Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä emmie aloittanut aikaan 21.07.2009 klo 14:38 kohteessa Aikuisen elämää

Sairastuin viimevuoden joulukuussa paniikkihäiriöön, luulen että tämän laukaisi aivan kamala stressi, kun siihen aikaan olin paljon sairaalassa, mitä rupesin myös pelkäämään. Häiriö eteni nopeasti, en voinut enää helmikuussa käydä missään, pahin jakso oli maaliskuusta toukokuuhun, minulla oli unettomuutta, joka päivä vain ahdisti ja luulin olevani tulossa hulluksi, en voinut käydä…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 03.07.2009 klo 18:38 kohteessa Aikuisen elämää

Elämäntilanteeni on muuttunut niin että työni loppuu 10.7. Minulle luvattiin kun aloitin työt että saan vakituisen paikan, mutta sitten tuli lama ja kaikki muuttui. Työtäni jatkettiin määräaikaisena sopimuksena. Samaan aikaan tullut minua nuorempi, kauniimpi ja hoikempi nainen sai heti vakituisen työpaikan. Sain sinniteltyä määräaikaisilla sopimuksilla yli vuoden ja nyt on…

Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 13.07.2009 klo 16:24 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla oli kerran lääkäri joka kohteli minua tosi kylmästi ja ilkeästi ja jotakin muuta potilastaan hän kohteli paremmin.se minua eniten hermostutti ja hämmensi kun hän kohteli potilaita eri tavoin. Mutta se voi johtua siitä, kun hän oli niin nuori ja kokematon lääkäri, vähän päälle kolmenkymmenen iältään. Eräs nuori nainen oli…

Käyttäjä anthema aloittanut aikaan 27.06.2009 klo 16:07 kohteessa Aikuisen elämää

Anteeksi taas mun vanha aihe. Mun on vaan pakko kertoa tä jollekin!! Mä SÖIN mun kaikki rahat. Bulimikko kun olen niin mässäsin ja oksensin törkeet määrät RAHAA vessanpöntöstä alas. Jouduin otta pikavipin! :O Kelle siis kertoisin et miks mullei just nyt oo rahaa. 😀 Ei perinteisin selitys, mä söin ne,…

Käyttäjä petri aloittanut aikaan 13.07.2009 klo 22:43 kohteessa Aikuisen elämää

Onko seuraavanlaisia kokemuksia: Sekoat kerran päissäsi ja sinua vainotaan loppuelämäsi. On pakko syödä haitallisia myrkkyjä ja pelätä poliisia. Eli jos jättää lääkkeet ottamatta (ne eivät paranna, ainoastaan haitallisia sivuvaikutuksia), sekoilee vaikka ajatuksissaan puhumaan yksin, pollarit ovatkin jo tiirikoimassa asutoosi vieden sinut pakkohoitoon. Paha on, jos omaiset uskovat lääkärien valheet lääkkeiden…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 11.07.2009 klo 22:17 kohteessa Aikuisen elämää

Sairastuttuani -95 psyykkisesti, alkoi painoni nousta salakalavasti ylöspäin. Lääkkeet turvottivat, Ruokahalu nousi huimasti, nesteä kertyi elimistöön, lihakset muuttuivat rasvaslouiksi… Yhtäkkiä painoin 40kg enenmän kuin esim 1 vuosi sitten. Masentavaa todeta tosiasiat, hennosta tytöstä tuli todellinen pullukka. Sitä se sitten oli monta vuotta, taisi mennä 10 vuotta. Paino roikkui 105-110kg välillä.…

Käyttäjä sirion aloittanut aikaan 25.03.2009 klo 14:27 kohteessa Aikuisen elämää

Masennus on paljon muuta kuin pelkästään alakuloa. Masennus on sitä, ettei jaksa mitään. On loputtoman väsynyt. On niin väsynyt, että se lamaannuttaa. Et pääse ylös sohvalta, sängystä tai lattialta. Joudut tsemppaamaan itseäsi nousemaan, eikä se yleensä edes auta. Saatat jumittaa tunteja samassa asennossa. Eikä se johdu siitä, että sinulla olisi…

Käyttäjä Eläväinen aloittanut aikaan 27.05.2009 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Mikä teitä muita on auttanut pääsemään elämässänne eteenpäin potkujen jälkeen? Minut irtisanottiin koeajalla kesätyöstäni. Työnantajani olisi odottanut minun osaavan heti työtehtäväni mutta pettyi minuun. Potkuista on nyt muutama päivä, ja ajattelen päivittäin, miten tylyn lähdön sainkaan. En saanut minkäänlaista varoitusta, eikä minulle toivotettu hyviä jatkoja. On pelottavaa, kuinka nopeasti…

Käyttäjä eskapolitsi aloittanut aikaan 10.07.2009 klo 02:41 kohteessa Aikuisen elämää

minulla on ihana vaimo, paremaa ei voisi edet kuvitella! muta miksi tämä ei riitä.. jos suutelen toistsa naistsa, niin uskomston mielihyvä täyttää mielini ja se vainoaa minua viikkoja, ei se eettä tein väärin, vaan miksen mennyt pidemälle, kun molemmin puolis haaluu olisi ollu! En koskaan ole hyväksynyt pettämista, missään olosuiteissa,…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 06.07.2009 klo 09:44 kohteessa Aikuisen elämää

Ulkona on kaunis sää, kesä on menoillaan. Mua ahdistaa… Tuntuu kurjalle, kun muut tulevat nauraen vastan kadulla ja itse piilottelee tuskan tuomia kasvoja pois muiden nähtävistä. Minulla on olut raskas vuosi takana. Paljon sairaalassa oloa kuntoutuskodissa elämistä. Raskasta. Asun siis kuotoutuskodissa. Tarvitsisin kyllä tuetumpaa hoitoa, mutta niitä ei vain ole…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: