Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 07.01.2006 klo 16:36 kohteessa Nuorten foorumi

vuonna 1983 tähän maailaan syntyi hätäsynnytyksellä tämmönen omaperäinen tytöntyllerö. isälleni puhkesi paranoidinen skitsofrenia ollessani puolivuotias. muistan vieläkin, kun ollessani tätin luona isä suuttui jostain ihan mitättömästä ja paiskasi mukin seinään. lisäksi pienenä, kun kävin isän luona hän usein huusi mulle ja jopa isommalla iälläkin on haukkunu ja huutanu, ettei haluu…

Käyttäjä Scorchio aloittanut aikaan 03.01.2006 klo 21:13 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on joku psykoosi, vai onko se nyt psykoottinen häiriö. Ei kuulemma ole skitsofrenia, mutta joku sairaus silti. Haluaisin vähän tietää enemmän tästä sairaudestani.. Elän lähes normaalia elämää, tosin aika vähän käyn nykyään missään, joskus muualla liikkuminen ahdistaa ja saatan stressaantua ja potea sellaista huonoa oloa, jossa olen vähän kuin…

Käyttäjä En mä tiiä aloittanut aikaan 16.12.2005 klo 12:52 kohteessa Nuorten foorumi

Mä oon 16 vuotias opiskelija tyttö. Mä oon älyttömän tunteellinen ihminen ja näytän myös mitä tunnen. Mä oon myös helppo ihastumaan. Se se ongelma varmaan onkin. Ihastun liian helposti. Mutta kun ihastun, ihastun sitten ihan täysillä. Nytkin olen ihastunut tosi pahasti yhteen poikaan. Ongelmana on että mä vihaan omia kasvojani.…

Käyttäjä Zap aloittanut aikaan 26.08.2005 klo 19:30 kohteessa Nuorten foorumi

Menen nyt suoraan asiaan… Minua vaivaa ja masentaa melkein koko ajan se, että en elä kovin vauhdikasta nuoruutta – ei viinaa, tupakkaa, isoo liutaa poikaystäviä ja hurjia bileitä. Sillä sitä se muiden ikäisteni nuorten elämä tässä kaupungissa on. Vuosi vuodelta, useampi ja useampi sellainenkin ihminen, josta en olisi uskonut, on…

Käyttäjä suklad aloittanut aikaan 08.12.2005 klo 20:32 kohteessa Nuorten foorumi

Tuntuu, kun mun elämällä ei olisi mitään merkitystä. Samat kuviot toistuu ja kukaan ei pahemmin välitä. Ulkonäkö on huono ja syömisestäkin on tullut ongelma. En uskalla luottaa kenenkään, kun on niin monesti joutunut pettymään. Vähän aikaa sitten olin kolmiodraaman uhri ja jätkä valitsi toisen. Pointsit masennukselle kasvoi ja syöminen lisääntyi.…

Käyttäjä Enkeli_ilman_siipiä aloittanut aikaan 21.06.2005 klo 00:20 kohteessa Nuorten foorumi

Moiks… Ekaa kertaa kirjottelen tänne, onks kukaa vastaavanlaises tilantees… Mä kirjoitan tähä lyhyesti tän pikku juttuni…. Noin puolitoist vuotta sitten mä olin yläasteella, ennen aina suosittu, yht äkkii mulla ei välillä ollukkaa ystävii ja poikaystävä petti, mä olin niin maassa ja sorruin viiltelyyn, itkeskelin iltaisin ja pyörittelin mielessäni itsetuhoisia ajatuksia.…

Käyttäjä ultimate aloittanut aikaan 20.12.2005 klo 13:44 kohteessa Nuorten foorumi

Otsikko kaiken kertoo. Olen niin yksin ja nyt sen vasta ymmärrän. Sisarpuolille ostin pari lahjaa, isä oli sossuun laittanut minulle lahjoja. Aattona saan olla lastenkodissa illan, muuten olen yksin. En viitsi laittaa koristeita enkä ostaa jouluruokia. Miksi on joulu ja koulusta vapaata? Kuolen suruun ja yksinäisyyteen.

Käyttäjä Sira aloittanut aikaan 13.11.2005 klo 18:50 kohteessa Nuorten foorumi

En ole aiemmin täällä törmännyt kyseiseen aiheeseen. Asun yksin opiskelujeni takia, eli muutin kotoa pois kun olin 15-vuotias. Ensimmäinen vuosi meni helposti asuntolassa. Viime vuonna kuitenkin masennuin muutettuani yksityiselle asumaan. Masennukseen vaikutti paljon se että opiskelen kaksoitutkintoa ja jotkut ongelmat perheessäni. Kesällä kun masennus alkoi helpottaa tajusin sen, mulla on…

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 07.12.2005 klo 17:10 kohteessa Nuorten foorumi

mietin eile ku yritin saada unta. Et mitenköhän toinen reagois, jos tosi hyvä ystävä tai joku läheinen ihminen sanois tai siis ois muute hyvin päälle päi voiva, mut sit laittais parhaimmat vaatteet ja sanois et aikoo tappaa ittensä, ettei saa sit estää.. miten sit tulis tehä? tai kuvitelkaa omalle kohalle..…

Käyttäjä masha aloittanut aikaan 16.12.2005 klo 00:01 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Onko teillä jollakin vammaista sisarusta? Miulla on liikuntavammainen ja sydänsairas isoveli. Luulin olevani asian kanssa aivan sujut, mutta viime vuosien aikana oon tuntenu ihan kummia. Näen unia hänen kuolemastaan. Olen ihan yliherkkä aina kun keskustellaan vammaisuudesta tai sivutaan sitä vakavasti tai vitsaillen. Keskustelut sikiödiagnostiikasta, vammaisten asemasta jne. menee miulla…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: