rangaistaanko tästä

rangaistaanko tästä

Käyttäjä murtunut enkeli aloittanut aikaan 26.10.2008 klo 01:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä murtunut enkeli kirjoittanut 26.10.2008 klo 01:09

Mä olen jotenkin niin TÄYNNÄ tätä elämän paskamaisuutta. Toisena päivänä se on rankempaa, toisena vielä jotenkin jaksaa. Lapsethan se on joka jotenkin pystyssä pitää ja järjissään. Että muutkin ymmärtäis, mulla on sellanen 10 v suhde takana etten tiedä olenko oikeesti elossa vai en? Olen toiminut itse tyhmästi antamalla periks aina ja aina vaan vaikka aina olen tiennyt et turpiin tulee. En tiedä enkä ymmärrä onko tämä mies sairas, narsisti vai mika? Vai olenko minä? Siis kaikki menee jo sekaisin. On menny rahat, teveys ja osa ystävistä. Mitä on jäljellä? Ei taida paljon olla vai enkö enää näe mitään tai pääse elämään? Tässä istun nyt tämä hel….kone sylissä ja löytäessäni tämän toivon et joku jotain sanoo….

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 29.10.2008 klo 20:56

Hei Murtunut enkeli,

Viestisi perusteella elämäsi vaikuttaa tällä hetkellä tosi vaikealta - haluaisin jotenkin tukea Sinua keskellä tuota kaaosta, mutta tulee mieleeni vain kuluneita fraaseja siitä kuinka asiat voivavat kuitenkin järjestyä...

Mikäli ymmärsin oikein, on miehesi pistänyt elämäsi sekaisin. Näetkö eron hänestä ratkaisuksi, vai ovatko ongelmat vielä syvemmällä? Minkälaisista palasista olisi mahdollista ryhtyä kokoamaan uutta palapeliä - arkeasi ja elämääsi?🙂🌻