Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä männynkäpy aloittanut aikaan 18.11.2006 klo 22:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme uusioperhe avioliitto on kestänyt 12 vuotta. Minulle tämä on kolmas pitempi parisuhde, vaimolle toinen. Minulla on 2 lasta aiemmasta liitosta jotka kumpikaan asu tässä pesässä vaan heillä on jo omat perheensä. Vaimollani on kaksi lasta aiemmasta liitosta joista nuorempi 18v tyttö asuu meidän pesäsämme. Tästä parisuhteesta on syntynyt tyttö…

Käyttäjä kvinna aloittanut aikaan 18.12.2006 klo 10:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Apua: Miehelläni on ollut puhelin suhde itselleni tuntemattomaan naiseen jo kaksi kuukautta, hän väittää että he vain juttelevat ja haluaisin uskoa sen.Mutta kun hän soittelee naiselle päivittäin ja viikoloppuisin en usko että kyseessä on pelkkä kaveri. Meillä meni viime viikko todella hyvin ,elimme normaalia perhe elämää,tuntui kuin kaikki olisi menossa…

Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 27.10.2006 klo 16:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kirjottanut tänne ennenkin, ja toivon,että tämä kerta on se,mikä määrittelee mun parisuhteen loppumisen. En tosiaan enää jaksa,me molemmat ollaan jo sitä mieltä että vaan tapellaan. Kumpikaan ei nää toisen väsymystä,ei toisen ahdistusta,pahaa mieltä,vaan oma paha mieli ja kiukku ja raivo on päällä. Tapellaan kaikesta,rahasta,autosta,koirien hoidosta,siivouksesta,seksistä,työkavereista,harrastuksista,musiikista,tv-ohjelmista you name it- we…

Käyttäjä kypsynyt aloittanut aikaan 07.12.2006 klo 10:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen täällä sivustoilla uusi ja lueskellut noita tekstejänne. Monet niistä puhuttelevat minua ja moneen olisi tehnyt mieli ottaa kantaakin, rohkeus sekaantua vain puuttui. Siksipä aloitan tässä kuvailemalla omia kokemuksia. Noita persoonallisuushäriöisiä(alistavia, pahoinpiteleviä, hyväksikäyttäjiä ym.) henkilöitä on kuulunut elämääni aika-ajoin useita. Lapsuudessa oma äiti , n. parikymppisenä silloinen työnantaja, exmies, oma…

Käyttäjä pelokas.. aloittanut aikaan 21.08.2006 klo 16:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut mieheni kanssa kuusi vuotta,naimisissa siitä vajaa kolme. Asunnon ostimme yhdessä 2004.Meillä on kaksi lasta 2v9kk ja 4kk. Nyt kuitenkin olemme eroamassa.Syynä siihen mieheni uskottomuus.Hän ei ole mennyt koskaan sänkyyn muiden kanssa,mutta muuten sählännyt.Yhdessä olo aikanamme tämä on tapahtunut kolme kertaa.Edellisillä kerroilla olemme päättäneet että tämä ei ole tarpeeksi…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 12.12.2006 klo 12:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aina tiennyt sen että meillä riidellään ja rakastetaan. tiedän senkin etten ole maailman helpoin ihminen. Varsinkin kun sairastan ärtyneen paksunsuolen oireyhtymää niin meillä vatsani päättää mitä minä milloinkin teen tai mihin menen. Nyt viime aikoina tuntuu että meillä riidellään tai huudetaan joka päivä ihan melkein mistä vain. Sanoinkin miehelle…

Käyttäjä miksiei aloittanut aikaan 12.12.2006 klo 12:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kahden lapsen yh-äiti, lapset 6- ja 8-v. Mikä neuvoksi, olen seurustellut 3 v. miesystäväni kanssa.Emme asu yhdessä, siitäkin ollut puhetta monta kertaa. Rakastuimme ensi silmäyksellä ja ensimmäiset 3 kk olin aivan taivaissa, kunnes putosin ja rajusti. Eli ensimmäisen riidan tultua hän vain kylmästi lähti eikä suostunut puhumaan kanssani, ei…

Käyttäjä Ulla K. aloittanut aikaan 12.12.2006 klo 14:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kirjoitan nyt ekaa kertaa, kun olen oikeastikin eka kertaa hukassa tässä parisuhteessa. Ja pahoittelen etukäteen pitkää viestiä, mutta minun pitää saada ”suoltaa” tämä ulos. Olen 20 vuotta naimisissa ollut, periaatteessa onnellinen aviovaimo. Nyt kuitenkin tarvitsen ulkopuolisen näkemystä asiaan, joka painaa minua raskaasti, ja mieheni kuittaa sen vetoamalla salassapitovelvollisuuteen ja…

Käyttäjä villatossu aloittanut aikaan 08.12.2006 klo 10:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka kaikille! Käyn myös aikalaista tunnekuohua tällä hetkellä. Olimme mieheni kanssa n.kolme vuotta yhdessä,vuosi siitä naimisissa.Ikäni alkaa kääntymään kohti 4:kymppiä,hartain toiveeni että olisin pienen lapsen äiti(viim.vuoden lopulla keskenmeno,jonka seurauksena löytyi kasvain(hyvälaatuinen),käynyt laser-hoidossa ja eilen viimeksi otettiin koepaloja,jotain hämminkiä? ”Asiaan”, eli lasta yritettiin yhdessä,omakotitalo ostettiin vuoden alussa(johon kuuden kuukauden kestävä remontti,meistä…

Käyttäjä Hepsu aloittanut aikaan 30.11.2006 klo 08:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Olen uusi palstalla ja ajattelin kertoa tarinani, joka –ikävä kyllä- vielä jatkuu samanmoisena. Mieheni kanssa olemme olleet naimisissa kaksi vuotta ja meillä on 1½ -vuotias lapsi. Suhteemme alkuaikoina, vuosia sitten, kaikki oli hyvin. Hän oli huomaavainen, kiltti ja kohtelias. Hänen ystäviään en juurikaan tavannut, mutta silloin en siihen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: