Olenko pilannut kaiken

Olenko pilannut kaiken

Käyttäjä kvinna aloittanut aikaan 18.12.2006 klo 10:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kvinna kirjoittanut 18.12.2006 klo 10:47

Apua: Miehelläni on ollut puhelin suhde itselleni tuntemattomaan naiseen jo kaksi kuukautta, hän väittää että he vain juttelevat ja haluaisin uskoa sen.Mutta kun hän soittelee naiselle päivittäin ja viikoloppuisin en usko että kyseessä on pelkkä kaveri. Meillä meni viime viikko todella hyvin ,elimme normaalia perhe elämää,tuntui kuin kaikki olisi menossa parempaan. Mutta viikoloppuna en voinut vastustaa kiusausta vaan otin hänen kännykkänsä ja tarkastin puhelut. Hän oli soittanut kyseiselle naiselle melkein päivittäin ja toisina päivinä useamminkin. Sain kamalan raivarin, hän sanoo vain että kyseessä on ihnminen jonka kanssa hänen on helppo puhua,minua kuitenkin koskee se että hän ei puhu minulle juuri lainkaan ja olen todella mustasukkainen tilanteesta.Hän on halunnut erota ja sanonut lähtevänsä mutta mitään hän ei asialle tee.Nyt luulen kuitenkin että olen pilannut todella kaiken kun sain niin kamalan raivarin ja otin häneltä pois sekä kännykän , pankki kortin ja auton avaimet.lapsellista mutta minun tapa osittaa mieltä. Kosketusta hän ei ole minulle ilman että pyydän , antanut pitkään aikaan.kun kuitenkin pyydän hän tulee lähelleni ja haluaa myös rakastella, minä luulen kuitenkin että hänen ajatuksensa ovat muualla. En tiedä olisiko minun pitänyt ilman raivoa ja mielenosoiusta vain hyväksyä tämä jatkuva soittelu. Olen kyllä soittanut kyseiselle naiselle ja kysynyt mitä hän ajattelee,mutta hän sanoo vain että juttele miehesi kanssa eikä hän aijo kommentoida.Nyt tuntuu että olen pilannut kaiken , enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä.