Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
sain kuulla lisää tietoa tästä hemmetin kolmiodraamasta! eräs miespuolinen kaverimme oli tässä muuoin kovasti ihmetellyt,miksi tämä naispuolinen ystävämme (kehen mieheni on /oli ihastunut) käyttäytyi baarissa erityisen oudosti,hän oli kyhjännyt mieheni kyljessä juuri jatkuvasti ja tämä miespuolinen kaverini oli pitänyt sitä jo sopimattomana,hän oli jopa tokaissut:aikooko toi nainen iskeä täältä miehen,ku…
lähdettiin miehen kanssa sinne piknik-risteilylle,oli todella mukavaa olla yhdessä juteltiin,olotilani kohentui taas hiukan…mutta nyt kun olen taas kotona,tuntuu,että kaikki seinät kaatuu niskaan,vaikeinta on se,etten tiedä mikä niissä mieheni jutuissa on täyttä totta,koska hän osasi esittää osansa ennen paljastumista erittäin vakuuttavasti,eilen tiesin että haluan jatkaa avioliittoamme,tänään pelkään jäädä..kerroin sen suoraan hänelle,mitä…
Erosin avomiehestäni joulukuun tiennoilla, eroon vaikuttu väkivalta ja alkoholi. Pystyimme sopimaan että juttelisimme perheneuvolassa, kaikesta tästä tapahtuneesta. Olimme päivittäin yhteydessä puhelimitse tai nähtiin joskus kahvin äärellä. terapiassa tuli esille ttä hän toivoisi meidän palaavan vielä yhteen, mutta en nähnyt sitä mielestäni hyvänä vaihtoehtona…sovimme että jos voistaisin olla kavereita. Minua ahdisti…
kerroin jo aiemmin,pariinkin otteeseen mieheni,minun ja kaverini ns.kolmiodraamasta…niin tossa kahvikuposen ääressä muistui mieleen,että samaan aikaan kun kaikki suhde salailut alkoi,mieheni tahtoi kovasti muuttaa ulkonäköään…kuulostaako tutulta? minä olen monta monen vuotta haaveillut tatuoinnista,mutta mieheni on aina sanonut,ettei hän pitäisi ajatuksesta…nyt viime kuussa hän halusi,että vrjäisin hänen hiuksensa vaaleista tummaksi,hommasi uusia vaatteita…
Nyt on seinä edessä enkä tiedä mitä teen? Olemme uusperhe jossa minulla aikaisemmasta suhteesta 1 poika ja nykyisen kanssa 2 lasta. Olen kotiäiti ja mies käy töissä. Ongelmaksi on tullut seuraavat asiat: Miehen tullessa töistä lapset eivät saisi riidellä, ei ”kitistä” eikä oikein muutakaan.. Kaikki pitää tehdä heti ja jos…
Hei kaikille! En itseasiassa tiedä saisinko edes tähän ryhmään kirjoittaa, koska otsikko on ”Parisuhde, koti ja perhe”. Jo nuo sanat saavat minut katkeraksi. Nuo kolme sanaa ovat oikeasti tällä hetkellä sellaisia asioita, joita haluaisin, mutta niitä on niin vaikea saada. Olen katkera jopa täällä näille ihmisille, jotka kertovat parisuhdeongelmistaan, koska…
olen ollut avio-mieheni kanssa kohta 14vuotta,naimisissa vuodesta 2001.meillä on yksi yhteinen lapsi,tytär…pari suhteemme on muuttunut vuosien varella yhä ns.arkisemmaksi,olen monesti pyytänyt mieheltäni romantiikkaa ja yms..en vaan ole kyllä itsekkään pahemmin osannut panostaa,oenkä yrittänyt…luulin kuitenkin,että asiat olisivat tavallisen hyvin…huomasin,että mieheni alkoi käyttäytymään minua kohtaan kylmemmin,viikon loppuisin,havaitsin,että hän viihtyi ystäväni lähellä…eräänä perjantaina…
Hei! Haluaisin suunnata nämä ajatukset kaikille, jotka ovat todella mustasukkaisia kumppanistaan, ja tiedostavat sen itsekkin, ja haluavat muuttaa ajatusmallejaan. Pohjana tälle omalle pohdinnalle ovat omat kokemukset, itsekin edellisessä suhteessa olin äärimmäisen mustasukkainen, ja minua myös petettiin. Nämä kaksi asiaa myös ruokkivat toisiaan, ainaisesta kumppanin vakoilemisesta ja kyttäämisestä ja kuulustelemisesta ei…
Hei! Olen seurustellut vajaan vuoden miehen kanssa, jonka kanssa minun on ollut todella hyvä olla. Hän on kiltti, huomaavainen ja hellä, ja välillämme on sekä syvää intohimoa että toverillista kiintymystä. Tuntuu, että nyt (viimein) olen löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kanssa voisin elää elämäni onnellisena loppuun asti. Viime aikoina on kuitenkin…
Vaimoni aloitti n. 15 vuotta sitten käydä ravintoloissa ilman minua. Hän on kiinnostunut parikymppisten poikien seurasta, tai ehkä pojat ovat kiinnostuneita hänestä. Parisuhteemme aikana hän on pettänyt minua selvästi ainakin kaksi kertaa nuoren pojan kanssa, Epäselvempiä tietooni tulleita tapauksia on muutama. Pettäminen alkoi 3 viikkoa seurustelumme alkamisesta. Kaikille tapauksille on…