Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä -Pikku H- aloittanut aikaan 13.07.2008 klo 11:51 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki alkoi 9-vuotta sitte, kun aloin eka kerran seurustelee. Isä oli sairaan mustasukkanen, se kiukutteli mulle, oli ilkee, varotteli ihan liikaa. Olisipa se ilkeily loppunu siihe, kun suhteeni ensi rakkauteei loppui… Mutta on jatkunut tänäki päivänä, olen nyt 26v. Terapiassa isäni käytös sai nimen joka on passiivisagressiivinen, eli se ei…

Käyttäjä kesätuuli aloittanut aikaan 14.07.2008 klo 12:48 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjitin asiallisen ajatukseni sinne miksi ei julkaista?

Käyttäjä aloittanut aikaan 13.06.2008 klo 11:39 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen nyt viime aikoina ikään kuin löytänyt sen sisäisen uskon mikä aina on ollut minussa. Nyt se on tullut sillai esiin, että välillä huomaan keskustelevani Jumalalle aivan rauhallisesti asioista, enkä vaan kysele, että mitä Sinä taas veinaat, kun noin mulle teit. Minä hyräilen virsiä (luterilaisia vaikka olen ortodoksi, koska…

Käyttäjä *maarit aloittanut aikaan 30.06.2008 klo 17:30 kohteessa Aikuisen elämää

olen ollut noin puolitoista vuotta sairaslomalla.Suurimman osan ajasta olen viettänyt psykiatrisella osastolle, vaikean masennuksen ja itsetuhoisuuden takia..!Jotenkin pitäisi saada itseä niskasta kiinni ja arkielämään toimintaa mutta kun ei jaksa/ kiinnosta.Asun ryhmätukiasunnossa ja auttavat ihmisetkin ovat puhelin soiton päässä. Mistä sen voi tietää että millon se on vain omaa laiskuutta ja…

Käyttäjä Tiitula aloittanut aikaan 02.07.2008 klo 00:17 kohteessa Aikuisen elämää

Rassaako teitä terapian kesätauko? Mulla on paljon ahdistusta ja vahvoja tunteina kasaantunut nyt jo, 2vko:n tauon jälkeen. Mihin nää tunteet purkaisin? Itsekseni niitä pyörittelen… Ystävät haluan pitää tän asian ulkopuolella! Päiväkirjaa yritin kirjoittaa mut tuskastuin siihenkin. Odotin vielä kesätaukoa innolla, luulin että tekisin sillä ajalla ja muka säästynellä energialla jotain…

Käyttäjä kesätuuli aloittanut aikaan 15.06.2008 klo 10:24 kohteessa Aikuisen elämää

Olen naimisissa, lapset maailmalla ja heidän asiat ovat kunnossa. Asun mieheni kanssa kaksistaan. En tiedä onko sitä liian tuttu tai lukee puolisoaan, hänen aina kommentoimatta mitään. Riidat tulee harvemmin, mutta ovat sitäkin tulisempia siis minun puoleltani. Tuntuu kun suutun, että voisin tehdä miehelleni mitä vain. Hän on hiljaisempi ja vetäytyy…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 02.07.2008 klo 19:00 kohteessa Aikuisen elämää

Mieheni työsopimuspurettiin ja hän sai 3kk karenssin. Itse olen työmarkkinatuella elävä. Emme pysty maksamaa edes vuokraa. Minulla on laskuja ulosotossa ja luottohäiriö merkintä. Mistä löytää apua? Miten olette selvinnyt karenssi ajan? Mistä ruokaa?

Käyttäjä Lj aloittanut aikaan 29.06.2008 klo 14:41 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemusta narsisteista? Minulla on ollut koko elämäni ajan ongelmia äitini kanssa, mutta vasta viime aikoina olen herännyt miettimään asioiden syy-seuraus -suhteita. Äiti on sekoittanut pakkaa koko meidän perheen kesken, ja kaiken lisäksi hän tuntuu nauttivan siitä, että muut kärsivät. En ala nyt luettelemaan kaikkia hänen tekemisiään, mutta niistä…

Käyttäjä mamma83 aloittanut aikaan 25.06.2008 klo 21:16 kohteessa Aikuisen elämää

en uskalla kertoa kaikkia ongelmia psykiatrilleni, esim. pahoista ajatuksista mitä päässäni liikkuu. onko käynnit sitten turhia jos en kaikkea paljasta? minulla on luotamuspula, melkein kaikkiin ihmisiin jotka ovat osa elämää, vaikka ne eivät ole kaikki tehneet mitään väärää mua kohtaan. välillä tuntuu että kauan kestän kun tällänen on tilanteeni. Mitä…

Käyttäjä Laurara aloittanut aikaan 09.06.2008 klo 09:56 kohteessa Aikuisen elämää

Jestas, ihan kuin olisi lukenut omasta elämästään! Miten osasitkin pukea sanoiksi noin hyvin sen kamalan, paskamaisen yksin jäämisen tunteen joka vainoaa ilmeisesti meitä molempia? Tuntuu kuin seisoisi yksin syvässä kuilussa huutamassa apua ja muut ihmiset, läheiset ja ystävät vain seisoo kuilun reunalla hymyilemässä säälivästi, tekemättä elettäkään auttamiseksi. Ne joilla ei…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: