Aikuisen elämää

55 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4607
Käyttäjä Mies75 aloittanut aikaan 26.10.2009 klo 14:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tänne ennenkin kirjoitellut (noin puoli vuotta sitten) samasta aiheesta. Sain apua antipsykoosilääkityksestä ja ajatukset olivat poissa jonkin aikaa. Nyt olin sairaalassa lääkepurussa 6,5 viikkoa ja minulta purettiin kaikki muu lääkitys paitsi masennuslääkkeet. Sain viikon kuluttua sairaalasta päästyäni uudelleen pakkoajatuksia. Minun pakkoajatukseni liittyvät edelleen internettiin, salasanoihin ja niiden hakkerointiin. Pakkoajatuksia…

Käyttäjä Axuli83 aloittanut aikaan 05.10.2009 klo 01:20 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä nyt on tapeltu elämän kanssa enemmän joka vuosi siitä asti kun sairastuin vakavaan masennukseen. Hmm..taitaa olla 5 vuotta kohta 6. Jos en ihan valehtele. Tarkkoja vuosia on vaikea muistaa kun sitä kauan kielsi iteltänsä avun. Sitten kun havahtui niin oli jo muutama vuosi kulunut. Nyt vaan tuntuu etten enää…

Käyttäjä jossu86 aloittanut aikaan 16.10.2009 klo 07:06 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu että tämmönen kuuluu sinne murrosikään, olen kuitenkin jo 23v. Tuntuu että tämän ikäisen pitäisi jo tietää kuka on, uskaltaa sanoa mielipiteensä ja olla oma itsensä. Mutta kun tuntuu myös, etten vaan tiedä kuka olen😳. Toisaalta en oikeen edes uskalla olla oma itseni. Koko koulussaoloajan olen ollut koulukiusattu, sekä luokkakavereiden…

Käyttäjä Einsame aloittanut aikaan 16.03.2009 klo 14:12 kohteessa Aikuisen elämää

Miten pääsen eroon elämantilanteestani ??? Olen ainoa lapsi, joka on isäni sanojen mukaan tehtykin siksi, että äitini olisi tullut hulluksi ellei olisi saanut lasta. Olivat 10 v naimisissa kunnes minä synnyin. Siitä pitäen äitini on pitänyt minua lelunaan (?) , jossa roikkuu kiinni kuin puutiainen. Äitini jäi pois työstä minut…

Käyttäjä Ei ymmärrä aloittanut aikaan 27.09.2009 klo 13:36 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi jäsen tällä sivustolla ja kaipaisin neuvoja. Tuntuu, että elämässä on nyt niin paljon vaikeita asioita, että pakko purkaa asioita ulos ja tämä sivusto vaan tuntui tällä hetkellä hyvältä vaihtoehdolta. Olen 31-vuotias nainen. Minulla on ihana poikaystävä ja suloinen pieni kissa. Asumme poikaystäväni kanssa yhdessä mukavalla alueella paritalo-asunnossa. Olemme…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 14.10.2009 klo 14:42 kohteessa Aikuisen elämää

Kohta joulu lähestyy. Olen kuullut että jostain voi hakea tai saada jouluavusta mutta mistä. Voisitteko laittaa paikkoja joista kysellä jouluksi avusta.

Käyttäjä VimmaVamma aloittanut aikaan 27.09.2009 klo 09:53 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä miten tämän aloittaisin. Kaikki tuntuu menevän väärinpäin. Vuonna 97 sairastuin psykoosin ja jouduin sairaalaan. Hoito oli erittäin väkivaltaista. Lääkkeet syötettiin väkisin ja ei edes kerrottu mitä lääkkeet olivat. Sain tietää asian vasta kymmenen vuotta jälkeenpäin. Yksikin hoitaja löi minua nyrkillä selkään saadakseen minut kaadettua. Olen pienikokoinen nainen…

Käyttäjä LunaChan aloittanut aikaan 21.09.2009 klo 14:14 kohteessa Aikuisen elämää

…ja etenkin hoitoon hakeutumisesta niiden suhteen tarvitsisin neuvoja. Olen ollut suhteellisen pitkään erilaisten terapiapalvelujen piirissä – 14-vuotiaasta lähtien (nyt olen 22). Tästä huolimatta tilanteeni on tuntunut vain pahentuneen vuosien varrella: enemmän ahdistusta, masennusta ja taipumusta itsetuhoisuuteen. Viime vuoden keväänä sain viimein diagnoosin, jossa oli (muiden asioiden joukossa) estynyt persoonallisuushäiriö ja…

Käyttäjä retkelijä aloittanut aikaan 28.09.2009 klo 15:38 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa Minua ihan vapisuttaa kun alan miettiä työelämästä saadut kokemukset. Minulla nousee niskakarvat ylös ja koko keho alkaa voida pahoin kun mietin työelämästä saadut kokemukset. Minulle se oli painajaista kun yritin nuorena naisena pärjätä työelämässä, vaihdoin työpaikka koska pakenin pahoja ihmisiä. Pahoja naisia ja miehiä kun ne ottivat minut silmätikuksi.…

Käyttäjä Cilla3 aloittanut aikaan 07.10.2009 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita masentuneita, joihin lääkitys ei tehoa? Olen kokeillut Seromexia ja Citalopramia, parhaillaan kokeiltavana on Cipralex. Seromex ja Citalopram eivät vaikuta mitenkään. Klotriptyliä yritin käyttää unihäiriöihin, mutta lääke ei parantanut unta. Pani ainoastaan pään sekaisin, vaikka yritin ottaa pienempiä annostuksia eri kellonaikoihin. Cipralexista on kokemusta vasta parilta päivältä, joten…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: