huhuuuu tummataiva olisitkohan täällä???

huhuuuu tummataiva olisitkohan täällä???

Käyttäjä diipadaapa aloittanut aikaan 11.04.2006 klo 14:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä diipadaapa kirjoittanut 11.04.2006 klo 14:22

Hei…Todella ikävää ,että joku muukin on joutunut kestämään narkomaanin kanssa eloa☹️.Itse kestin sitä kauheutta n.puolitoista vuotta.).siitä suhteesta on nyt n.3 vuotta ja jäljet se on jättänyt..(paniikkihäiriötä ja masennusta ja ahdistusta ilmaantuu vieläkin)Onneksi on lääkkeet mihin voin turvautua..Ja lisäksi käyn juttelemassa kerran viikossa ”kallonkutistajan” kanssa.
Minä muös niinkuin sinäkin ,tummataiva haluaisin päästä eroon menneistä haamuista..Pelkoa riittää vieläkin ,vaikka tuskin tyyppi alkaa minua etsimään vankilasta vapauduttuaan. Olen kuitenkin siihen varautunut ja olenkin pistänyt osoitetietoni salaiseksi samoin puhelinnumeroni.Tuo narkomaani siis,jonka kanssa seurustelin oli sekakäyttäjä..(viinaa,pillereitä,amfetamiinia.)Menentin hänen takiaan itsekunnioitukseni,asuntoni (työsuhdeasunnon vieläpä)ja mielenterveyteni..(No paniikkihäiriö minulla on todettun jo vuonna 98,joten siitä ei voi ”syyttää” edellämainittua henkilöä).Koen jatkuvasti pelkoa ja muistot palaavat mieleeni..Mietin mielessäni syitä miksi olinkaan niin tyhmä ja yritin ”pelastaa” raukan,joka ei kaivannut pelastautumista.Lopulta yritin pelastaa vain itseni (läheisriippuvuudessa aikani roikuttuani)Tyyppi oli aivan sairas..skitsofrenia oli ottanut hallintaan,psykoosit,hallusinaatiot..valvotti minua vaeltamalla pitkin asuntoa ja kuvitellen omiaan(yritin siinä sitten käydä töissä),minun rahat oli meidän rahoja ja hänen työttömyyskorvauksensa oli tietenkin hänen..Tyyppi oli todella arvaamaton..(kävi ventovieraisiin kiinni kadulla,ryösti kaupankassoilta rahaa).
Kotiini tehtiin kotietsintä ns ”suhteen” loppuvaiheessa ,joka auttoi minua avaamaan silmiäni enemmän(mitään ei silloin löytynyt kotoaani ,mutta tiesin hänen siellä jotain vaastettua tavaraa sekä huumeita säilyttävän).Viimeinen piste iin päälle oli kun jätkä kävi pilleripöllyssä kiinni minuun ja sain mustan silmän ja tikit takaraivoon..Silloin riitti..vaikka olisi pitänyt riittää ajat sitten..Minä hölmö ,kun uskoin ,että jätkä voisi muka muuttua(sanoi olevansa ex-narkomaani tavatessamme…juupa juu).Minulla oli myös rahojen ym.tärkeiden papereiden piilottelua..jätkä ,kun yritti myydä kaiken mikä irti lähti(saadakseen kamaa).Vielä viime syyskuussa tuli ko.hlöltä kirje vankilasta..ikäväkseni voin todeta ,että posti löytää aina perille ,vaikka en kirjekuoreen merkityssä osoitteessa ole asunut enää vuosiin…Ruikutustahan se kirje sisälti ja kehtasi pyytää jotain valokuvia itsestään(En ole säilyttänyt ,kun pari karmeaa kuvaa tapauksesta ja nekin sen takia ,että voin katsoa miten alas joku voi todella antaa itsensä vajota koskemalla huumeisiin ja käyttämällä niitä..ja lisäksi siksi ,että olen onnellinen ,etten itse ole samassa veneessä ikinä ,kuin tuo hlö..Ei kai tässä muuta..
Nyt olen saanut elämääni järjestykseen sen verran ,että minulla on mies,joka ei voi sietää huumeita,joka ei lyö tai ole muutenkaan holtiton..meillä on ihana tyttö,mutta pelkään ja en uskalla elää onnellisena ,vaikka asiat ovatkin nyt hyvin..Olisi mukava vaihtaa kuulumisia(Tummataiva) ja muutkin🙂voimia kaikille saman kokeneille..Helvetistä pääsee eroon-toivottavasti myös muistoista ,jotka kummittelee

Käyttäjä tummataiva kirjoittanut 12.04.2006 klo 16:02

Täällähän minä....
Tosiaan on ollut sulla rankkaa
😟. Minulla ja sinulla on paljon yhteistä -> nimittäin menneisyys, joista ei tahdo päästä eroon. Silloin tällöin tulee kieltämättä menneisyys mieleen, mustana ja synkkänä. Olisi ihan kiva jutella näistä asioista kahdenkesken. Mitenkähän sinuun saisi yhteyden? Minulla kun ei ole muita kavereita, joilla samanlaista ollut kuin sinulla ja minulla. Ilmoitelepa itsestäsi! 🙂🌻 t. tummataiva