sama tilanne

sama tilanne

Käyttäjä Minttu68 aloittanut aikaan 13.11.2008 klo 05:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Minttu68 kirjoittanut 13.11.2008 klo 05:42

Minulla on sama tilanne. Olen kokenut paljon. En enää ole mikään nuori, nyt vaan kaikki menneisyyden ikävät asiat lapsuudesta jne. ovat tulleet mieleen.
Olin kouluaikoina koulukiusattu ja se johti lintsaamiseen koulusta, olen kouluikäisenä joutunut pahoinpitelyn kohteeksi.
Työelämässäkin on kiusaamista ollut.
Ja mitä tulee parisuhteeseen. Minulla oli 18v kestänyt suhde mieheen, mutta lähdin suhteesta pois, kun hänen sukulaiset haukkui minua. En kestänyt sitä, koska se tapahtui selän takana. Tapasin sitten miehen, joka väitti välittävänsä minusta, mutta olin vain kulissi hänelle. Se suhde päättyi siihen, että hänellä oli toinen nainen vaikka väitti muuta. Ja hän alkoi minua haukkumaan ulkonäköni takia. Sain kuulla mm. että olen läskikasa ja kukaan ei ole kuin säälistä minun kanssa😭. Nyt olen parisuhteessa ja pelkään, että kaikki kaatuu ja käy samoin, kuin ennenkin. Minua on syrjitty ulkonäköni takia aina. Nuoruudessani kukaan poika ei halunnut seurustella minun kanssa.
Itse olen kyllä muita auttanut, mutta kun haluaisin puhua omasta pahasta olosta, niin ei löydy ketään, joka osaisi kuunnella ja jonka kanssa pystyisi puhumaan. Nykyinen mies kyllä kuuntelee, mutta alkaa tiuskiin, ettei ole kuin muut😭. Rakastan nykyistä miestä, mutta pelkään että hän löytää paremman kuin minä. Nykyisin tuntuu, että mitä uskallan sanoa, mitä en.
Tämä minun asia on kai ihan lapsellista höpinää, niin ne kaikki sanoo. Ja sekavaa höpinää.😭…mutta olisi mukava, kun joku edes pitäisi minusta sellaisena, kuin olen, minäkin olen vain ihminen suuressa maailmassa.
Minua on käsketty mennä ammattiauttajalle, mutta pelkään leimatuksi tulemista😭.