Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä LouraMaria aloittanut aikaan 08.12.2006 klo 22:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Haluaisin kertoa oman tarinani. Olen vasta 21 vuotias mutta silti olen kokenut paljon. Tutustuin avomieheeni kolme vuotta sitten. Hän oli alussa todella ihana ja muutimmekin pian yhteen, minkäs teet kun olit epätoivoinen ja halusit jonkun lähellesi (minun äitipuoleni kävi kännipäissään kimppuuni ja siksi minun oli pakko muuttaa pois). Sitten…

Käyttäjä Miracle Mill aloittanut aikaan 27.12.2006 klo 13:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 29-vuotias naimisissa oleva mieshenkilö. Perheeseemme kuuluu myös 1,5-vuotias poika. Olen ollut sairaslomilla masennuksen, ahdistuneisuuden takia jo niin kauan, että olen pudonnut tilapäiselle työkyvyttömyyseläkkeelle. Yritämme elää mahdollisimman säästäväisesti mutta laskuja kertyy ja perintätoimisto muistaa jatkuvasti kirjeillään. Meillä on rästissä laskuja 2000-3000€ edestä…en edes tiedä summaa enää. Yritä tässä sitten toipua…

Käyttäjä 60.3 aloittanut aikaan 28.12.2006 klo 21:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin toivottaa teille kaikille kovia kokeneille (ja toki muillekin 🙂) hyvää Uutta Vuotta. Toivottavsti ensi vuosi tulisi olemaan parempi ja valoisampi monen ihmisen elämässä, saisitte tehtyä oikeita ratkaisuja ja jaksaisitte elää, kuunnella itseänne ja voisitte _olla onnellisia_ . Liitän tähän erään laulun sanat, jota olen tässä kuunnellut. Toivotaan, että tämä…

Käyttäjä kokkityttö aloittanut aikaan 28.12.2006 klo 20:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut kauan vaikeassa avioliitossa, jota on varjostanut mieheni juominen kaikkine vapaa-aikoineen, siihen liittyvät riidat ja henkinen väkivalta ja alistamien jne. Olen miettinyt eroasiaa vuosikaudet, ja nyt tunnen olevani valmis tekemään jotain oman ja lasteni elämän tasapainottamiseksi. Mies ei ota kuuleviin korviinsa kun puhun erosta, kaipa sitten on alettava hakemaan…

Erossa

12
Käyttäjä arik aloittanut aikaan 31.07.2006 klo 16:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys vaan kaikille kirjoitan tänne ekaa kertaa kun tuntuu siltä että pitää jonnekkin sanoa sanottavansa eli minulle iski avioero päälle 2 kk sitten ja olen sen jälkeen kärsinyt jokaista sekunttia kun teimme päätöksen erota.Tiedän etten ollut mikään ihanne aviomies tai unelmien prinssi joka saapuu valkealla ratsulla mutta olin mitä olin.Exäni…

Käyttäjä rikottu lapsuu aloittanut aikaan 18.12.2006 klo 11:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😝😯🗯️Hei! Vihdoin uskaltauduin kirjoittamaan tänne ja toivoisin apua suhteemme umpikujassa. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi ja yhteisiä lapsia meillä on kaksi. Suhteemme ongelmia on se, ettei meillä pystytä keskutelemaan mistään ikävistä asioista. Keskustelu loppuu siihen, että mies ilmoittaa, etten voi vaatia häntä keskustelemaan tai hän ei vain halua nyt…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 26.12.2006 klo 00:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aiemmin syksyllä kerroin miehestäni joka ei viihdy perheensä kanssa ja on alkoholisti. Katoamiset olivat satunnaisia muutamasta päivästä viikkoon. Yleensä hän selitti ne ryyppyreissuina. Nyt on mieleeni kuitenkin tulleet muut vaihtoehdot, sillä mies häipyy päivän kaksi kotona oltuaan ja pitää puhelintaan äänettömällä, sekä kotona ollessaan kiinni, piilossa tai taskussa koko ajan.…

Käyttäjä arik aloittanut aikaan 16.12.2006 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys kaikille,aattelin kysellä mielipidettä miten viettää joulua joka on yleensä ollut perhe juhla ja minulla on avioero takana,luultavasti vietän joulun yksin ja vietänkin kun en osaa pitää tunteitani kurissa kun aina kun nään lapseni niin alan itkeä koska ero on minulle ollut todella kova paikka,vaikka olenkin mies.

Käyttäjä vkl aloittanut aikaan 13.12.2006 klo 14:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen ollut yhdessä mieheni kanssa vuodesta-88.Meillä on kolme lasta murrosiässä. Tällä hetkellä meillä on kaikki päin…Mieheni on juonut viikonloppuisin sammumiseen asti kotona. Lapset ovat tuoneet asian esille ja ovat kyllästyneet tähän. Aikaisemmin viivi vuotta sitten mieheni yritti aseella itsemurhaa pakottaen minut katsomaan. Sain karattua asunnosta ja soitettua poliisit.Tästä hän…

Käyttäjä Mötki aloittanut aikaan 15.12.2006 klo 16:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen itse alle kolmenkymmenen,vielä. Mieheni on 17v vanhempi elämän katkeroittama kokopäiväinen alkoholisti. Itse en juo juuri nimeksikään. Seurustelumme on kestänyt jo 10kk. Kuvioihimme on kuulunut hänen alakoulu ikäiset lapset viikonloppuisin. Heidän vuokseen tunnun vain pysyvän kuvioissa. En halua pettä heidän luottamusta itseeni. Joo, olen kai kiintynyt heihin. Mitä tulee tunteisiin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: