ahistaa

ahistaa

Käyttäjä vötys aloittanut aikaan 07.11.2008 klo 18:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä vötys kirjoittanut 07.11.2008 klo 18:18

Olen toista kertaa naimisissa nykysen kans alun kolmatta vuotta.Nyn olen joutunut paljon miettiin mix tää toinenkin suhe kariutuu juhtuuko se musta…Ex sairasti masennusta miltei 18vuotta koitin pärjätä olin toki itekki sairas ja ymmärsin ehkä liikaakin.Monasti siina oli kovakin hätä kelle soittais APUA! lopulta apu tulikin kun ex hakeutu hoitoon mut välit kerkes mennä ja katsoin parhaaksi erota kun elävänä selvisin ja hänellä oli tukea selvitä.Nyt tää nykynenki uhkailee itsarilla tilanteen tullen olen kovin pettynyt ja hermostunut..Kauheesti haen syita itestäni ja syyllisyys painaa! En oie voinut sanoa etta haluan erota kun se joutus lähteen ja ei ole muuta työtä kuin koti tilani työt ja lapset.Tuntuu et olen taas siinä tilassa ette jouvun ite lähteen oksettaa ja ahistaa.Olen kyllä terapiassa käyny ja lääkkeetkin sain mut ei ne mun elämää vaiha..ONKO TAA NY MUN TAAKKA JOKA MULLE ON ASETETTU? Tuntuu ikävältä kun olen itsekin paininut jo pienestä koululaisesta oman itsarini kans jota en ole tuonut julki tää tuntuu jo koettelemuksena mua kohtaan