Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä Ruttolintu aloittanut aikaan 14.01.2006 klo 15:23 kohteessa Nuorten foorumi

mä en tiedä mitä tehdä, yksi kaverini siru, on jo pitkään osoittanut lieviä masennuksen merkkejä. mä en oo ollut niin hirveen huolissani, luulin et se oli ohimenevää, mut sit se alko puhuu viiltelystä. silloin mä huolestuin ☹️ itselläni oli ongelma viiltelyn kanssa, puhuin siitä silloin sirun kanssa, ensin siru pelkäsi…

Käyttäjä aloittanut aikaan 27.01.2006 klo 13:55 kohteessa Nuorten foorumi

onko teillä sellaisia suuria pettymyksiä elämäsä minkä kanssa ei jaksaisi elää? Pettymys on vähän sellainen, että siitä ei voi kelleen puhua, kun se toisaalta on niin pieni että ei maailmaa kaada. silti se ittelle on niin suuri,että sitä koko ajan miettii. Mulla sellaine on ajokortin puuttuminen. Taas tänään neurologi sen…

Käyttäjä Lilyh aloittanut aikaan 25.01.2006 klo 00:15 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt viimein tullut siihen tulokseen, etten mä pysty enää elämään Suomessa… Oon nyt lukion tokalla, enkä tavallaan haluaisi lopettaa lukiota, mutten kyllä pysty siellä käymään… Olen nyt joulusta asti pohtinut, että mitä teen tällä niin sanotulla elämälläni. Tulin siihen tulokseen, että joko mä päätän elämäni tähän tai lähden ulkomaille…

Käyttäjä Elffi aloittanut aikaan 24.01.2006 klo 15:28 kohteessa Nuorten foorumi

Hei Equ, Olen ollut samassa tilanteessa kun olin 18-vuotias. Mutta olen edelleen elossa, jo yli kolmekymppisenä, ja itseasiassa hyvin onnellisena siitä että selvisin. Nimittäin nyt päivä paistaa! Niin että jos minä pääsin siitä suosta ylös, niin ei se ole mahdotonta sinullekaan. Siksi lähetän nyt sinulle roppakaupalla toivoa ja auringonpaistetta! Kun…

Käyttäjä Mohk aloittanut aikaan 27.12.2005 klo 00:38 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 18-vuotias poika, eikä mulla ole ollut koskaan poikia kavereina. Olen lapsesta asti leikkinyt tyttöjen kanssa. Nyt tultuani vanhemmaksi olen huomannut kaipaavani myös poikien seuraa, mutta ongelmaksi on muodostunut, se etten osaa olla heidän kanssaan luonnollisesti. En osaa keskustella oikein mistään, ja tunnen itseni niin kamalan jännittyneeksi koko ajan, että…

Käyttäjä Equ aloittanut aikaan 11.01.2006 klo 15:56 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 19-vuotias tyttö. En tiedä onko minulla masennusta, mutta en usko että sillä on mitään väliä. Minä olen näet hautonut itsemurhaa puolisen vuotta. En näe itselläni mitään tulevaisuutta. Minulla on puhevika, minulla on sosiaalifobia, olen laiska ja saamaton. Olen mokannut päivälukion, ja nyt etälukiokin on mokautumassa. Minun pitäisi kirjoittaa ylioppilaaksi…

Käyttäjä Minjaliini aloittanut aikaan 03.01.2006 klo 19:15 kohteessa Nuorten foorumi

Tuntuu, että mun pitäis sanoo toi aina jokaiselle, pyytää tuntemattomiltakin anteeks et oon olemassa. En vaan tiiä, jotenki vaikee täälläki kertoo mikä painaa, ehkä mun murheet on muutenki liian pieniä tänne, kaikilla on varmaan isompia ongelmia kuin mulla. Mua on kiusattu ihan päiväkodista asti, no siellä nyt jokaiselle sanotaan välillä…

Käyttäjä Enkeli_ilman_siipiä aloittanut aikaan 29.06.2005 klo 21:04 kohteessa Nuorten foorumi

Mun on pakko kysyy tätä teiltä, jotka tiedätte aiheest enemmän. En uskalla ´kertoo vanhemmille, siskolle tai kenellekkää et mietin kuolemaa, haluun välillä pois täältä enemmän ku mitää ja oon nii rikki et vaan itken. Tukihenkilöni lasten ja nuorten paikas (odotan pääsyä jatkohoitoon) uhkaa soittaa vanhemmilleni mun tilastani ja ajatuksistani koska…

Käyttäjä Vihreämpi_Päivä aloittanut aikaan 24.12.2005 klo 17:33 kohteessa Nuorten foorumi

Jatkuva itsesäälissä pyöriminen alkaa viedä voimia… Miten sitä jaksaakaan tolkuttaa itselleen päivästä toiseen olevansa rumin, läskein, turhin ja paskamaisin ihminen koko maailmassa? Mikä on muuttunut? Ainakin olo on entistä paskempi päivä päivältä… 😞 Kaverit alkaa vähentymään, eihän kukaan tällästä jaksa kuunnella. Yksi ystävä on jäljellä, hyvä ystävä on. Usein vaan…

Käyttäjä aloittanut aikaan 13.08.2005 klo 10:40 kohteessa Nuorten foorumi

Tiistaina sitten se taas alkaa. Saa nähä loppuuko se jo keskiviikkona. silti haluan taas yrittää vaikka voisin käydä yksityisestikin lukion loppuun. maanantaina käyn rehtorin kaa sopimassa asioita. se sanoo, että meidän koulussa ei ole tapana ketään kiusata, silti mua kiusataan. Se on varma asia, siitä ei viitsi edes enää puhua…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: