Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä Nunu aloittanut aikaan 03.09.2008 klo 11:32 kohteessa Aikuisen elämää

Yritin lukea viestejä ja katsella voisinko liittyäjohonkin mun fiilisten kanssa mutta ei löytynyt…. Itse erosin todella huonosta suhteesta vajaa vuosi sitten.Olimme yhdessä pari vuotta ja lähes koko ajan yhdessä. Vajaa vuosi sitten ko.mies jätti minut. Ennen tätä hän oli pettänyt minua useasti,tiesin sen, mutten halunnut myöntää itselleni. Aina annoin anteeksi,jattelin…

Käyttäjä Tarusa1 aloittanut aikaan 04.03.2008 klo 13:56 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen nyt viimeisen vuoden erakoitunut pikkuhiljaa pahemmin ja pahemmin. Välttelen parhaani mukaan kaikkea jonka vuoksi joutuisi lähtemään ulos ovesta… Mieluummin syön kaurapuuroa kuin lähden käymään kaupassa. Minulla on todettu tyypin kaksi kaksisuuntainen mielialahiriö. Eli perjantaisin kyllä pääsee pihalle, kun tietää että tiedossa on viinaa ja hauskaa. Mutta oikea elämä…

Käyttäjä Onni aloittanut aikaan 03.09.2008 klo 15:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen yli 50- kymppinen ja tyttärelläni on (yksinhuoltaja) 5 kk:den ikäinen hyvin temperamentikas ja vaativa vauva. Vauva sai n. toista kuukautta sitten yhtäkkiä kunnon itkukohtauksen ja huusi kuin vietävä. Olin silloin yksin vauvan kanssa. Pelkäsin, että vauva kuolee siihen paikkaan, mutta onneksi lopetti. On muutenkin aika totinen vauveli, mutta kun…

Käyttäjä pilalla aloittanut aikaan 12.08.2008 klo 09:42 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ihan loppu. Aloin aikoinaan ottamaan pikalainoja, kun niitä sai helposti, kun oli rahantarve ja pitkään sain ne myös kunnialla maksettua. Kierre syveni, otin lisää lainoja, pikalianoja ja vakuudettomia lainoja ja nyt on tilanne se, että luottotiesot ovat menossa, ulosotto uhkaa ja mieli on pirstaleina. En kykene avaamaan postia, en…

Käyttäjä angergo aloittanut aikaan 01.09.2008 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt en enää jaksa elää.

Käyttäjä lahik aloittanut aikaan 03.09.2008 klo 16:32 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjotan ekaa kertaa tänne… Anteeks jos tää viesti on vähä hassu. Itellä ikää taulus 19v ja tähä mennessä on tullu masennuksen/unettomuuden ja alkoholismin kanssa painittuu 6 vuotta. Väliin mahtuu päivii jolloin on kävelly juna-asemal ja miettiny sitä ohikulkevaa junaa, sekä ajanjaksoja et on ollu muuta tekemistä. Ite vaa oon huomannu…

Käyttäjä vNDr aloittanut aikaan 19.08.2008 klo 20:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 28-vuotias opiskelijatyttö, ja mun elämääni häiritsee se että aina joka paikassa pitäisi käyttää alkoholia.Itse olen kärsinyt masennuksesta, ja se vaivaa aina ajoittain, ja tiedän ettei alkoholi ole sille hyväksi. Ja krapulassa elämä tuntuu monesti tosi turhalta, ja mielessä pyörii synkkä ajatuksia. Haluaisin olla juomatta, mutta en halua erakoitua. Tykkään…

Käyttäjä reetu aloittanut aikaan 27.08.2008 klo 15:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme keski-ikäinen pariskunta, yhteiseloa takanapäin viisi vuotta. Yksi yhteinen lapsi ja molemmilla aikaisemmasta liitosta lapsia, osa aikuisia osa kouluikäisiä. Koko suhteemme ajan on työ ollut miehelle kaikki kaikessa. Monista karikoista ollaan selvitty, mutta miehen nykyinen päivystysluonteinen työ tuottaa minulle suunnattomasti vaikeuksia. Olemme molemmat normaalisti päivätyössä, tämän lisäksi on miehellä joka…

Käyttäjä metallia aloittanut aikaan 23.08.2008 klo 12:33 kohteessa Aikuisen elämää

miksi mulle käy aina niin että menetän kaikki ihmiset joihin olen juuri tutustunut? olen juuri menettänyt 2 mukamas hyvää ystävää joiden takia olen ihan rikki. kävin lääkärissä ja se laittoi mut psykiatrille sekä psykologille. en seurustele, koska olen ruma ja ei kukaan halua olla etes kaveri. suunnittelen vakavasti itsemurhaa tällä…

Käyttäjä Jatuli aloittanut aikaan 06.08.2008 klo 09:57 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin ensin kuulostella onko täällä ketään viisikymppistä, etten turhaan kirjoita. ongelma koskee yksinäisyyttä, torjutuksi tulemista lasten taholta, valheita ja välttelyä ja ylipirteäksi tekeytymistä. Epävarmuutta mitä uskaltaa enää tehdä. pelkoa siitä että on tehnyt jotain hyvin väärää ja korjaamatonta, ja että tekee taas väärin ja loukkaa muita käytöksellään, ratkaisullaan. Itseni naurunalaiseksi…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: