Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä En minä tiiä aloittanut aikaan 28.09.2009 klo 15:20 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kohta 20 -vuotias nuori aikuinen. Jälleen on tullut se aika vuodesta kun rintaa alkaa puristamaan tuskallisesti ilman mitään järkeen käyvää syytä. Kaikki pienetkin asiat tympäsee ja murskaa, tuntee olonsa yksinäiseksi vaikka olisikin ihmisiä ympärillä, kotona ei huvita olla, ulos ei huvita lähteä, ei haluta juhlia, ei tehdä kaikkea sitä…

Käyttäjä Kamelin selkä aloittanut aikaan 26.03.2009 klo 18:07 kohteessa Aikuisen elämää

Tätä asiaa on vaikea pukea sanoiksi. Yritän kuitenkin. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä ja olisin kiinnostunut tietämään, onko kenties muitakin, jotka painivat saman asian kanssa jatkuvasti. Masennus vei minulta elämänhalun. Olen hiljalleen kuntoutumassa, mutta vaikka olen jo pitkään yrittänyt etsiä kaikkea itseäni kiinnostavaa ja mukavaa, silti en löydä elämänhalua. Kyllä minä…

Käyttäjä pirppa48 aloittanut aikaan 18.07.2009 klo 23:58 kohteessa Aikuisen elämää

Pitäs viettää hauskaa kesälomaa, mutta en pysty siihen täysillä. Pelottaa ja jännittää tuleva, työt loppuu vuoden vaihteessa enkä tiedä yhtään siitä eteenpäin. Samassa työpaikassa yli 30v, ei mitään koulutusta takana. Muille annan hyviä esimerkkejä mitä pitäs tehdä, mutta itse en uskalla.. pitäs vaan repästä, niinkuin sanotaan. Mieliala muuttuu päivittäin, tänään…

Käyttäjä Arska80 aloittanut aikaan 06.03.2009 klo 10:44 kohteessa Aikuisen elämää

Seksuaalisuuden ja siitä nauttimisenhan pitäisi olla jokaisen ihmisen oikeus, eikö? Entäpä yksinäisten ihmisten, jotka eivät jostain syystä löydä kumppania itselleen? Minä itse olen se ihminen jonka ei ole helppoa löytää itselleen kumppania. Moni on sanonut ettei muka ymmärrä miksi minunlaiseni ihminen on edelleen sinkkuna, ottajia kuulemma luulisi olevan pilvin pimein.…

Käyttäjä pelleriina aloittanut aikaan 21.09.2009 klo 17:13 kohteessa Aikuisen elämää

ja tottahan se kuulemani mukaan on, että kun pääset/joudut työkyvyttömyyseläkkeelle niin sen jälkeen sinua ei tarvitse hoitaa. Eli psykoterapiaani tuskin jatketaan koska en varmaankaan kuntoudu enää työelämään. Entä minun sairauteni hoitaminen? Sitäkö ei tarvitse hoitaa koska olen eläkkeellä??? Onkohan tämmöstä muiden sairauksien kohdalla…😐 Suomihan on hyvinvointivaltio-heh

Käyttäjä KataX aloittanut aikaan 18.09.2009 klo 19:06 kohteessa Aikuisen elämää

Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Jaksojen pituudet vaihtelevat niin paljon (viikosta puoleen vuoteen) että kesän avoimen osaston hoitojakson jälkeen luulin olevani tarpeeksi ”terve” elämään elämääni. Hyvän kauden innoittamani muutin Englantiin nannyksi. Ja täällä sitä nyt ollaan kk jälkeen kuilun pohjalla. Unettomat yöt, itku,tunteettomuus, syömättömyys, pelkotilat,eristäytyminen. En usko että saan englannista minkäännäköistä apua,Suomeen…

Käyttäjä Alone85 aloittanut aikaan 17.09.2009 klo 18:18 kohteessa Aikuisen elämää

Tällä hetkellä olen 24- vuotias nainen ja asun pk-seudulla. Minua on kiusattu koko elämäni ajan koulua käydessäni. Minulla oli harvoja kavereita. Luulin että he pysyisivät rinnallani loppuun saakka. Mutta kävikin niin että kaikki viimesetkin kaverit hylkäsivät minut kylmästi juuri ennen ylioppilaskirjotuksia. Olin silloin pieneltä paikkakunnalta eikä toivoa uusista kavereista ollut.…

Käyttäjä Pirskatti aloittanut aikaan 08.09.2009 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Olen aika uusi täällä,muttei viimeiksikään kun kirjoitin kukaan ei vastannut kirjoitukseeni.Olin vuodeosastolla töissä 3 viikkoa ja olin sairaslomalla ja eilen kävin työterveyslääkärillä ja se sanoi etten voi enää jatkaa tuota työtä,oikea käsi ei kestä ollenkaan rasitusta.Lääkäri kirjoitti lapun etten voi myös jatkossakaan tehdä sellaista työtä missä käsi rasittuu.Sain…

Käyttäjä aloittanut aikaan 16.09.2009 klo 15:06 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on leikkauksen jälkeen jäänyt aika iso arpi, sellainen kyljestä lähtee puoleen selkään asti. Vaakatasossa. Kesä varsinkin oli hankalaa mutta nyt se haitta-aste mielessä ei näytä menevän ohi vaikka voikin pukea vaatteita suojaksi. Onko täällä muita joilla on isoja arpia?

Käyttäjä mata10 aloittanut aikaan 16.09.2009 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää

sairastin rintasyövän 92 vuonna. vasen rintani poistettiin kokonaan. sain säde sekä sytostaattihoidot. sädehoito poltti jälkjen rintakehäähi joka ei mene pois milloinkaan. noin kolme vuotta sitten tehtiin uusi rinta vatsan lihasta tai rasvasta. leikkaus oli iso ja raskas. luulin kuolevani sen jälkeen. sain kaikki mahdolliset komplikaatiot. haavatulehdus. vitsatietulehdus jne. rintani mäti.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: