Pettynyt aviomiehen lupauksiin

Pettynyt aviomiehen lupauksiin

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 17.03.2007 klo 12:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Uupumus iskee kirjoittanut 17.03.2007 klo 12:50

Mulla on yhtenä ongelmana että en enää kovin helposti luota aviomieheni lupauksiin ja siksi koska hän on monesti pettänyt antamansa lupaukset. Tällä viikolla hän lupasi jättää viikonloppu juomisen mutta kuinkas kävikään hän taas joi itsensä kovaan humalaan ja sain sitten hoitaa tänä aamuna lapsia yksin kun mieheni makasi vaan sängyssä.En pitkään jaksa mieheni lupausten pettämistä. Olen monesti miettinyt että lähtisin lapsien kanssa vähäksi aikaa pois jotta mieheni miettisi mitä kannataisi tehdä säilyttääkseen perheensä, mutta en voi noin vaan lähteä koska rakkaus mieheeni saa minut jäämään. Olen päättänyt pysyä mieheni kanssa yhdessä vaikeuksista huolimatta. En anna noin vaan periksi. Uskon että asiamme vielä järjestyy jollain tapaa, mutta jos ei niin en voi muuta kuin itkee.☹️

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 20.03.2007 klo 15:34

Hei,

Älä luovu toivosta! Hae apua ja tukea. Voit etsiä sitä esim. seuraavan linkin avulla http://www.apua.info/fi-FI/apuanopeasti/ Mikään ei muutu, ellei joku puutu asioihin, ei siis odottamalla. Kaikki osapuolet ansaitsevat paremman elämän 🙂🌻

Tsemppiä 🙂👍

Käyttäjä Uupunut kameli kirjoittanut 20.03.2007 klo 17:48

Hei!

Minun isäni oli alkoholisti ja hän lupasi kerta toisensa jälkeen vähentää / lopettaa juomisen. Joskus hän kesti kuivilla jonkin aikaa (laitettiin antabuskapseli ihon alle, oli myllyhoidossa tms.) Alkoholismi on sairaus, jota ei pysty korjaamaan lupauksilla. Isäni itki usein sitä, että juo ja että ei pysty pitämään lupauksiansa. Koko lapsuuteni uskoin, että jospa hän tällä kertaa onnistuu yrityksessään ja pystyy pitämään lupauksensa. Petyin kerta toisensa jälkeen.

Oilisiko miehesi valmis hakemaan ulkopuolista apua alkoholiongelmaan? Olisiko paikkakunnalle siihen mahdollisuutta?. Hän olisi varmaan itsekin onnellinen, jos pystyisi pitämään lupauksensa. Hän kuitenkin selvästi toivoo itsekin muutosta, koska lupailee.

Voimia teille, yrittäminen kannattaa🙂🌻