sitten, kun jouduin muutamaan pois kodistani. Mies päätti asiasta hieman ennen joulua ja ilmoitti yks´kantaan, ettei tästä tule enää mitään. Oli kuulemma miettinyt asioita jo yli puoli vuotta. Ei ollut vain kertonut asiasta minulle mitään. Sanoin olevani eroamisesta erimieltä, mutta sillä ei ollut…

Käyttäjä Herra44 aloittanut aikaan 27.03.2006 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kyllä hän on jo päätöksen tehnyt. Muuttaa tällä viikolla. Täytyy alkaa elään omaa elämää lasteni kanssa. Terveisin kaikille, koittakaa jaksaa!😑❓☹️🙂👍🙂🌻

Käyttäjä Herra44 aloittanut aikaan 10.03.2006 klo 12:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Terve! Pommi putosi taivaalta 4.3-06 kun tyttäreni tuli kotio kolme jälkeen yöllä ja kertoi avovaimoni lähteneen toisen miehen kanssa. Soitin ja tekstasin välittömästi perään, ei vastausta. Olin shokissa enkä tiennyt mitä tehdä. Enkä edelleen tiedä mitä tehdä tänä päivänä. Kävin eilen lääkärissä hakemassa lääkkeitä ahdistukseen, jotta jaksaisin käydä kurssini loppuun.…

Käyttäjä murheen murtama aloittanut aikaan 23.03.2006 klo 19:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Älä suostu yhdenyön suhteisiin, ansaitset parempaa. Tuttavuuden ja kaveruuden pohjalta löytää joskus sen rakkaan ja tällainen suhde kestää usein kauemmin kuin päätön salamarakastuminen, jossa kaikki nähdään ruusunpunaisten lasien läpi. Sitten se arki onkin melkoinen pudotus…kestääkö suhde sen? Sinä olet hieno, fiksu nuori nainen. Sinun tulisi panostaa itseesi ja itsetunnon…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: