Aikuisen elämää

40 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 01.04.2010 klo 23:11 kohteessa Aikuisen elämää

sanokaa te, että onko kyseessä jokin torjuntareaktio liian kipeisiin asioihin? eräs nuori aikuinen, noin 25v, ammattiin valmistunut ja itsenäistä elämää aloitteleva, jolla takana vaikea lapsuus, mm köyhyyttä, perheväkivaltaa, ruumillista kuritusta, koulukiusaamista, vammainen sisarus jne ja huono itsetunto ja myöhemmin henkilö sairastui ja joutui pariin ottaaseen osastohoitoon. käynyt terapian ja ollut…

Käyttäjä jokujossakin aloittanut aikaan 27.03.2010 klo 22:35 kohteessa Aikuisen elämää

Olisiko kellään vippaskonsteja paljastaa takataskusta, miten olisi saanut omasta negatiivisesta minäkuvastaan yliotteen? Tämä on ollut minun elämäni punainen lanka tai johtotähti miten vain. Uskon pitkälti, että monet (huonot) valinnat elämässäni ovat olleet tulosta siitä, etten ole alunperinkään luottanut kykyihini. Olen valinnut aina sieltä missä rima on ollut alin…perustaen valintani pitkälti…

Käyttäjä timuk aloittanut aikaan 17.02.2010 klo 10:49 kohteessa Aikuisen elämää

olisi mielenkiitoista kuulla millainen se on sellaiselta joka on käynyt siinä… itse olen ensi viikolla menossa siihen…saa sitten nähä onko siitä apua…

Käyttäjä timuk aloittanut aikaan 29.03.2010 klo 12:22 kohteessa Aikuisen elämää

olen otsa hiessä puurtanut työkyvyttömyyseläkkeen/tuen haussa… kysymyksiä ….ja miten niihin vastaan….kuinka tarkasti pitää oireet selostaa jne.? neuvokaa mua ystävät hyvät….😐

Käyttäjä Partita aloittanut aikaan 28.02.2010 klo 21:58 kohteessa Aikuisen elämää

Hei 🙂 En pikaisesti aiheita selatessani löytänyt keskusteluryhmää menneisyydessä koulukiusatuille ja kuinka ihmiset kipuilevat aikuisiällä asiaa esim. työelämässä ja ihmissuhteissa ja päätin aloittaa topicin aiheesta. Olen kolmekymppinen sairaanhoitaja jota kiusattiin ylä-asteella ja lukiossa. Sain kuulla olevani ruma (kaikilla synonyymeillä jotka maailmasta löytyy), minut eristettiin täysin pois muusta ryhmästä ja perääni…

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 19.02.2010 klo 23:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 29-vuotias, rajatilahäiriötä ilmeisesti teini-ikäisestä asti sairastanut nainen, kuntoutustuella seitsemättä vuotta, lääkityksiä Seroquel 950mg, Topimax 150mg, Abilify 15mg, Rivatril 4mg ja Tenox 40mg. Terapiassa olen ollut 16-vuotiaasta, sairaalajaksoja yli 20, lääkekokeiluja kymmeniä, vääriä diagnooseja lukuisia, rajatilan lisäksi vaikea-asteinen masennus. Iholla lähemmäs 1000 vielä näkyvää arpea, viiltelyn aloitin 14-vuotiaana. Lisäksi takana…

Käyttäjä Elisabetha aloittanut aikaan 28.02.2010 klo 20:51 kohteessa Aikuisen elämää

Heips! Jonkin aikaa sitten löysin tämän sivuston ja kovasti lueskellut keskusteluja viime aikoina. 🙂 Kärsin paniikkioireilusta (kohtauksia olen saanut muutaman, joista pari ”kunnollista”, mutta kohtauksen pelko on vain jäänyt kalvamaan mieltä), sosiaalisten tilanteiden pelosta tietyissä tilanteissa, ajoittaisesta ahdistuksesta ja ehkä masennuksestakin. Minuun myös täsmää piirteitä kiltin tytön syndroomasta, läheisriippuvuudesta ja…

Käyttäjä Pilvi9 aloittanut aikaan 22.03.2010 klo 12:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki palstan lukijat Onko kohtalotovereita siihen, että ystävät ovat lähes kaikonneet sen jälkeen, kun elämässäni on tapahtunut rankkoja asioita. Elämäntilanne on itselläni hallinnassa. En vain enää jaksaisi ”hoitaa” vanhoja ystäviä, on ollut niin paljon nyt kuormaa itsellä ja siitä palautumista. Toivoisin voivani olla yhteydessä ihmisten kanssa, jotka ovat edes…

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 13.03.2010 klo 20:42 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia kokemuksia täällä on ihmisillä unta parantavista/uni/nukahtamislääkkeistä? Saatteko niillä nukuttua vai nouseeko toleranssi käytön myötä? Itse saan sekä bentsoja että aika kasan neurolepteja iltaisin nukkumista varten. Annostus on tällä hetkellä 950mg Seroquelia ja 40mg Tenoxia. Olen pienikokoinen naisihminen joten pelkästään tuon Seroquel-määrän pitäisi kolauttaa minulta taju pois noin 10-12 tunniksi.…

Käyttäjä Sauron aloittanut aikaan 16.03.2010 klo 14:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen syönyt Cymbaltaa 60 mg päivässä nyt 3,5 kuukautta. Lääke lienee auttanut masennukseen ja ahdistukseen ihan mukavasti, mutta enemmän minua rassaavat nämä selkeät haittavaikutukset. Olen siis `naimisissa oleva mies. Haittavaikutuksina olen kokenut lihomisen, seksuaalisen halun hiipumisen ja tunteiden puuttumisen. Säikähdin itsekin eilen näitä vaikutuksia kun rupesin niitä tosissani miettimään. Käyttöä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: