hereillĂ€ olijat–auttakaapa!!

hereillÀ olijat--auttakaapa!!

KÀyttÀjÀ tunteet aloittanut aikaan 13.03.2007 klo 21:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
KÀyttÀjÀ tunteet kirjoittanut 13.03.2007 klo 21:37

đŸ˜ŻđŸ—Żïž-nyt,jos koskaan, tarvitsen teidĂ€n kaikkien apua.lyhyesti,minulla on 6v,avoliitto takana.suhteeseen on kuulunut myös paljon pahaa mutta myös hyvÀÀ.siksihĂ€n tĂ€ssĂ€!!alko sotki asiamme viime vuonna tosi pahasti ja erosimme.olimme yhteyksissĂ€ mutta erossa n.pari kuukautta.

selvittelimme suhdetta,tunteita yhdessÀ ja erikseen ja huomasimme,ettÀ vÀlillÀmme on niin paljon rakkautta,etttÀ pÀÀtimme antaa sille toisen mahdollisuuden.ero oli minulle tosi kova paikka.hakeuduin terapiaan.

yht.paluun jÀlkeen en voinut hÀmmÀstellÀ,sitÀ muutosta,mikÀ miehessÀ oli tapahtunut ja toki itsekkin olin syvÀsti miettinyt oman osuuteni suhteen hyvinvoinnista.
minulla on 2 lasta,(alle 10v),jotka jo ottivat miehen ”omaksi isĂ€kseen”kun biologinen ei pidĂ€ yht.
yht paluun aika oli kaikin puolin mahtavaa!reissasimme-olimme-rakastimme,ihan ”100 lasissa”
alko ei ollut laisinkaan kuvioissa,koska totesimme sen ehdoksi, suhteen jatkolle.
nyt viime keskiv.mies ilmoitti haluavansa viettÀÀ koko viikonlopun ”mies porukassa”jossain mökillĂ€ ja otin siitĂ€ pienen kilarin,koska tiedĂ€n,ettĂ€ siihen kuuluisi viina-joka meillĂ€ johti aina mun pahoinpitelyyn-vieraisiin naisiin-rahaongelmat-ym.pelkĂ€sin,ettĂ€ ryyppyputki aukeisi tĂ€mĂ€n reissun myötĂ€,ja pelkĂ€sin suhteemme ja lasten/itseni vuoksi tulevaa.

esitin vastalauseeni selityksineen hÀnelle,sillÀ seurauksena,ettÀ hÀn lÀhti heti samana iltana kapakkaan,ja lÀhteissÀÀn sanoi,tÀÀ on sit tÀssÀ.jÀtti avaimen ja lÀks.
meni minullekkin tuttuun porukkaan,jossa sattui olemaan, tuon parin, naisen vanha ystĂ€vĂ€ kylĂ€ssĂ€-paikkakunnalle muuttava nainen-ja kuis ollakkaan heistĂ€ tuli ”pari”.kerkesin omassa terapiassa juuri kertoa erosta ja kuinka kateissa olen.terapeuttini jĂ€i saikulle,emme tapaa 6n viikkoon!
olen yrittĂ€nyt selvitĂ€ tunteiden kanssa,yö unet on tosi vĂ€hissĂ€.olen siivonnut asuntoa,vaihtanut koko kĂ€mpĂ€n jĂ€rjestyksen,klo.yksi yöllĂ€ vaihdoin verhoja–anteeksi naapurit,koitin olla hiljaa-5ltĂ€ pesin lattiat.olen kaapeista löytĂ€nyt toistakymmentĂ€ jĂ€tesĂ€killistĂ€ kiertoon ja roskiin menevÀÀ.

pakko keksiÀ tekemistÀ,kun olo on niin kauhea!tÀnÀÀn tippui semmoinen pommi,etten tiedÀ mitÀ nyt teen?

soitin tutulle,joka kertoi,ettĂ€ tĂ€mĂ€ nainen muutti mun viereiseen taloon ja mun mies asuu nyt siellĂ€.tĂ€lĂ€kin naisella on pieniĂ€ lapsia,joten omani joutuvat katsomaan, kun menettivĂ€t ”omansa”toiseeen perheeseen.onko odotettavissa ”sun isi on nyt mun isi”,lĂ€llĂ€tystĂ€.
eikĂ€ totuuden nimissĂ€,minunkaan ole helppo nĂ€hdĂ€ ”rakastani” toisen kanssa.

nainen on kuulema kova juomaan,senköhĂ€n takia yksi lapsista on last.kodissa?.pelkÀÀn,jos niille tulee riita,loikkaako mies tĂ€hĂ€n taloon vikisee…
tunteita on-valtavasti-nyt en ihan tiedÀ, hyviÀ vai pahoja.
oma lapseni kÀy omaa onnettomuudesta saatuaan traumaansa lÀpi ja juuri olimme pÀÀsemÀssÀ eteenpÀin,kun tulee tÀmÀ.
olen oikeasti niin kateissa,etten saa ainuttakaan jĂ€rkevÀÀ ajatusta pÀÀhĂ€ni.mies kiusotteli aina iĂ€stĂ€ni,tĂ€mĂ€ nainen on minuakin vanhempi.mies on sanonut minulle inhoavansa juovia naisia-tĂ€mĂ€juo joka viikonloppu ja rankasti-sanoi vĂ€syneensĂ€ lapsiin-tĂ€llĂ€ myös lapset,huomautteli minulle joskus ulkonÀöstĂ€ni-tĂ€stĂ€ naisesta–anteeksi kaikille–on sanottu.”et se on oikeesti niin vanha ja karmee ilmestys,et tollassii on kĂ€ytetty ketun syöttinĂ€”-myönnĂ€n,et rumasti sanottu…

siis mikÀ mÀttÀÀ?mies vaihtoi 6v.n suhteen -josta viime vuosi oli aivan mahtava-sellaiseen,mitÀ on aina sanonut inhoavansa.tietÀÀ tasan mun tunteet,ettÀ rakastin-rakastan hÀntÀ tÀysillÀ.ja jaksan uskoa,ettÀ hÀnkin rakasti minua,ehkÀ myös tÀysillÀ-siihen mihin kykeni.
tÀmÀsuhde oli hÀnenkin pisin.olimme voittaneet niin monet hankaluudet-riidelleet-sopineet.meillÀ oli suunnitelmia-haaveita.
kaikki tÀmÀ on yks kaks.mitÀtöity.
juttelin tĂ€nÀÀn miehen kans enkĂ€ saanut mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ-kĂ€siteltĂ€vÀÀasiaa irti.sanoi vaan,et” tÀÀ on elĂ€mÀÀ Ă€lĂ€ tressaa”
apua-ystÀvÀt hyvÀt-tÀstÀ tulee romaani.joten antakaa ajatuksia,mitÀ hittoa tÀssÀ tapahtui?
jos joku kerkeisi alkaa yötĂ€ myöten” tuki henkilökseni”.
nyt mennÀÀn oikeesti niin heikolla hapella,ettÀ en tiedÀ mitÀ tekisin-mistÀ aloittaisin.

KÀyttÀjÀ vompatti kirjoittanut 14.03.2007 klo 22:56

JĂ€rkyttĂ€vÀÀ luettavaa.. Itse juuri kirjoitin otsikolla "voiko tunteet tarkoituksella tappaa" tai jotain sinnepĂ€in.. Olen viikon, kaksikin itkenyt, itkenyt..ÄrsyttĂ€vÀÀ varmasti kun sanon, mutta sanon kuitenkin; et ole yksin surusi kanssa, eikĂ€ tuskaan kuole. ElĂ€mĂ€ jatkuu.
MiehellÀsi tuntuu olevan jonkin sorttisia mielenterveysongelmia.. Tuttulta nimittÀin kuulostaa. MeillÀ ei tosin alkoholia eikÀ vieraita naisia, ne voi korvata nettiriippuvuudella.
Ei ole montaa viikkoa kun meillĂ€kin oli yhteisiĂ€ tavoitteita ja unelmia.. KĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€. Miehinen nĂ€kökulma olisi toivottua.. Itse kuulemma sidoin miestĂ€ni liikaa.. ei saanut Ă€ijĂ€ tehdĂ€ mitĂ€ lystÀÀ. Ripustauduin, sen myönnĂ€n, mutta kaipasin yhdessĂ€oloa ja lĂ€heisyyttĂ€. Aiheesta puhuttiin kyllĂ€, mutta mitĂ€ enemmĂ€n yritin lĂ€hestyĂ€ ja lĂ€hellĂ€ oloa kerjĂ€tĂ€, sitĂ€ enemmĂ€n ukko pelasi.NettipeliĂ€ (WOW on ollut suhteen alusta kirosana) ja samalla katseli netistĂ€ imuttamiaan tv-sarjoja toiselta ruudulta. Vertaan nettiriippuvuutta alkoholismiin. Alkoholistien keskellĂ€ olen kasvanut ja tiedĂ€n ettĂ€ sen kaipuu voittaa kaiken. EhkĂ€ siinĂ€ yksi syy? TĂ€mĂ€ uusi nainenhan on miestĂ€sikin surkeampi. EhkĂ€pĂ€ olet liian hyvĂ€ hĂ€nelle.. jopa miehesi itsensĂ€ mielestĂ€.. Jossain siellĂ€ syvĂ€llĂ€ miehen aivoissa tai mielessĂ€.. ******n miehet. 😠

KÀyttÀjÀ tunteet kirjoittanut 15.03.2007 klo 15:52

moiccu vaan vompatti-niimpÀ niin.nÀin miehen eilen,kun haki kamojaan.kysyin,ettÀ mikÀ tÀs jutus meni mettÀÀn?ja sit tuli textii..mun ex on routs.syntyperÀÀ,tÀÀ uusi on myös ruotsalainen."ruotsalaiset naiset on kuulema paljo parempi luontoisia kuin suomalaiset,oovat ihan mies porukassa tulleet samaan johtopÀÀtökseen.minÀ olin kuulema liian sitova,mustasukkainen,tÀmÀ uusi on luvannut antaa tÀyden vapauden,ei kysele ei utele.

kun funtsasin sen ruots.mies kavereita ja muijia joista on kertonut-siskonsa mikaan lukien-niin ainoa yht.tekijÀ on siinÀ,et kaikki juoksee vieraissa,kuin siitos siat!nÀÀ ruotsalais muijat kuulema on parempii, kun ne hyvÀksyy sen,eikÀ kahlitse miehiÀÀn.
toki myönnÀn,et olen mustasukkainen ja luottamuspula on kova,mutta suhde historiastamme löytyy niinpaljon syitÀ,miksi itsetuntoni ja luottamukseni on pohjilla.siis mÀ oikeesti loukkaannuin,kun ajattelen,kuin tyhmÀnÀ se mua oikeesti pitÀÀ-kun tuommoisia selityksiÀ jakelee.
kyl mÀ luulen,ettÀ on tullu kevÀttÀ rintaa,kuin kolli kissoille.tais vaan tulla leipÀÀntyminen tÀhÀn arjen pyöritykseen.

kaikki on olleet sitÀ mieltÀ,et anna juosta-kyl se takas tulee hÀntÀ koipien vÀlis--.minusta kuulosti aivan" ruotsalaiselta"mielipiteeltÀ?ja kieltÀmÀttÀ taas tunsin,ettÀ minua aliarvioidaan--kuin niin ottasin takas???milloin ois seuraava pyrÀhdys,ihan vaan ruotsalaisuuden nimissÀ ja minÀ kun en sitÀ suomalaisena hyvÀksy.toivoisin myös miehistÀ nÀkökulmaa tÀhÀn juoksu viettiin!!mun terapeutti sanoi,et mun mies ois holisti-satuin vaan olemaan sille se tukipylvÀs vuoden raittiuden tiellÀ.tiiÀ sit.
kyl tÀs hullun myllys heikoilla hapella eteenpÀin mennÀÀn!tunteet ja ajatukset risteilee laidasta laitaan.kauhee fiilis!!!
ja kun ois ees teini sÀhlÀystÀ,mut ku mies on kohta 40 ja minÀ jkn.verran yli!!
kun myönsin sille,ettÀ musta tuntuu tosi pahalta koko farssi,niin totes vaan,et "siinÀ se sun ongelmas onkin,sÀ otat kaiken liian vakavasti"
siis-oikeesti...
mutta jÀÀn odotteleen niin suomalaisten kuin ruotsalaisten nÀkökantaa asiaan-miehet-ottakaa kantaa!

ps.hankkikaa jostain teos "kun suhteesi pÀÀttyy-jÀlleenrakennus/bruce fisher--on muuten oikeesti hyvÀ opus nÀissÀ fiilareissa

KÀyttÀjÀ mirlat kirjoittanut 18.03.2007 klo 17:09

Moi tunteet!

Luin tarinasi ja olen tavallaan jÀrkyttynyt.
MeitÀ on tÀÀlÀ paljon naisia jotka ovat kokeneet pahoja kolauksia ja olemme osa pÀÀsemÀssÀ niistÀ yli. TÀmÀ paikka on sellainen, ettÀ kun lueskelet noita toisten juttuja saat niistÀ joitain ajattelemisen aihetta ja tukea saat varmasti. Kannustan sinua kirjoittelemaan tÀnne kaikista tunteista ja olo tiloistasi olen itse kokenut tÀmÀn todella hyvÀksi.

En halua et loukkaanut mutta ÀlÀ vaan ota sitÀ miestÀsi takaisi jos tulee oven taakse vaikka rakastaisitkin hÀntÀ vielÀ se sattuu ja tunteet myllertÀÀ varmasti kauan mutta pikku hiljaa ne tasaantuu. Tarvitset siihen aikaa ja muista nÀytÀ tunteesi niin kuin missÀkin kohtaan tunnet ÀlÀ pidÀ sisÀllÀsi.

TÀÀltÀ saat tukea ihan varmasti monella tavalla. Toivon sinulle todella paljon tsemppiÀ ja jaksamista. Ja kohtahan tulee kesÀ ja aurinko alkaa paistaan jokaiseen sirukasaanki.

🙂👍 mirlat

PS. kaikki jÀrjestyy aikanaan muista se

KÀyttÀjÀ patinatar kirjoittanut 19.03.2007 klo 13:06

Hei Tunteet!

Olen todella pahoillani vuoksesi. Nyt esitÀn sinulle toivomukseni.
ÄlĂ€ missÀÀn nimessĂ€ edes harkitse paluuta suhteeseen,sinun on nyt keskityttĂ€vĂ€ lapsiisi ja heidĂ€n selviytymiseen.Se on nyt sinun ainoa tie selvitĂ€ tĂ€stĂ€ tilanteesta,rakasta sinĂ€ lapsesi puhki ja kuluta kaikki negatiivinen virtaus itsestĂ€si heidĂ€n rakastamiseen.Oma perheesi on nyt tĂ€rkein,mies ei ole koskaan ollut teidĂ€n perhettĂ€nne ja tĂ€mĂ€n tosiasian hyvĂ€ksyminen auttaa sinun paranemiseesi.
olen itse eronnut ja joutunut kÀymÀÀn lÀpi suhteita jotka ovat epÀonnistuneet,yksi alkoholin takia. Vaikka kuinka olen ollut "romuna" suhteen kariutuessa voimavarani ovat olleet lapseni. Sinun onnesi on heissÀ, ja heistÀ tulee onnellisia kun sinÀ selviÀt tÀstÀ.
Oikeata rakkautta on vielÀ sinullekkin,nÀe se lapsissasi ja ystÀvissÀsi ÀlÀkÀ etsi sitÀ tuollaisesta miehestÀ!

voimia ja halauksia tiellesi,sinÀ selviÀt lastesi takia!