Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4571
Käyttäjä metallia aloittanut aikaan 23.08.2008 klo 12:33 kohteessa Aikuisen elämää

miksi mulle käy aina niin että menetän kaikki ihmiset joihin olen juuri tutustunut? olen juuri menettänyt 2 mukamas hyvää ystävää joiden takia olen ihan rikki. kävin lääkärissä ja se laittoi mut psykiatrille sekä psykologille. en seurustele, koska olen ruma ja ei kukaan halua olla etes kaveri. suunnittelen vakavasti itsemurhaa tällä…

Käyttäjä Jatuli aloittanut aikaan 06.08.2008 klo 09:57 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin ensin kuulostella onko täällä ketään viisikymppistä, etten turhaan kirjoita. ongelma koskee yksinäisyyttä, torjutuksi tulemista lasten taholta, valheita ja välttelyä ja ylipirteäksi tekeytymistä. Epävarmuutta mitä uskaltaa enää tehdä. pelkoa siitä että on tehnyt jotain hyvin väärää ja korjaamatonta, ja että tekee taas väärin ja loukkaa muita käytöksellään, ratkaisullaan. Itseni naurunalaiseksi…

Käyttäjä assiina aloittanut aikaan 27.08.2008 klo 08:55 kohteessa Aikuisen elämää

Eikö olisi kiinnostavaa kokoontua oikeastikin keskustelemaan näistä masennuksen ja yksinäisyyden aiheista vaikka jonkin kirjan tai runon merkeissä? Ruoanlaitto-ohjeen?Ainahan on mahdollista käydä teatterissa ja kokoontua sen jälkeen kertomaan tuntojaan. Minusta olisi hienoa kuulua ryhmään, jossa saisi olla omana itsenä ilman mitään ennakkopaineita. Viettää mielenkiintoinen tunti, puolitoista tarvitsematta miettiä mitähän kukakin minusta…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 26.08.2008 klo 21:54 kohteessa Aikuisen elämää

hei, huomaan, että ahdistaa se, että jos ei työssä saa tukea työkavereilta. huomaa, että rupeaa ei-huvittamaan, kun huomaa, jos työpaikalla jokainen vaan keskittyy itse-itse-minään. Tulee kauhean kriittiseksi ja täytyy olla tarkkana,ettei itteki ryhdy kauhean kaksimieliseksi siellä töissä, ettei yhtään kerro mitä ajattelee. Tai että voisi puhua jostain muista kuin työasioista,…

Käyttäjä Sofianne aloittanut aikaan 21.08.2008 klo 23:18 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vielä nuori, aika lailla yksinäinen ihminen. Minulla on ollut nyt muutaman vuoden ajan yksi todella läheinen ystävä. Hänen ystävyytensä ja läsnäolonsa elämässäni on antanut minulle voimia ja aihetta ylipäänsä elää kaikkien vaikeuksieni jälkeen… Me olemme yhdessä kokeneet monia monia yhteisiä hyviä hetkiä. Meillä on ollut myös huonompia hetkiä, mutta…

Käyttäjä Grunt aloittanut aikaan 24.08.2008 klo 01:54 kohteessa Aikuisen elämää

Eli ongelma seuraava: olen elänyt muutaman vuoden avoliitossa, ja nyt kumppanini on aloittanut jonkin sortin biletys-putken, ja epäilen että avovaimoni pettää minua… Kerran hän on jo jäänyt kiinni, ja silloin kun puhuimme, oli hän todella pahoillaan, pyysi anteeksi ja sanoi rakastavansa minua. Olin jo aikaisemmin ollut huolestunut hänen alituisesta juhlimisesta,…

yksin

6
Käyttäjä menninkainen aloittanut aikaan 09.08.2008 klo 10:14 kohteessa Aikuisen elämää

miksi minun pitää olla tällainen?? olen niin yksin mutta kuitenkaan en tilaisuuden tullen pysty menemään ja tekemään tuttavuutta. En vain kertakaikkiaan pysty. Sitten hakkaan päätä seinään kun en tehnyt sitä ja syytä itseäni. No, minun vikahan se onkin, mutta en pysty. En edes tiedä mikä siinä loppujen lopuksi on se…

Käyttäjä Micasso aloittanut aikaan 19.01.2008 klo 07:02 kohteessa Aikuisen elämää

Olen avioliitossa elävän 4 pienen tyttären isä. Vaimo alkoi kipuilla fibromyalgian kanssa joskus vajaan 10 vuotta sitten. Lääkkeitä hän käytti paljon ja eri hoitoja, väliin mahtui myös yksi eri diagnoosi hänen sairaudestaan, joka osoittautui vääräksi. Noin 4 vuotta sitten siskoltani leikattiin syöpä, samaan aikaan tyttäreni sairastui chornintautiin. Äitini sairastui myös,…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 07.08.2008 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää

hei, pelkään etten saa enää ikinä töitä. 12 vuoden aikana olen ollut 1 osa-aikaisessa tukityössä ja vuoden työharjoittelussa. olen koko ajan opiskellut työttömänäkin kasvatusalan korkeakoulututkintoa ja puuhannut yhdistyksessä. olisin omasta mielestä tosi hyvä ope, mutta ei. vuosi vuoden jälkeen lähetän paikalliseen koulutoimeen hakemuksia ja aina on ilmoitus työvoimatoimiston www-sivuilla. minusta…

Käyttäjä monihäiriö aloittanut aikaan 13.06.2008 klo 19:42 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa kaikki, Olen ollut puolisen vuotta sairaslomalla vakavan masennuksen takia ja nyt muutama viikko takaperin minulla todettiinkin kaksisuuntainen mielialahäiriö tyyppiä2 ja tunne-elämän epävakaa persoonallisuushäiriö. Molemmat tuli täysin yllätyksenä. Tahtoisin tietää onko täällä muita saman (toisen tai molempien) diagnoosin omaavia? Ja kuinka te selviydytte arjen pienistä ja suurista asioista? Olen yrittänyt…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: