Onneton mies

Onneton mies

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 12.12.2006 klo 12:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Joneka kirjoittanut 12.12.2006 klo 12:32

Olen aina tiennyt sen että meillä riidellään ja rakastetaan.
tiedän senkin etten ole maailman helpoin ihminen. Varsinkin kun sairastan ärtyneen
paksunsuolen oireyhtymää niin meillä vatsani päättää mitä minä milloinkin teen tai mihin menen.

Nyt viime aikoina tuntuu että meillä riidellään tai huudetaan joka päivä ihan melkein mistä vain.
Sanoinkin miehelle ettei tämä ole enää hauskaa..🤔

Lapsetkin ovat kiukkuisia kun vanhemmat ovat äreitä ja lyhyt pinnaisia..
Tänään aamulla keskusteltiin kuinka vaikeaa oli aamulla päästä minulla labraan kun vatsani päätti että tänään ollaan hankala,
niin kerroin miehelle että kaikki on pahentunut sen jälkeen kun muutin etelään miehen perässä.
Mies siitä sanoi että onnellisempi olisin siellä ylhäällä ja hänhän sen toi minut etelään.

Sanoin ettei pidä paikkaansa että itsehän minä lähdin. Kysyin sitten että onko hän onnellinen, johon hän sanoi suoraan että eipä ole.
😞😑❓ Tuntui todella pahalle!!!

Tuntuu että onko tässä ero ainaoa mahdollisuus?

Meillä ei ole yhteistä aikaa sillä rahaa mihinkään ei ole mennä ja kaikki läheiset asuvat kaukana joten kukaan ei voi lapsia ottaa hoitoon että saisi hetken ukon kanssa kahden olla..

Siis apua!!!

Käyttäjä miksiei kirjoittanut 12.12.2006 klo 15:57

Yhteinen aika on tärkeää. Oletko tietoinen MLL:n lastenhoitajapalvelusta, ei käsittääkeseni kauhean kallista. Minkä ikäisiä lapsenne ovat? Sitä yhteistä aikaa vois yrittää järjestää myös kun esim lapset nukkuvat. Vaikka saunoa yhdessä kynttilän valossa, ym.
En usko, että erota kannattaa vielä, yritätte jutella miksi mies ei ole onnellinen, mitä pitäisi muuttaa. Myös perheneuvolasta voisi saada apua tilanteeseen. Itse eronneena tiedän, että asiat kannattaa yrittää selvittää, jos sekään ei auta, sitten voi miettiä eroa. Tietää ainakin yrittäneensä eikä tarvitse miettiä, että luovutti liian aikaisin.

Voimia!

Käyttäjä Joneka kirjoittanut 13.12.2006 klo 08:41

Eilen illalla yritin keskustella miehen kanssa kun hän tuli nukkumaan. Sanoi ettei ole väsynyt jne.
Mutta eipä siitä mitään tullut. Kun kysyin voitaisiinko jutella niin hän sanoi että milloin? Tottakai vastasin että nyt!
Vastaus oli että no jos nyt täytyy niin.. EN voinut sanoa muuta kuin että antaa olla!

En tiiä mitä tehä? Mies ottaa lasten kanssa yhteen varsinkin 2v kanssa. Ei minun auta sanoa että pikku-ukko on uhmaiässä tms.
Kun se on kasvatuksessa tai muussa se vika. Minä yritän lapsiani kasvattaa.. ja epäonnistun siinä aika usein.

Lapset ovat kitiseviä ja vikiseviä ja tyytymättömiä. Jos sanoo ei niin kauhea huuto jne. eli perseelleen on mennyt kaikki.
Ja yirtä siinä istten parisuhdetta pitää kun ei toinen puhu ja näkee että jokin on.

Sanoin eilen että pitää varmaan siten lähteä eri teille niin mies siihen että sehän se ratkaiseekin kaiken.

Pää tässä hajoaa!
😝😞😭

Käyttäjä miksiei kirjoittanut 13.12.2006 klo 16:42

HEI!

Selvästi miehesi ei halua erota, jos vastasi noin.

Miesten usein vaikea puhua, pyydä häntä kirjoittamaan kirje, jos se hänelle helpompaa.

Kuinka sinulla itselläsi on ihan omaa aikaa, sekin tärkeää.

Lasten kanssa on vaikeaa meillä kaikilla, uhmaiässä lasten kuuluu kiukutella ja aikuisten olla aikuisia ja sanoa ei josta pitää kiinni, en usko että olet epäonnistunut. Kun on vaikeaa tuntuu, että kaikki kaatuu päälle, ettei mikään mene niinkuin pitäisi, tällaisia jaksoja varmasti kaikilla.

Yritä vielä jutella miehesi kanssa tai sitten tosiaan sovitte kirjeestä tai ajan jolloin todella istutte alas ja puhutte, rauhassa, avoimesti.

On niin helppo nähdä kun toisilla vaikeaa ja yrittää neuvoa, mutta kun itsellä vaikeaa tuntuu että elää sumussa ja ettei aivot toimi, kuten minullakin juuri nyt vaikea aika menossa.

Mutta asiat järjestyy aivan varmasti jossain vaiheessa, kärsivällisyyttä ja voimia sinulle!