Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3753
Käyttäjä langennut aloittanut aikaan 07.05.2006 klo 20:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aika moni tarinaani lukeva ajattelee varmaankin, että siitäs sait, oikein sulle! Niin kai olisin itsekin joskus yli kolme vuotta sitten ajatellut lukiessani samankaltaista kertomusta. Avioliittoni ei ole vuosikausiin ollut ’normaali’eli vaikka olemme mieheni kanssa kavereita niin kaikki lämmin läheisyys on kuitenkin loppunut noin seitsemän vuotta sitten kun tajusin, että hänellä…

Käyttäjä KaroL aloittanut aikaan 04.05.2006 klo 20:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23-vuotias nainen, tällä hetkellä joudun sinkkuilemaan. Seksuaalisuuteni on hyvin voimakasta, mutten estyneisyyteni vuoksi löydä baarista seuraa – sokkotreffejä mainitsemattakaan. Haluaisin siis palavasti rakastella, muttei se ole nyt mahdollista. Olen useasti ollut ihastunut saamatta kuitenkaan vastausta tunteisiini. Ongelmani on se, etten kiihotu omista käsistäni; kun lukioikäisenä kokeilin masturbointia sain kyllä…

Käyttäjä tunari aloittanut aikaan 25.10.2005 klo 16:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan tännekin puolelle, olen asiani selittänyt nuorten foorumissa eka känni, elämä pilalla otsikossa. Mun isä oli juoppo, mutta muuten oli hyvä isä, se kuoli muutama viikko sitten. Mun äiti jätti mut ja isän pari vuotta sitten. Isä löi aina välillä äitiä, kun oli päissään mutta kyllä äiti yleensä sen riidan…

Käyttäjä tunnetta peliin aloittanut aikaan 12.10.2005 klo 22:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi kaikki. Miksi ero satuttaa ihmistä? Mä oon eronnu viimekesänä ja nyt tänään kävin hakee apua kun seinät kaatuu päälle.. Mulla on masennus päällä oli diagnoosi. Miksi? Miksi Viha,epätoivo,rakkaus entiseen puolisoon,mustasukkaisuus, huoli entisen perheen asioista, toimeentulosta ja lapsiensa tuesta ja ohjauksesta? Miksi? Asioiden vatvominen sisällään ja kaikki muu paskakuona mikä…

Käyttäjä tummataiva aloittanut aikaan 29.03.2006 klo 09:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei ! Olen ollut suhteessa jossa oli alkoholia, ja lopulta myös huumeita, ja meillä yhteiset lapset. Onko kukaan kokenut samanlaista ”tuskaa”? En ole enää yhdessä tämän miehen kanssa, mutta on jäänyt ikävät muistot. Yritän parantua pikkuhiljaa ”normaaliksi” ihmiseksi. Kertokaapa, onko teitä samanlaisia kanssasisaruksia, jotka käytte samaa elämäntapaa läpi tai olette…

Käyttäjä Raakel aloittanut aikaan 27.04.2006 klo 17:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kommentoikaapa, mitä mieltä olette valehtelusta parisuhteesta. Nyt en niinkään ajattele pettämistä ja sellaista, mistä tällä palstalla on ollut paljon puhetta. Minun miehelläni on sellainen huono tapa, että hän usein valehtelee jostain pikkuasioista. Tapaukset ovat aina sellaisia, että hän ei ole tehnyt jotain asiaa minun toivomallani tavalla ja jotenkin pakonomaisesti kuitenkin…

Käyttäjä theriver aloittanut aikaan 14.04.2006 klo 18:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tapahtui eilen ikävästi..mieheni taas haukkui mut pystyyn ja meni nukkumaan ja jätti mut itkemään.. onneks lapsi oli nukahtanu. no minä kävin tapahtuman jälkeen näillä nettisivuilla ja mietin että onneksi ei ole käyttänyt fyysistä väkivaltaa kuin pari kertaa… no sitten ajattelin mennä nukkunmaa.. kun olin kömpimässä sänkyyn mies avasi silmät ja…

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.04.2006 klo 12:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mie olen oikein nippukaupalla saanut diagnoosesja viime vuosina. On diabetes, epilepsia, asperger, traumaperäinen härö, ahistus ja nyt ollaan siitä mieltä, että mulla on krooninen suru ja sen hoitoon pitää oikein keskittyä. Nämä kaikki olen saanut uusien vanhempien aikana. Oman äidin aikana mie olin paha murrosikäinen ja kaikki vaivat piti mennä…

Käyttäjä KaisaEK aloittanut aikaan 24.04.2006 klo 10:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille – ja suurkiitos koko tälle keskustelulistalle olemassaolosta! Täällä puhutaan todella paljon alkoholista ja sen haittavaikutuksista, ja sitä omakin viestini sivuaa. Olen alkoholisti-isän kanssa elänyt ainut lapsi; rakas, minua paljon hoitanut isoisä joi itsensä hengiltä kun olin 11-vuotias, olen kulkenut useiden alkoholistiparisuhteiden kautta. Itsekin join ja käytin lääkkeitä usean…

Käyttäjä Ella-Lotta aloittanut aikaan 01.04.2006 klo 21:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ongelma. Huudan lapsilleni vaikka en haluaisi huutaa. Tilanteet jossa pinna palaa ovat sellaisia että olen montakertaa kauniisti sanonut jostakin asiasta eikä mitään tapahdu… Lapseni on herkkä ja kärsii huutamisesta ja minä olen joka kerta todella häpeissäni ja ahdistunut. Välillä menee pitkiäaikoja että en huuda välillä pinna palaa herkemmin.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: