Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei kaikille! En itseasiassa tiedä saisinko edes tähän ryhmään kirjoittaa, koska otsikko on ”Parisuhde, koti ja perhe”. Jo nuo sanat saavat minut katkeraksi. Nuo kolme sanaa ovat oikeasti tällä hetkellä sellaisia asioita, joita haluaisin, mutta niitä on niin vaikea saada. Olen katkera jopa täällä näille ihmisille, jotka kertovat parisuhdeongelmistaan, koska…
olen ollut avio-mieheni kanssa kohta 14vuotta,naimisissa vuodesta 2001.meillä on yksi yhteinen lapsi,tytär…pari suhteemme on muuttunut vuosien varella yhä ns.arkisemmaksi,olen monesti pyytänyt mieheltäni romantiikkaa ja yms..en vaan ole kyllä itsekkään pahemmin osannut panostaa,oenkä yrittänyt…luulin kuitenkin,että asiat olisivat tavallisen hyvin…huomasin,että mieheni alkoi käyttäytymään minua kohtaan kylmemmin,viikon loppuisin,havaitsin,että hän viihtyi ystäväni lähellä…eräänä perjantaina…
Hei! Haluaisin suunnata nämä ajatukset kaikille, jotka ovat todella mustasukkaisia kumppanistaan, ja tiedostavat sen itsekkin, ja haluavat muuttaa ajatusmallejaan. Pohjana tälle omalle pohdinnalle ovat omat kokemukset, itsekin edellisessä suhteessa olin äärimmäisen mustasukkainen, ja minua myös petettiin. Nämä kaksi asiaa myös ruokkivat toisiaan, ainaisesta kumppanin vakoilemisesta ja kyttäämisestä ja kuulustelemisesta ei…
Hei! Olen seurustellut vajaan vuoden miehen kanssa, jonka kanssa minun on ollut todella hyvä olla. Hän on kiltti, huomaavainen ja hellä, ja välillämme on sekä syvää intohimoa että toverillista kiintymystä. Tuntuu, että nyt (viimein) olen löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kanssa voisin elää elämäni onnellisena loppuun asti. Viime aikoina on kuitenkin…
Vaimoni aloitti n. 15 vuotta sitten käydä ravintoloissa ilman minua. Hän on kiinnostunut parikymppisten poikien seurasta, tai ehkä pojat ovat kiinnostuneita hänestä. Parisuhteemme aikana hän on pettänyt minua selvästi ainakin kaksi kertaa nuoren pojan kanssa, Epäselvempiä tietooni tulleita tapauksia on muutama. Pettäminen alkoi 3 viikkoa seurustelumme alkamisesta. Kaikille tapauksille on…
Mun mies ilmoitti 2 kuukautta sit ettei aio enää tehdä töitä suhteemme eteen, kaksi päivää ennen joulua hän muutti vanhempiensa luo asumaan ja uutena vuotena minä ja meidän kaksi lasta, neljä ja kax vuotiaat, muutettiin omaan asuntoon. Meillä on talo ja hirvittävät lainat, kaks yhteistä ihanaa lasta ja kahdeksan vuotta…
Tämä on varmaan outo kysymys, mutta jotenkin mä käsitän sen niin, että on saanut uuden mahdollisuuden tehdä elämästään jotain muuta kuin se mitä ennen loppuunpalamista teki? Toivoisin nyt vastausta niiltä jotka ovat itsensä loppuun polttaneet ja/tai läheltä sitä seuranneilta,aviopuolisoilta ym. Mieheni poltti itsensä loppuun neljättä vuotta sitten. Kaksi viikkoa isäni…
En nopeasti löytänyt mitään keskustelua työelämästä tuolta. Palstakin on vain perheasioita käsittelevä, missähän tästä pitäisi sitten puhua… Mitä te ajattelette työelämästä? Oma työni on sellainen, että en pääse masennuslääkityksestä eroon ikinä, juuri kun on sen verran saanut hengähtää että alkaa harkita lääkkeiden pois jättämistä niin hirveä myllytys alkaa taas. Nyt…
Hei! Olen uusi täällä…Silti toivoisin löytäväni keinoja tilanteeseeni ja tukea myös. Elän avoliitossa ja minulla on heikko itsetunto. En voi sietää ulkokuortani juuri lainkaan, itseinho lisääntyi tyttäreni syntymän myötä, sillä raskaus jäi näkyviin..Eli painoa on edelleen n.15kg ylimääräistä. Minuun sattuu, kun mieheni katselee muita (tuntuu etten kelpaa ja riitä hänelle,…
Petturi
3Olen petturi ! Petin miestäni muutama vuosi sitten yhden illan sekoilulla, teimme sovinnon, päätimme jatkaa yhdessä, menimme naimisiin, saimme lapsen. MUTTA….. minua edelleen muistutetaan petoksestani, epäillään kaikkea, selataan puhelin, vakoillaan jne.. Kun teimme sovinnon ja päätimme että vanhenemme yhdessä, lupasimme toisillemme ettei koskaan enää kaiveta vanhoja asioita esiin missään tilanteessa.…