Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 18.02.2007 klo 12:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen ollut avio-mieheni kanssa kohta 14vuotta,naimisissa vuodesta 2001.meillä on yksi yhteinen lapsi,tytär…pari suhteemme on muuttunut vuosien varella yhä ns.arkisemmaksi,olen monesti pyytänyt mieheltäni romantiikkaa ja yms..en vaan ole kyllä itsekkään pahemmin osannut panostaa,oenkä yrittänyt…luulin kuitenkin,että asiat olisivat tavallisen hyvin…huomasin,että mieheni alkoi käyttäytymään minua kohtaan kylmemmin,viikon loppuisin,havaitsin,että hän viihtyi ystäväni lähellä…eräänä perjantaina…

Käyttäjä Susanne aloittanut aikaan 23.10.2006 klo 11:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Haluaisin suunnata nämä ajatukset kaikille, jotka ovat todella mustasukkaisia kumppanistaan, ja tiedostavat sen itsekkin, ja haluavat muuttaa ajatusmallejaan. Pohjana tälle omalle pohdinnalle ovat omat kokemukset, itsekin edellisessä suhteessa olin äärimmäisen mustasukkainen, ja minua myös petettiin. Nämä kaksi asiaa myös ruokkivat toisiaan, ainaisesta kumppanin vakoilemisesta ja kyttäämisestä ja kuulustelemisesta ei…

Käyttäjä Helttu aloittanut aikaan 12.10.2006 klo 11:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen seurustellut vajaan vuoden miehen kanssa, jonka kanssa minun on ollut todella hyvä olla. Hän on kiltti, huomaavainen ja hellä, ja välillämme on sekä syvää intohimoa että toverillista kiintymystä. Tuntuu, että nyt (viimein) olen löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kanssa voisin elää elämäni onnellisena loppuun asti. Viime aikoina on kuitenkin…

Käyttäjä E.V aloittanut aikaan 30.01.2007 klo 23:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimoni aloitti n. 15 vuotta sitten käydä ravintoloissa ilman minua. Hän on kiinnostunut parikymppisten poikien seurasta, tai ehkä pojat ovat kiinnostuneita hänestä. Parisuhteemme aikana hän on pettänyt minua selvästi ainakin kaksi kertaa nuoren pojan kanssa, Epäselvempiä tietooni tulleita tapauksia on muutama. Pettäminen alkoi 3 viikkoa seurustelumme alkamisesta. Kaikille tapauksille on…

Käyttäjä ninnuska aloittanut aikaan 08.02.2007 klo 22:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mun mies ilmoitti 2 kuukautta sit ettei aio enää tehdä töitä suhteemme eteen, kaksi päivää ennen joulua hän muutti vanhempiensa luo asumaan ja uutena vuotena minä ja meidän kaksi lasta, neljä ja kax vuotiaat, muutettiin omaan asuntoon. Meillä on talo ja hirvittävät lainat, kaks yhteistä ihanaa lasta ja kahdeksan vuotta…

Käyttäjä jaksaako vielä? aloittanut aikaan 09.02.2007 klo 19:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on varmaan outo kysymys, mutta jotenkin mä käsitän sen niin, että on saanut uuden mahdollisuuden tehdä elämästään jotain muuta kuin se mitä ennen loppuunpalamista teki? Toivoisin nyt vastausta niiltä jotka ovat itsensä loppuun polttaneet ja/tai läheltä sitä seuranneilta,aviopuolisoilta ym. Mieheni poltti itsensä loppuun neljättä vuotta sitten. Kaksi viikkoa isäni…

Käyttäjä K.K. aloittanut aikaan 31.01.2007 klo 18:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En nopeasti löytänyt mitään keskustelua työelämästä tuolta. Palstakin on vain perheasioita käsittelevä, missähän tästä pitäisi sitten puhua… Mitä te ajattelette työelämästä? Oma työni on sellainen, että en pääse masennuslääkityksestä eroon ikinä, juuri kun on sen verran saanut hengähtää että alkaa harkita lääkkeiden pois jättämistä niin hirveä myllytys alkaa taas. Nyt…

Käyttäjä laurentti aloittanut aikaan 05.02.2007 klo 11:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen uusi täällä…Silti toivoisin löytäväni keinoja tilanteeseeni ja tukea myös. Elän avoliitossa ja minulla on heikko itsetunto. En voi sietää ulkokuortani juuri lainkaan, itseinho lisääntyi tyttäreni syntymän myötä, sillä raskaus jäi näkyviin..Eli painoa on edelleen n.15kg ylimääräistä. Minuun sattuu, kun mieheni katselee muita (tuntuu etten kelpaa ja riitä hänelle,…

Käyttäjä rainy aloittanut aikaan 02.02.2007 klo 14:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen petturi ! Petin miestäni muutama vuosi sitten yhden illan sekoilulla, teimme sovinnon, päätimme jatkaa yhdessä, menimme naimisiin, saimme lapsen. MUTTA….. minua edelleen muistutetaan petoksestani, epäillään kaikkea, selataan puhelin, vakoillaan jne.. Kun teimme sovinnon ja päätimme että vanhenemme yhdessä, lupasimme toisillemme ettei koskaan enää kaiveta vanhoja asioita esiin missään tilanteessa.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 03.01.2007 klo 09:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mulla tui tämä asia mieleen, nyt kun terapiani loppuu enkä aio enää uutta teraputtia ottaa. Koska mun terapiani on pääsääntäsesti ollut mun nuoruuden ja lapsuuven käsittelyy. olen sitä käsittelyt vuosia, ja nyt aattelin, että prjääkö sitä ihminen ilman terpaa, kun vaan hylkää lapsuutensa ja nuoruutensa kokonaan. Olisi ikäänkuin syntynyt 20vuotiaana.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: