Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3753
Käyttäjä Seri aloittanut aikaan 30.05.2005 klo 13:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Keskiviikkona menen masennuksen takia lääkäriin ja kaiken järjen mukaan saan jotain lääkettä. Saako niistä kelalta korvausta ja mitä ne ylipäänsä maksavat? Osaisi sitten vähän varautua…

Hei!

3
Käyttäjä nada aloittanut aikaan 11.05.2005 klo 10:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kilttejä miehiä… hmmm… itse tässä yritän toipua mieheni pettämisesta ja valehtelusta enkä oikein jaksa uskoa että varsinaisesti vilpittömiä, kilttejä ja helliä miehiä on edes olemassa! Mutta sinulle voisin antaa neuvon, että älä yritäkään nyt löytää itsellesi uutta miestä vaan päätä olla hyvä itsellesi! Olet erosi takia niin haavoittuvassa mielentilassa, että…

Käyttäjä tessa75 aloittanut aikaan 25.05.2005 klo 16:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen 29v nainen, uusperheenäiti ja vaimo..kaikki on elämässämme hyvin, minulla on rakastava mies ja ihanat lapset, hyvä toimiva suhde..kaikki siis okei päällisin puolin…mutta olen hyvin ,jopa sairaalloisen mustasukkainen miehestäni, se riistää parisuhdettamme..mieheni on sanonut että ei jaksa enää,hän haluaa erota,jos en pian pääse irti mustasukkaisuudesta..mutta miten? pelkään niin hirveesti että…

Käyttäjä pimu_17 aloittanut aikaan 19.05.2005 klo 15:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😑❓ !5 vuotias poika! sä oot sä yhteydessä sun vanhempiin..ja oot siel perhekodissa:. Oo siel perhekodissa vaan..sun omaks parhaaks..sun ei tarvii ottaa yhteyttä sun vanhempiin..jos ne jatkaa tota noi..liian tarkat säännöt..ja yks pikku virhe nii taas sama sääntö,älä anna niiden tehdä sitä..älä sä luovuta.. sun vanhemmat ei voi tehdä tota…

Käyttäjä omakoti aloittanut aikaan 06.03.2005 klo 12:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet mieheni kanssa n. 3 v. yhdessä, asuttukin 2.5 v eli muutimme aika nopeasti yhteen. Olen 35 v. Nykyään on tullut ongelmia jos mistäkin aiheesta, mutta suurin on mieheni tuurijuoppous. Alussa putkia oli muutaman kuukauden välein, mutta nykyään useammin ja useammin. Välillä hän ottaa alkoholia tyylikkäästi eli ei mitään…

Käyttäjä mariza aloittanut aikaan 02.04.2005 klo 12:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä kun toisessa alkaa kaikki piirteet ärsyttämään? Ja muutenkin tuntuu masentavalta, en innostu mistään ja ilo on kadonnut. Mitä pitäisi tehdä? Olen ajatellut eroa. Mutta miten lähteä rakentamaan omaa elämää kun on työtön ja ei ole paljon ystäviäkään. Muutamia harvoja joita en näe kovin usein.😭

Käyttäjä Jaa aloittanut aikaan 11.04.2005 klo 10:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän parisuhteessa jossa itsemurha kolkuttelee ovelle. Yrityksiä on puolisollani takana kolme. Välillä elän aivan varpaillanin koko ajan. Välillä olen aivan puhki enkä jaksaisi enää yhtään. Tunnen syyllisyyttä siitä, että voin itse ihan hyvin ja etten osaa auttaa. Arki on todella heittelehtivää. Onko täällä muita joilla on samansuuntainen elämäntilanne, kuinka pärjäätte?

Käyttäjä hinsu aloittanut aikaan 28.04.2005 klo 10:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😯🗯️: Kertokaa kokemuksia erosta selviämisestä!! Ja siitä, miten saa pois mielestä toisen aiheuttamat syytökset ja pelon siitä, että on uhkailtu itsemurhalla!

Käyttäjä Suvitar aloittanut aikaan 14.04.2005 klo 13:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuten otsikkokin jo kertoo mietiskelen kuinka suhde toimisi tästä eteenpäin. Olen 36-vuotias ja seurustellut miesystäväni kanssa n.1,5 vuotta. Minulla on teini-ikäinen tytär ja miehellä edellisestä avioliitosta 3 ala-asteikäistä lasta, jotka ovat isällään joka toinen viikonloppu. Nyt on sitten tullut tilanne, että olemme alkaneet harkita yhteenmuuttoa. En ole koskaan ollut avoliitossa,…

Käyttäjä miracle aloittanut aikaan 20.03.2005 klo 12:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koko ikäni olen hakenut hyväksyntää omilta vanhemmiltani. Oikeutta olemassaololleni ja sille että saisin olla minä, sellaisena kuin olen. Kaikki se vuosia kestänyt selittämätön pahanolon tunne, mikä on jäytänyt sisimmässäni löytämättä ratkaisua. Ihan kuin olisin ollut väärässä paikassa väärään aikaan. Kanssaihmisiä miellyttäen, olemalla kiltti lapsi ja olemalla huomaamaton olen oppinut, että…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: