Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä villatossu aloittanut aikaan 08.12.2006 klo 10:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka kaikille! Käyn myös aikalaista tunnekuohua tällä hetkellä. Olimme mieheni kanssa n.kolme vuotta yhdessä,vuosi siitä naimisissa.Ikäni alkaa kääntymään kohti 4:kymppiä,hartain toiveeni että olisin pienen lapsen äiti(viim.vuoden lopulla keskenmeno,jonka seurauksena löytyi kasvain(hyvälaatuinen),käynyt laser-hoidossa ja eilen viimeksi otettiin koepaloja,jotain hämminkiä? ”Asiaan”, eli lasta yritettiin yhdessä,omakotitalo ostettiin vuoden alussa(johon kuuden kuukauden kestävä remontti,meistä…

Käyttäjä Hepsu aloittanut aikaan 30.11.2006 klo 08:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Olen uusi palstalla ja ajattelin kertoa tarinani, joka –ikävä kyllä- vielä jatkuu samanmoisena. Mieheni kanssa olemme olleet naimisissa kaksi vuotta ja meillä on 1½ -vuotias lapsi. Suhteemme alkuaikoina, vuosia sitten, kaikki oli hyvin. Hän oli huomaavainen, kiltti ja kohtelias. Hänen ystäviään en juurikaan tavannut, mutta silloin en siihen…

Käyttäjä Ketzu aloittanut aikaan 27.11.2006 klo 17:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 21-vuotias nuori nainen ja elämäni on ollut yhtä vuoristorataa jo hyvin pitkällä aika välillä. Lapsena kärsin perheväkivallasta ja äitini typeristä valinnoista miesten saralla. Sain kolme vuotta sitten tietää, että oikea isäni ei olekkaan oikea isäni. Nykyään äitini on naimisissa oikean isäni kanssa ja asuu n.200km päässä minusta. Kaikki tapahtui…

Käyttäjä Eron jälkeen elämää? aloittanut aikaan 30.11.2006 klo 17:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa… Takana on 18 vuoden suhde, josta 13 vuotta oltu naimisissa. Lapsia on kolme, vanhin 17 ja nuorin 6 vuotta. Kuukausi sitten mies muutti kotoa pois vaikkakin lähelle. Vuosi kuljettiin terapiassa, kumpikin omalla terapeutilla ja vasta tajusin mikä meidän suhdetta vaivasi. En jaksa vieläkään oikein sisäistää…

Käyttäjä Sade77 aloittanut aikaan 05.12.2006 klo 08:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki kanssaihmiset! Haluaisin apua ja kommentteja tilanteeseeni, olen kamalan ahdistunut ja tuskainen…😭 Menimme naimisiin kesällä -05, olin raskaana ja osaksi sen myötä häät päätettiin pitää melkoisen pikaisella aikataululla. Olimme puhuneet avioliitosta jo paljon aikaisemmin, mutta mitään konkreettia (kihloja) ei ollut kuitenkaan vielä päätetty. Lapsen tulo oli iloinen ja toivottu…

Käyttäjä katariina31 aloittanut aikaan 24.11.2006 klo 14:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tyoskennellyt taalla Englannissa hotellin tarjoilijana kohta 3kk. Tyooloni ovat tosi vaikeat. Yritan parhaani, mutta pomo vain valittaa ja tekee sen huutamalla minulle kokkien, muitten tarjolijoitten, siivojien ja toisinaan osittain asiakkaidenkin kuullen. Han katsoo minua valilla hyvin halveksien. Yritan koko ajan tyoskennella niin hyvin kuin osaan ja olen sen hanelle…

Käyttäjä aloittanut aikaan 30.11.2006 klo 10:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun nyt teen muuttoa omaan kämppään, olen jo monet viikonloput harjoitellut. Mutta mikä on se juttu, että alkaa tuntee itsensä ulkopuoliseksi muun perheen jutuista. Onko tämä tuttu tunne teille vanhuksille ja palaako sellainen kuulun kuitenkin tuohon perheesees vaikken siellä asu tunne vielä jossain vaiheessa. Mulla ei siis ole miestä eikä…

Käyttäjä Viola alba aloittanut aikaan 13.11.2006 klo 15:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jälleen, nyt 51-vuotiaana, tietynlaisessa elämäni tienhaarassa. Sanon jälleen, koska tämä on jo niin mones risteys, etten pysty niitä enää laskemaan. Olen jättänyt elämäni aikana monen monta asiaa kesken. Oikeastaan se on ollut tapani elää – kesken jättämisen metodi. Mitään en ole uskaltanut – jaksanut, pystynyt viemään loppuun asti –…

Käyttäjä riski aloittanut aikaan 23.11.2006 klo 14:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen uudestaan naimisissa. Mieheni on juuri sellainen, kun toivoa saattaa. Häneen voi luottaa, hän ei juo ja on terve päänupistaan. Hän on ihan mukavan näköinenkin. Joskus törmään hänessä piirteeseen, joka ei aina ole niin kiva. Hän on nimittäin niin mahdottoman kiva, että kaikki muutkin sen huomaavat. Joskus vain ärsyttää, kun…

Käyttäjä Pepa aloittanut aikaan 24.11.2006 klo 15:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on oma tarina, meillä jokaisella on. Kun mietin, mitä kaikkea minä olen joutunut kokemaan, tahdon sen jonkun kanssa jakaa. Se helpottaa minua, ja toivottavasti antaa voimaa toisillekin. *5-vuotiaana, jouduin seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Tuntematon mies/poika käytti seksuaalisesti hyväksi. Yhden kerran. *7-vuotiaana, silloinen lastenhoitaja mies/poika käytti minua seksuaalisesti hyväksi. Se jatkui…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: