Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä Blue eye aloittanut aikaan 16.01.2007 klo 12:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olisikohan kellään kokemusta tästä? Olen netistä etsiskellyt tietoa. Olen viikon päästä menossa kokeilemaan, jospa siitä olisi apua, avaamaan tunnelukkojani, helpottamaan itsetunnon ja epävarmuuden kanssa. Toivotaan.

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 08.01.2007 klo 17:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minut pahoipideltiin kuukausi sitten omassa kodissani, jouduin poistumaan lasteni ja avokin nuorimman kans pois talostani. Sain kuulla mitä ikävempiä juttuja häneltä, kuin myös hänen äidiltään. Joulun tiennoilla lähdin omien lasteni kans lomailemaan ja pyysin häntä muuttamaan pois talosta, alkuun tuli vaan uhkauksia jne. Olemme yhteisesti hankkineet tila-auton joka on nimilläni,…

Käyttäjä Takku-tukka aloittanut aikaan 21.12.2006 klo 13:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin toivottaa Teille kaikille täällä oleville oikein levollista, suloista ja lämpöistä joulua! Yrittäkää olla stressaamatta liikaa, nauttikaa joka hetkestä, syökää hyvin, muistakaa läheisiänne ja hemmotelkaa myös itseänne! Haluaisin tässä samalla kiittää Teitä kaikkia, sillä Te olette jaksaneet jakaa kokemuksianne ja mielipiteitänne, mikä taas on varmasti auttanut monia elämässä eteenpäin. Kaikkein…

Käyttäjä elämänluuseri aloittanut aikaan 20.05.2006 klo 17:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen tavallinen 35-vuotias työssäkäyvä nainen. Asun lapsettomassa avoliitossa mieheni omistamassa asunnossa. Mieheni on työssäkäyvä, ei alkoa käyttävä, ei väkivaltainen, vaan ihan normaali suomalainen mies, joka ei valitettavasti puhu eikä pussaa. olemme olleet jo useita vuosia yhdessä. Mitä vialla? Se, että tahtoisin neuvoja saman tilanteen läpikäyneiltä ihmisiltä, neuvoja. Olen rakastuntut yhä…

Käyttäjä Tatuma aloittanut aikaan 23.12.2006 klo 21:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen usein lukenut ja ihmetellyt, mikä saa pariskunnat pysymään yhdessä kaikista vaikeuksista huolimatta. Nyt itse olen alkanut ajatella omaa elämääni ja ihmettelen samaa omalla kohdallani, vai onko kaikki kuitenkin normaalia. Toisaalta kun kirjoitetaan, niin kirjoitetaan vain ongelmista ja suurin osa ajastahan kuitenkin on sitä tavallista elämää. Toivoisin lähinnä miesten kommentteja,…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 02.01.2007 klo 13:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tuntuu että olisi paljonkin kirjoittamista ja samalla tuntuu ettei tiedä mistä aloittaa. Minulla on edellisestä suhteesta 13v. poika ja nykyisen kanssa kaksi lasta 4v ja 2v. Kaikki ihania lapsia. Tottakai puolisoni ottaa yhteen aina välillä tämän 13. kanssa. Mutta silti he tulevat myös toimeen ja välittävät toisistaan. Tämä ei ole…

Käyttäjä neppari00 aloittanut aikaan 22.11.2006 klo 21:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Seurustelin ihanan miehen kanssa 2 ja puol vuotta… Jätin hänet toisen miehen takia. Toinen mies kyl on uskomattoman ihana. Kunpa itekki sen tajuaisin…silti kaipaan sitä jotain ex miehessäni, hänen uusi suhteensa sapettaa mua ihan kauheesti ja olen tehnyt lapsellisia tyhmiä asioita pilatakseni heidän suhteensa, siinä onnistumatta, tottakai! Kun jätin tämän…

Käyttäjä Miuku aloittanut aikaan 22.12.2006 klo 10:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ahsunje, minä olen vanha tuttu maailmantuskan kanssa. Olen joutunut etsimään tasapainoa oman maailman parantamisen haluni ja kykyni välillä. ”Mitä teet yhdelle näistä pienimmistä” tarkoittaa mielestäni sitä mitä sanoo: yksi ihminen ei pysty enempään kuin olemaan hyvä niille jotka ovat lähinnä. Eikä siihenkään aina. Vaikka kuinka haluaisin rakastaa ja hoitaa sairasta…

Käyttäjä Miiwi aloittanut aikaan 13.12.2006 klo 09:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan kaikille. Tunnen ongemani olevan jotenkin pieni ja mitätön, mutta kirjoitan silti. =) Olemme avomieheni kanssa olleet 6vuotta yhdessä..Rakastan häntä. Olemme olleet 6vuotta, kuin paita ja peppu. Aina yhdessä ja olemmekin viihtyneet niin, mun ja sun kavereista on tullut meidän ystäviä. Tähän olenkin tyytyväinen. Ongelmani ydin on se että…

Käyttäjä kokkityttö aloittanut aikaan 30.12.2006 klo 11:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Vaikka olemme olleet kauan yhdessä, on luottamus ollut eräs tärkeimmistä asioista liitossamme. Asiasta on keskusteltu aiemmin, ja olen ollut siiä uskossa että uskollisuus on eräs tärkeimpiä asioita muuten niin henkisesti huojuvassa olotilassamme. Itse olen pohtinut ja käynyt surutyötä eron suhteen jo kauan, ja toivon pian olevani valmis muuttamaan asioita,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: