Nuorten foorumi

3 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä entiedä aloittanut aikaan 05.12.2005 klo 20:27 kohteessa Nuorten foorumi

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa n. 2 ja puoli vuotta ja kaikki on ollut hyvin tähän asti. Minulla on ollut kyllä masennusta, mutta puhuimme n. viikko sitten, että hän voisi tulla kanssani keskustelemaan siitä asiantuntijalle ja muutenkin hän on tukenut minua. Tietenkin parisuhteissa on aina jonkinlaista ritelyä tms., mutta olemme saaneet…

Käyttäjä Mohk aloittanut aikaan 02.12.2005 klo 00:00 kohteessa Nuorten foorumi

Onko Net-tuessa tukihenkilön kanssa kirjoiteltaessa joku viestiraja? Siis että, voiko keskustelua jatkaa pitkäänkin, vai onko tarkoitus kirjoitella vain muutamakerta?

Käyttäjä Enkeli_ilman_siipiä aloittanut aikaan 18.11.2005 klo 23:05 kohteessa Nuorten foorumi

Mietin tässä elämääni, masennustani, ahdistustani, ongelmiani, surujani, pieniä ilonpalasia ja niitä painajasmaisia tuskan hetkiä… Yks puolituttuni sano ”tuntuu ettei sua olis”, hän tarkoitti asiaa erikannalta kuin mitä minä tunnen. Minä tosiaankin tunnen välillä vaan niin vahvasti sen et oon henkisesti kuollu, vain ulkokuori jota kolhitaan jatkuvaan… Tänään kuitenkin taas havaihduin…

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 01.09.2005 klo 17:34 kohteessa Nuorten foorumi

tänne saa nyt kirjotella niitä mitä on mielenpäällä.. ja yritetää auttaa, ainaki ite jos osaan.. mut kyl varmaa kaikki muutki kuten täällä on tapana =) mut oon huomannu ehkä saman ku muut, et yks ku yrittää saada jonku asian valmiiks nii sit on taas säkillinen uusia ☹️ mulla on lähinnä…

Käyttäjä brogenheart aloittanut aikaan 30.11.2005 klo 10:10 kohteessa Nuorten foorumi

Olen taistellut koko elämäni milloin minkäkin vaivan vuoksi. Kun olin pieni (noin 4 vuotias) isäni haki minut aina tarhasta suoraan baariin, jossa se sitten joi, joi ja joi vielä lisää. Kotona se käytti väkivaltaa niin että jouduimme mun isoveljieni ja äitini kanssa lähtemään usein kotoota pois muutamaksi päiväksi kerrallaan. Sitten…

Käyttäjä noorA. aloittanut aikaan 24.11.2005 klo 23:15 kohteessa Nuorten foorumi

olen viillellyt niin paljon etten enään kehtaa olla missään edes kotona lyhyt hihasessa paidassa. Silloin kun on agressiivinen,masentunut tai suuttunu, silloin jotkut ihmiset vain viiltävät tai satuttaa muutenkin itseään. Se ei auta. ei ainakaan koskaan minua, minulla vain ns.napsahtaa päässä je viillän, sitten kun tulen järkiini, minu hävettää paljon ja…

Käyttäjä lasia aloittanut aikaan 17.10.2005 klo 14:31 kohteessa Nuorten foorumi

Asuuko täällä muita lastenkodissa tai muussa vastaavassa paikassa. Olisi mukava kuulla kokemuksia ja kuulla erilaisista paikoista. Itse olen asunut lastenkodissa 2003 toukokuusta ja sitä ennen kävin viikonloppuja siellä. Olen ollut psykiatrisella osastolla ihan liian monta kertaa ja nyt käyn terapiasssa. Elämä alko mennä pieleen joskus ekalla kun koulukiusaus ja isän…

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 07.09.2005 klo 18:46 kohteessa Nuorten foorumi

Anteeks jos taas keksin jotain idiootteja otsikoita. mut en tiiä mitä pitäis tehä ku on melkee nyt ollu pari kolme päivää jo vähä välii melkee itkettäny. Ja olo muutenki vetämätön ja surkee.. ehkä on hellyyden puutetta tai jotain sellasta, tai sit vaa tyhmä, idiootti epäsosiaalinen **** ei vaa osaa tehä…

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 05.11.2005 klo 22:26 kohteessa Nuorten foorumi

mietin vaa tässä ku monena kertana vkossa rupee itkettämään ihan syytä.. Useimmiten sen takia ku muilla aina sattuu ja tapahtuu kaikkeen jänskää.. ja mulle ei mitään tapahru. Perjantainaki meinasin tehä jotain tosi ikävää, mut eipähän ketää estäkkään.. Mä tiiän et on typerää viilellä ihmisten nähren tai muutenki.. mut ei mikään…

Käyttäjä tjinuski aloittanut aikaan 13.11.2005 klo 19:17 kohteessa Nuorten foorumi

Tarina on pitkä ja monivaiheinen. En tiedä, osaanko kertoa sitä enää kokonaan, muistanko enää kaikkea. Nyt on kuitenkin niin paha ja ahdistunut olo, että on pakko yrittää mitä tahansa. Ja jos kirjoittaminen vaikka auttaisi, selventäisi jotakin. Edes itselleni. Vuosi sitten seurustelin vähän aikaa erään koulun kautta tuntemani pojan kanssa. Poika…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: