Nuorten foorumi

4 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä Sarkynyt aloittanut aikaan 10.12.2005 klo 16:10 kohteessa Nuorten foorumi

mietin, että kuinka monella täällä on ystävä? mistä ootte löytänyt jne. ja mistä vois löytää. itelläni ei oo, kun.. koulussakin jään jotenkin muiden varjoon. jotenkin tuntuu, ettei ketään edes kiinnosta mun seura. ehkä ulkonäkö pettää tai jotain.

Käyttäjä KataX aloittanut aikaan 19.03.2006 klo 19:21 kohteessa Nuorten foorumi

Ihan yleinen kysymys. Miksi heteroilla on oikeus loukkaantua kun heitä sanotaan homoiksi/lesboiksi, mutta meillä homoseksuaaleilla ei ole oikeutta loukkaantua kun meitä sanotaan heteroiksi, vaikka ihmiset tietäisivätkin että emme ole?

Käyttäjä Kikki aloittanut aikaan 13.03.2006 klo 21:46 kohteessa Nuorten foorumi

Henkeäni on uhattu enkä tiedä, kuinka suhtautua asiaan. Tämä on aivan hullua. Olen 21-vuotias nainen, ja tapasin suunnilleen kuukausi sitten ihanan, jonkin verran minua vanhemman miehen. Ongelmaksi on kuitenkin yhtäkkiä muodostunut hänen entinen tyttöystävänsä (hän on saman ikäinen kuin minä). Tämä nainen on uhannut tappaa minut, raivonnut ja huutanut yleisillä…

Käyttäjä Yksi elämä aloittanut aikaan 17.02.2006 klo 17:35 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Kerran eräs kaverini lähetti mulle viestin, voitko tulla meseen. Menin ja kysyin, onko jotakin sattunut ja hän sanoi, ettei vain jaksa. Tajusin, että hänellä oli se niin tuttu jaksamattomuuden tunne päällä, kaikki tuntuu romahtavan ympäriltä jne. (Tiedän sen tunteen, olenhan itsekin käynyt sen niin useasti läpi.) No, siinä me…

Käyttäjä Farewell aloittanut aikaan 08.11.2005 klo 03:47 kohteessa Nuorten foorumi

No aloitetaan juttu vaikka näin: Olen sairastanut(?) masennusta siitä asti kun sain peruskoulun loppuun…En jatkanut koulua koska kiinnostus oli kateissa ja hulluttelu kavereiden kanssa tuntui jotenkin paremmalta.Neljä vuotta siinä meni rillutellessa ja pätkätöitä tehdessä. Lopetin juomisen ja hain kouluun.Pääsin kouluun ja seuraavat kaks ja puoli vuotta meni 15 tuntista työpäivää…

Käyttäjä niinuliina aloittanut aikaan 11.01.2006 klo 11:57 kohteessa Nuorten foorumi

Hei kaikki. Kirjoitan tänne ekaa kertaa ja kysyisin, että onko joku muukin ollut masiksen takia sairaalahoidossa? Ite oon ollu vajaa kolme kuukautta.☹️ Tiedättekö, miksi olette masentuneita? Tai olette olleet?

Käyttäjä sadle aloittanut aikaan 24.08.2005 klo 13:31 kohteessa Nuorten foorumi

Hei kaikki! Tämä aihe syntyi halusta löytää nuoria, jotka ovat menettäneet isänsä. Huomasin vähän aika sitten, etten tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi menettänyt isänsä. Toivoisin, että mahdollisimman monet kertoisivat ja jakaisivat tuntemuksiaan ja kokemuksiaan tästä asiasta. Olisi kiva tietää, etten ole maailmassa yksin, että on joku joka ymmärtää. Itse olin…

Käyttäjä Enkeli_ilman_siipiä aloittanut aikaan 10.02.2006 klo 23:26 kohteessa Nuorten foorumi

Metri pohjalle mun elämässäni… Ja se metri on itsemurha. Kaikki paska tuntuu olevan jo koettu ja tuntuu et mitä enää voi hävitä? 😐 Koulun terveystiedon opettaja luulee olevansa asiantuntija ja paasas tänää kaikkee mielenterveys asioista, mä tietenki hypin sen nenille, ku se puhu täyttä paskaa, eikä todellakaan vaikuttanu oikeesti olevan…

Käyttäjä eskapolitsi aloittanut aikaan 08.02.2006 klo 19:23 kohteessa Nuorten foorumi

en ole aivan varma johtuuko tämä viinasta, mutta aina kun juon niin seuraavana yönä ja päivänä sydämeni lyö useasti epätahtia ja nyt uusin oire on että perä aukkooni sattuu öisin ja päivisin, alaselkä on aamuisin kipeä, virtsatessakin tuntuu joskus oudolta… minä ajettelin munuaisia ja eturauhasta, onkohan se siitä? juon aika…

Käyttäjä elluvaan aloittanut aikaan 08.02.2006 klo 19:45 kohteessa Nuorten foorumi

Siis.. olen 17 vuotias tyttö,ja haluaisin kertoa omista tunteistani jotenkin,mutta enosaa kuvata niitä sanoiksi. minua on kiusattu ala-asteesta asti ihan ylä-asteen ysiluokalle asti ,mutta ylä-asteella se vähenty kun pistin vastaan ja annoin takaisin. ysiluokalla paras ystäväni pojista tappoi itsensä,hirttäytymällä.kuukausi siitä läheinen tätini kuoli vanhuuteen,heti sen jälkeen aloin kuulla harhoja kuin…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: