Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä En mä tiiä aloittanut aikaan 01.02.2006 klo 22:59 kohteessa Nuorten foorumi

Moi Mä oon miettiny omaa 16 vuotista elämääni ja pohdin mikä on vinossa. Mulla pitäs olla kaikki ihan hyvin: Oon terve, mul on ihania ystäviä, oon lukiossa ja on oma kämppä yms. Mut silti, vaikka mul onki ystäviä, mä tunnen itteni tosi yksinäiseksi.. Mä oon asunu jotai puol vuotta vasta…

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 11.01.2006 klo 20:59 kohteessa Nuorten foorumi

Moikka! Olen uusi tällä kanavalla. Kysyisin onko täällä ketään jolla ois kaksisuuntainen mielialahäiriö? Olen sairastanu tätä sairautta yli kuusi vuotta ja nyt alkaa elämä tuntua elämältä. Haluaisin tietää, miten te muut joilla on sama sairaus, olette selvinneet. Mä oon selvinnyt määrätietoisuudella ja periksiantamattomuudella: itse asiassa kovalla työllä ja askel askeleelta…

Käyttäjä e84 aloittanut aikaan 27.12.2005 klo 18:38 kohteessa Nuorten foorumi

Tiedättekö sen tunteen kun katsoo peiliin ja näkee jotain niin ällöttävää, että tulee itku ja paniikki? Se kun tuntee olevansa niin kuvottava, että tekee mieli puukottaa itseään. Onneksi lopetin terapian kun oon jo niin hyvässä kunnossa… Musta tuntuu kuin luisuisin koko ajan alaspäin enkä voi sille mitään. Poikaystävä pitää mut…

Käyttäjä Xera aloittanut aikaan 16.11.2005 klo 20:33 kohteessa Nuorten foorumi

Ajattelin siirtyä ihan omaan Assi-ketjuun, kun ei tää oikeen enää liity siihen, mitä MAanvava alotin. Eli, keskustelu on alotettu ketjussa Kun ei jaksa kun maata. Tässä muutama linkki, josta selviää, mistä aspergerissä on kyse. Autismi-ja aspergerlitto: http://www.autismiliitto.fi/suomi/aspergerin_syndrooma.html As-ihmisten keksustelupalsta http://www.aspalsta.net/ Joo, oon jo ylioppilas. Koulussa mulla on aina menny hyvin,…

Käyttäjä fairi aloittanut aikaan 09.02.2006 klo 00:07 kohteessa Nuorten foorumi

heipparallaa. Olen tässä elämäni viimeiset vuodet ollut nainen, joka ei ole suostunut seksiin vasta kuin suhteessa. Nyt kun suhteita on tullut ja mennyt, ja usko niiden kantavaan hedelmään on kuihtunut tuuleen.. olen alkanut käyttäytyä kuin läheisyyden kipeä hullu. Onko kanavalla ihmisiä jotka hakee rakkautta yhden illan jutuista? Hajoaako niistä pää?…

Käyttäjä Charla aloittanut aikaan 29.01.2006 klo 23:03 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, kirjoitan ensimmäistä kertaa tänne. Päätin nyt tehdä sen, koska haluan jakaa tämän asian, pois sydämestäni. Purkaa sen ulos, sanoa sanottavani. Luin kerran täällä yhdestä ihmisestä joka sanoi ettei häntä oteta vakavasti koska hänet luettiin ”teiniangstaajaksi”. Oli osuvasti sanottu että pitääkö odottaasiihen luvalliseen 20 ikävuoteen että voi olla masentunut. Olen…

Käyttäjä tunari aloittanut aikaan 08.09.2005 klo 11:47 kohteessa Nuorten foorumi

Tämmöisiä tarinoita olette varmaan lukeneet lehdistä ja katsoneet telkkarista. Hävettää kirjoittaa, kun muilla on oikeita vaikeuksia. Minäkin olen pari kertaa esiintynyt, pyyhkinyt räkää poskilta ja itkenyt, selittänyt, että ei ollut tarkoitus. Musta on tehty varoittava esimerkki muille nuorilla. Koulussakin olen käynyt esiintymässä, on näytetty kolarikuvat ja minä ole vieressä itkenyt,…

Käyttäjä pikkubo aloittanut aikaan 28.01.2006 klo 02:09 kohteessa Nuorten foorumi

viiltely..luulin että en koskaan tekis sitä, vaikka paha olo on ollu jo kuus vuotta. Ihmettelin niin aina ihmisiä jotka viilteli itteään. Kerran kuitenki kokeilin..oiskohan ollu joku puoli vuotta sitten. En ees muista, enkä muista ees oliko siihe joku syy. Puoleksi kai siksi että joku vihdoin huomaisi että ei vaan jaksa.…

Käyttäjä myöhästynyt aloittanut aikaan 27.01.2006 klo 15:18 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 25v. , joka kokee epäonnistuneensa elämänsä tavoitteissaz.työ,koulu ja ihmissuhteet ovat olleet vain leikkiä enkä ole onnistunut saavuttamaan mitään kunnollista. Elämä on tuonut suurimmaksi osaksi vain paskaa niskaan ja katkeraa jälkiviisautta. En jaksasi enää leikkiä! yrittää ja pettyä. Koen itseni niin jälkeen jääneeksi muihin verrattuna, omiin tavoitteisiini, ja yhteiskunnan odotuksiin.

Käyttäjä StellaNova aloittanut aikaan 07.12.2005 klo 08:02 kohteessa Nuorten foorumi

Olen uusi täällä ja jokseenkin hukassa itseni ja elämäni kanssa. Olisi mukava herättää jonkin näköistä pohdintaa ja keskustelua omien ajatuksteni pohjalta. Oma lähtökohtani masennukseen… Tuntuu siltä, että olen menettänyt kaiken: poikaystävän, ystävät, perheen (asun opiskelujeni takia kaukana heistä), motivaation elämään, ruokahalun, halun opiskella… listaa voisi jatkaa vielä pitkälle. En saa…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: