Kaksisuuntainen mielialahäiriö

Kaksisuuntainen mielialahäiriö

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 11.01.2006 klo 20:59 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Daniel kirjoittanut 11.01.2006 klo 20:59

Moikka! Olen uusi tällä kanavalla. Kysyisin onko täällä ketään jolla ois kaksisuuntainen mielialahäiriö? Olen sairastanu tätä sairautta yli kuusi vuotta ja nyt alkaa elämä tuntua elämältä. Haluaisin tietää, miten te muut joilla on sama sairaus, olette selvinneet. Mä oon selvinnyt määrätietoisuudella ja periksiantamattomuudella: itse asiassa kovalla työllä ja askel askeleelta eteenpäin.🙂👍 Tsemppiä kaikille! Elämä voittaa aina, loppuen lopuksi…

Käyttäjä lasia kirjoittanut 17.02.2006 klo 13:28

En usko, että sairauteni on tuo sama.
Mutta oireita olisi, mutta sitä kait sovellertaan vasta aikuisiin..?
Väliin mahtuu kausia, että valvon, olen onnellinen ja teen koko ajan kaikee. Sitten on kausi ettei jaksaisi mitään, tehdä läksyjä tai lähtee harrastuksiinkaan..
Välillä on pelottavaa, kun minulla on myön jonkiasteinen syömishäiriö..

Käyttäjä Daniel kirjoittanut 17.02.2006 klo 16:17

kyllähän vähän viittais siihen sairauteen, mutta mä en oo lääkäri ja en yritäkään tehdä diagnoosia. tosin tässä pitää ottaa huomioon että ihminen on niin kauan terve kunnes toisin todistetaan. Sairauden ja terveyden raja on häilyvä. Kaikilla on päiviä jolloin ei jaksa tai päiviä jolloin pystyy tekemään vaikka ja mitä. Lohdutukseksi voin sanoa että tämä sairaus ei ole niin paha kuin voisi kuvitella. esim mä en vaihtais tätä sairautta skitsofreniaan tai ms-tautiin. Voimia sinulle🙂🌻